11 Reacties

2 jaar geleden

Niet helemaal wat je vroeg maar misschien wel een goede oplossing. Wij gebruik gewoon een thermosfles. Water blijft urenlang warm en daardoor kan je er makkelijk meerdere flesjes mee maken onderweg ;-)

2 jaar geleden

Ik gebruik een thermosfles waar je de temperatuur op kunt zien, die kun je thuis al klaarmaken, tussen de 30 en 40 graden
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Hoi hoi, mss een tip, we gebruiken ook voor 's nachts een thermofles. De water op de juiste temp en kan je heel lang die water gebruiken. Een van 1lt is heel lang te gebruiken.

2 jaar geleden

Misschien niet helemaal wat je zoekt maar wat ik gemakkelijk vind, is om een thermosfles met warm water mee te nemen. Water even in een kommetje gieten, fles erin zetten en is zo warm dan. Kan zelfs midden in het bos gebruikt worden ;)

2 jaar geleden

Wij hebben deze om de borstvoeding mee op te warmen😊

2 jaar geleden

Wij gebruiken de nuby rapid cool. Best wel een fijn apparaat

2 jaar geleden

Reactie op Irmaaatje

Ook ik heb deze wel van ander merk maar werkt perfect voor in de nacht

2 jaar geleden

Reactie op Irmaaatje

Hoe heet deze?😊

2 jaar geleden

Reactie op Lotte1984v

Ook ik heb deze wel van ander merk maar werkt perfect voor in de nacht
Welk merk gebruik jij?😊

2 jaar geleden

Reactie op Kleinecynthia

Hoe heet deze?😊
Ons merk is Baboe
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Bambini's flessenverwarmer! Simpel in gebruik en doet wat ie moet doen. Wij gebruiken hem in de nacht alsook onderweg.