19 Reacties

3 jaar geleden

Wij hier ook nog wel eens seks, maar niet meer zo vaak als voorheen… ik merk ook idd dat ik er minder van kan genieten en me na de seks ook oprecht schuldig voel naar de baby toe… standje doggy gaat t makkelijkst bij ons, maar na n tijdje gaat mn buik van t schudden ook zeer doen lol. Mijn man is gelukkig heel lief en snapt dat ik t soms gewoon niet wil. I feel you girl! Xx

3 jaar geleden

Hier ook moeite om te komen en gebruik van een speeltje kan misschien helpen om te komen. Verder is doggy style voor mij ook het fijnst. Voel ik minder geschop. Kan mn buik ergens op leunen waardoor het niet hangt Ideaal is het niet. Maar beter dan niets 🙈😅

3 jaar geleden

Wij proberen gewoon van alles uit qua seks en standjes en als iets niet fijn is of pijn doet dan zeg ik dat. Als ik het gevoel heb geen zin te hebben oid dan probeer ik dat om te turnen zodat ik wel zin heb. Klinkt gek maar het blijft een mindgame. Het is gewoon even anders dan niet zwanger en dat accepteer ik en mijn partner vind mij nog steeds erg mooi. Ook omarm ik mijn lichaam nu. Niet teveel in je hoofd gaan zitten en gewoon lekker doen..

3 jaar geleden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog elke keer heb genoten van de seks. Ik merk wel dat ik de laatste week, misschien 2 weken, minder snel opgewonden word. Dit stoort mij echter niet. Ik zou als ik jou was erover praten met je vriend. Misschien heeft hij ideeën om uit te proberen. Geef dan ook aan wat je wel en niet kan en/of wil. Kwa standjes merk ik dat op zijn hondjes erg fijn is en als ik op mijn zij lig ook. Kortom blijf communiceren met je vriend. Daarbij zijn er andere manieren om intiem te blijven😉

3 jaar geleden

Niet alle standjes zijn nu even makkelijk, maar er is zeker nog wel vanalles mogelijk heb ik gemerkt. Wij zijn nog steeds gelukkig in ons seksleven en mijn libido is niet verminderd. Het is alleen soms even uitvogelen welk standje het beste voor jullie werkt.

3 jaar geleden

Ik kan helaas ook niet meer komen tijdens de sex .. maar als we sex hebben is gelijk doggy . Dat is nog de enige standje die we nog kunnen doen 🤣

3 jaar geleden

Heel eerlijk hebben wij op het moment geen seks meer. Ik heb het de hele zwangerschap kut gevonden. Man moet er maar mee dealen, hij heeft me dit ten slotte aangedaan (geintje natuurlijk) Man vindt het ook niet zo erg, die snapt dat mijn lichaam hard aan het werken is aan andere dingen.

3 jaar geleden

Mijn vent riep vanaf de eerste weken dat hij “later” echt geen seks meer wilde door de buik & het idee van een baby erin.. Ondertussen 31 weken en nog best een actief seksleven wat me verbaasd van hem haha! Maar zo voel ik mij wel ook meteen nog een stuk aantrekkelijker.. Eigenlijk lukken tot nu toe alle standjes ook nog en houd de baby zich koest tijdens de daad🤣

3 jaar geleden

Mijn vent riep vanaf de eerste weken dat hij “later” echt geen seks meer wilde door de buik & het idee van een baby erin.. Ondertussen 31 weken en nog best een actief seksleven wat me verbaasd van hem haha! Maar zo voel ik mij wel ook meteen nog een stuk aantrekkelijker.. Eigenlijk lukken tot nu toe alle standjes ook nog en houd de baby zich koest tijdens de daad🤣

3 jaar geleden

Ook hier af en toe nog sex vind het wel “belangrijk” om te blijven doen maar soms is het ook gewoon heel vervelend .. mijn vriend heeft gelukkig geen hoog libido dat scheelt voor ons beide weer

3 jaar geleden

Ik vind het ook lastig om te genieten als de baby beweegt maar sex op zich gaat goed heb er ook gewoon zin in maar doggy is nu het fijnste dan heb ik ook niet het idee dat hij op de baby drukt

3 jaar geleden

Ja vind dit ook lastig hoor. Mijn libido lijkt wel helemaal verdwenen sinds zwangerschap. Ik geniet er niet van en vind het ook vervelend voelen eigenlijk. Mijn man heeft n hoog libido dus vind het wel sneu voor hem dat we weinig seks hebben. Ik doe het soms alleen maar voor hem, maar voor mij hoeft het niet.

3 jaar geleden

Mijn vriend durft zelfs niet meer en eerlijk gezegd voel ik er mij ook niet goed bij als de baby dan ook begint te bewegen...kunnen ook allebei de buik nimeer negeren. En ik voel mij ook een soort walrus spartelend op het droge.

3 jaar geleden

Reactie op marxstar

Ja vind dit ook lastig hoor. Mijn libido lijkt wel helemaal verdwenen sinds ...
Heel herkenbaar dit. Sinds de zwangerschap ook geen zin meer maar mijn man heeft een heel hoog libido

3 jaar geleden

Wij hebben gelukkig momenteel beiden vrij weinig zin, dus we zitten aardig op hetzelfde level haha. Af en toe komt het er nog wel van. Qua standjes vind ik lepeltje lepeltje fijn, dan kun je liggen en je buik wat ondersteunen. En verder doen we ook veel zonder penetratie, anders maar ook fijn :) Dat gevoel van zeekoe heb ik ook helaas, zeker als ik op mn rug lig. Daarom doe ik dat ook niet meer

3 jaar geleden

Hier een mannen reactie😀 Mijn partner is nu 31 weken en het is inderdaad behelpen. We doen het minder dan voorheen, maar heb ik alle begrip voor! Zou niet willen ruilen hoor. Achterlangs is toch meest comfortabel, klaarkomen doet ze wel eens, maar voelt niet heel prettig voor haar en de buikkrampjes. Verder klaag ik niet en ze verrast me vaak met dingetjes😉

3 jaar geleden

Hier ook een man die moeite heeft met de buik. Als ik sexy lingerie aan doe (visnetje is het enige dat past nog 😂) heb ik hem gelukkig zo warm. Maar moet zeggen dat ik er zelf ook een stuk minder zin in heb. Hand/mondwerk vinden we beide nog wel heel prettig, dus dat zal de laatste fase wat meer zijn. Hoewel mindere mate nu ook prima is. Heb genoeg mooie spullen om straks na de bevalling de draad weer op te pakken 😇 want dat vind ik wel belangrijk blijven onderling, zeker met twee kinderen.

3 jaar geleden

Mijn man heeft niet zo'n hoog libido, dat scheelt. Ik vind seks echt niet fijn momenteel, het voelt anders, onprettig van binnen. Klaarkomen lukt moeilijk en als het gebeurd, doet het echt zeer aan mijn buik. Ik baal er echt van want ik ben gek op seks, ondanks m'n lichte vorm van vaginisme 🤷🏼‍♀️ hopelijk voelt het straks wel weer prettig

3 jaar geleden

Reactie op LittleDi

Mijn man heeft niet zo'n hoog libido, dat scheelt. Ik vind seks echt niet f ...
Na de eerste was ik vrij snel hersteld en had ik er weer zin in! Daar ga ik nu gewoon ook vanuit 🤭🤗 allemaal tijdelijk!