29 Reacties

3 jaar geleden

Gewoon een thermosfles warm water mee naar boven nemen wellicht een goedkope en simpele oplossing?

3 jaar geleden

Geen antwoord op je vraag, maar misschien werkt het voor jullie ook. Wij koken in de avond water wat we in een thermosfles doen. We hebben een poedertorrentje klaarstaan en zo maken we dan in de nacht de fles. Heet water aanvullen met water vanuit de badkamer en het flesje is zo gemaakt!

3 jaar geleden

Wij hebben beneden inderdaad de easybaby milkmaker staan omdat ze de meeste flesjes overdag beneden drinkt. Nachtvoeding hebben we hooguit 1x p nacht, dus we hebben boven de flessenwarmer op de commode staan. Zetten hem aan, luier verschonen en als we klaar zijn met verschonen is de flessenwarmer ook klaar👌🏼

3 jaar geleden

In het ziekenhuis gaven ze ons zoontje niet altijd een opgewarmd flesje, vaak ook gewoon op kamertemperatuur. Dit is hij nu zo gewoon, dus niets op te warmen 's nachts ;-)

3 jaar geleden

Ik heb ook in een handomdraai een flesje klaar. Water kort magnetron 3 scheppen roeren en klaar. Kost een minuut tijd misschien :)

3 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon de kraan 🫣 1/3 heet en 2/3 koud, even controleren en schaapjes erbij.

3 jaar geleden

Wij hebben een thermoskan met warm water naast ons bed staan en in de flesjes al wat koud water. We hebben van de Hema melkpoeder containers met de juiste hoeveelheid er al in :) Super makkelijk ook!

3 jaar geleden

Wij hadden ook zo’n apparaat maar vonden het totaal niet fijn! Nu gwn een thermoskan met water op 40 graden erin en de melkbus van difrax waar 3 voedingen in kunnen. Ook flesjes staan naast ons kastje dus kan het letterlijk vanuit m’n bed maken🙊

3 jaar geleden

Wij hebben de baby brezza gekocht, wel echt duur maar zo handig, heel blij mee!

3 jaar geleden

Wij hebben beneden inderdaad de easybaby milkmaker staan omdat ze de meeste ...
Zo doen wij het ook! Flessenwarmer aan en klaar als de luier klaar is.

3 jaar geleden

Reactie op Mama210

Zo doen wij het ook! Flessenwarmer aan en klaar als de luier klaar is.
Ja werkt perfect👌🏼😁

3 jaar geleden

Ik zette het flesje klaar in de koelkast, gemengd en al. En dan in de flessenwarmer van dr. Browns duurt 3 minuten precies genoeg tijd om de luier te verschonen. Nu ik s nachts geen luier meer verschoon als ze niet gepoept heeft, zet poeder in zo’n meeneem bakje klaar. En meng dat met warm water uit de kraan. Zo klaar. Temperatuur maakt de dame niet veel uit als het maar niet te warm is.

3 jaar geleden

Reactie op Baby_girl

Ik heb ook in een handomdraai een flesje klaar. Water kort magnetron 3 sche ...
Ja, dat doen we nu ook maar dan moet je toch naar beneden etc. Is toch makkelijker als we het boven kunnen doen allemaal!

3 jaar geleden

Reactie op AnnaLou1990

Wij hebben de baby brezza gekocht, wel echt duur maar zo handig, heel blij ...
Wij ook! Niet goedkoop, maar m’n beste “onzinnige” uitgave geweest. Zei het gisteren nog tegen m’n partner. Zo blij mee. Terwijl ik de luier verschoon, druk ik op de knop en klaar is de fles. Gelijk de juiste temperatuur en hoeveelheid. En nooit klontjes!

3 jaar geleden

Reactie op demidawn

Ja, dat doen we nu ook maar dan moet je toch naar beneden etc. Is toch makk ...
Ohja.. wij wonen gelijkvloers dus ik snap je punt :)

3 jaar geleden

Reactie op EBEB

Wij ook! Niet goedkoop, maar m’n beste “onzinnige” uitgave geweest. Zei het ...
Goeie tip beiden, thanks!

3 jaar geleden

Reactie op ElDeeWee

In het ziekenhuis gaven ze ons zoontje niet altijd een opgewarmd flesje, va ...
Goed punt.. Thanks!

3 jaar geleden

Wij gebruiken een waterkoker die je kan instellen op temperatuur. Instellen op 40 graden, binnen 30 seconden warm water!

3 jaar geleden

Wij hebben boven een magnetron en waterkoker. Dus kunnen alles. In de praktijk pakken we gewoon warm water uit de kraan, maar bij de grote zussen mocht dat niet. Wij hebben ook 2 flessen, melkbussen en raggerd

3 jaar geleden

Reactie op MiekeBV

Wij hebben boven een magnetron en waterkoker. Dus kunnen alles. In de prakt ...
Warm water uit de kraan mag toch nog niet?🙈 niet verkeerd bedoeld hoor! Maar ben daar oprecht nieuwschierig naar aangezien ik mensen dat vaker zie doen en daar wel verbaasd over was😅