16 Reacties

2 jaar geleden
Als aanvulling: Nu heb ik dus het idee dat er een soort kuil ontstaat. Kan me niet voorstellen dat dat oké is…?

2 jaar geleden
Ik merk inderdaad hetzelfde! Dacht eerst dat we het verkeerd hadden maar blijkbaar hoort het matrasje zo met een kuil? Ik denk er over na om een ander matrasje aan te schaffen maar moet hier nog goed over nadenken.. 🫣

2 jaar geleden
Ik had bij mijn 1e (inmiddels 2.5 jaar geleden) de snuzpod 2. Had toen ook een ander matrasje, van de little green sheep(?) maar daar ook het probleem bij met de koeka deken. Uiteindelijk had de kraamhulp geprobeerd het zo gelijkmatig te verdelen onder het matras (nu is het bedje nog aardig hoog opgemaakt lijkt het en moet er nog meer deken onder het matras) en nog een handdoek onder het matras bij het hoofdje. Dit was voor mij wel een reden dat ik snel over ben gegaan op een slaapzak maat 50-56, gaf me meer rust!

2 jaar geleden
Zojuist opgemaakt en valt bij mij heel erg mee! Heb Wieglaken en wiegdeken formaat. Alleen niet zo’n dik wiegdeken dus ik weet niet of het dik genoeg is nu. Dat zou het kunnen zijn natuurlijk.
Ik zag in dit filmpje dat ze een handdoek onder het bovenste gedeelte leggen zodat het matrasje rechter ligt. Wellicht helpt dit nog?
https://youtu.be/9Q5Mfsdu7Oc

2 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Vraagje; lukt het jullie om de cosleeper strak op te maken? Ik vind het las ...
Ik heb een ander bedje maar ook een dun matrasje, advies kraamzorg was een hardere plank er onder aan vast te maken. Wij hebben van hard kunststof het juiste formaat uitgesneden en die in de achterkant van het matrasje gedaan, dit zorgt ervoor dat het matrasje niet mee buigt tijdens het straks op maken

2 jaar geleden
Hoe hoog hebben jullie hem staan ten opzichte van jullie matras? Ik denk dat ik hem misschien te hoog heb staan.
Heb nu het matras van de cosleeper op dezelfde hoogte als ons matras, maar er zit natuurlijk nog een hoge rand tussen.. dus weet niet of het zo het meest effectief is.

2 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Hoe hoog hebben jullie hem staan ten opzichte van jullie matras? Ik denk da ...
Ik ben 1 april bevallen dus bed staat nog op klossen🫣 de co sleeper is dan sws wat lager. Maar zou m zo instellen dat zijn matrasje ongeveer gelijk is aan die van jou. Anders ligt hij lager.. die rand is ook beetje bescherming natuurlijk en opzich valt het mee hoe hoog die is vind ik.

2 jaar geleden
Reactie op littlebeeb
Ik ben 1 april bevallen dus bed staat nog op klossen🫣 de co sleeper is dan ...
Ik vraag me dus idd af of de rand gelijk moet staan met ons matras (en dus het matrasje van de cosleeper een stukje lager) of dat het matras van de cosleeper even hoog moet zijn als ons matras, maar dan heb je wel een rand tussen mij en het kindje..

2 jaar geleden
Reactie op Essebes
Wij hebben een hele hoge boxspring en de snuzpod is nu iets lager dan ons b ...
Ik denk niet dat het kwaad kan hoor.. hij zit vast aan je bed, je hebt een opstaande rand als je m open hebt, en anders is ie dicht. Alleen is t misschien makkelijker als t meer op gelijke hoogte is als matras.

2 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Ik vraag me dus idd af of de rand gelijk moet staan met ons matras (en dus ...
Ik zelf heb het matras even hoog staan als de mijne. En dan zit er indd een kleine rand, maar t is ook het idee denk ik dat je kindje heel dicht bij je ligt, maar toch in z’n eigen bedje (veiligheid zodat t niet naar je toe kan rollen bijv.) Daarom vermoed ik de opstaande rand. 😊