16 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb deze. Het is niet volledig hard of volledig opgepropt met synthetisch wol, maar kleine pareltjes die zich kunnen verplaatsen waardoor het naar je lichaam vormt. Ik vind de kussen erg fijn.

3 jaar geleden

Ik heb het voedingskussen van Hema. Is niet al te duur en slaap er erg goed op

3 jaar geleden

Ik ben nogal een draaier in mijn slaap. Ik moet regelmatig kunnen afwisselen. Ik heb een C vorm zwangerschapskussen. Ik doe dat dan ik de midden wat platter en leg daar mijn benen over en dan heb ik aan beide kanten een goed kussen om met mijn buik op te slapen. Het is groot maar voor mij ideaal.

3 jaar geleden

Reactie op KellyGrond

Ik heb het voedingskussen van Hema. Is niet al te duur en slaap er erg goed ...
Ik ook! Heel fijn kussen

3 jaar geleden

Ik heb nu een snoozzz gekocht met teddy stof, lekker! Bij mijn vorige zwangerschap had ik die van Hema. Maar die had ik (denk door het draaien in de nacht) in een soort wokkel gedraaid. Uiteindelijk heb ik die weggegooid en nooit als Voedingskussen meer gebruikt. Vandaar nu een wat duurdere gekocht. Hopelijk blijft die wel in de juiste vorm…

3 jaar geleden

Reactie op Selena23

Ik heb deze. Het is niet volledig hard of volledig opgepropt met synthetisc ...
Same! Mocht van mij wel iets voller, wel een mooi kussen.

3 jaar geleden

En welke vorm is fijn? U, J of recht? Ik blijf wel graag op m’n eigen hoofd kussen slapen.

3 jaar geleden

https://allaboutstov.nl/natuurlijk-zwangerschapskussen-bellydrop/ Ik heb deze vanavond besteld! Zo'n groot ding vond ik maar niks tijdens mijn zwangerschap. Ik wil alleen dat extraatje onder mijn buik in de nacht. Dus ben heel benieuwd! Daarnaast heeft hij nog meer functies.

3 jaar geleden

Ik heb die van de Hema en vind die eigenlijk top!

3 jaar geleden

Reactie op Juul.

Ik heb die van de Hema en vind die eigenlijk top!
https://www.hema.nl/baby/babyverzorging/verzorgingsaccessoires/voedingskussen-33360502.html Is dat deze? Is nu uitverkocht online.. En moet er nog een hoes omheen?

3 jaar geleden

Ja dat is ‘m! Deze hoes gaat er dan inderdaad nog omheen: https://www.hema.nl/baby/babyverzorging/slabbetjes-babyvoeding/voedingskussenhoes-30-x-170-33328037.html Wel fijn want de hoes is dus wasbaar. Ik heb ‘m vorige week nog online kunnen bestellen

3 jaar geleden

Doomoo belly kussen, heb er 2. 1 voor aan elks kant

3 jaar geleden

Reactie op Selena23

Ik ben deze ook, al jaren, lees 10 jaar, in gebruik ook voor andere doeleinden. Blijft mooie en stevig. Kost wat maar dan heb je ook wat

3 jaar geleden

Reactie op saskiawinkel79gmail

Ik ben deze ook, al jaren, lees 10 jaar, in gebruik ook voor andere doelein ...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het mee vind vallen. Bij Hema heb je zo'n kussen voor 37 euro excl kussensloop. Kussen sloop bij de Hema is 13 euro. De doomoo is 54 euro incl kussensloop. Uiteraard zijn dit prijzen als ze niet in de aanbieding zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Selena23

Moet er om deze ook nog een hoes?

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Moet er om deze ook nog een hoes?
Er zit een afneembare hoes eromheen. Ik had dit zelf eerst niet door totdat ik het ging gebruiken 🤣