43 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op oumbaby
Dadels moet je je gehele zwangerschap eten. Dus dat maakt niet echt uit wan ...
Ik heb gelezen dat het wordt aangeraden te eten 4 weken voor de uitgerekende datum. Bij mijn vorige bevalling at ik vanaf week 35 ofzo dadels en ben maar 100ml bloed verloren. Misschien heeft het geholpen.
3 jaar geleden
Reactie op Aww
Ik eet al dadels, puur om mijn suiker cravings mee te dempen haha. Zijn dad ...
Nee hoor zolang je geen diabetes hebt zijn dadels prima om te eten gedurende de hele zwangerschap.
De onderzoeken die zijn gedaan laten effect zien bij vrouwen die vanaf 4 weken voor de bevaldatum (dus kan ook eerder) zo'n 6 dadels per dag eten. Meest recente studies laten volgens mij zien dat het niet de bevalling opwekt maar wel zorgt voor minder medisch ingrijpen.
Kan in elk geval geen kwaad :)
3 jaar geleden
Reactie op oumbaby
Dadels moet je je gehele zwangerschap eten. Dus dat maakt niet echt uit wan ...
Salaam alaykoum,
https://lohaad.nl/products/frambozenbladthee
Hier kan je frambozenblad thee bestellen. Ik ga ook even bestellen. Ze heeft nog meer lekkere theetjes en haar honing is ook echt lekker.
♥️
3 jaar geleden
Reactie op Baby_girl
met welk doel?
Op internet kan je hier veel over vinden. Dan kan je je eventueel even inlezen als je er interessen in hebt.
3 jaar geleden
Reactie op Miirthe1
Bij de Holland en Barrett is frambozenblad thee nu ook in aanbieding 2+1 gr ...
Ja, ik zag het inderdaad even inslaan een van deze dagen, dankjewel! Ben trouwens ook benieuwd hoe het proeft. Ik zie veel verschillende meningen hierover.
3 jaar geleden
Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties! Het kan zeker geen kwaad om het in ieder geval te proberen. Het heeft gelukkig alleen goede werkingen. Hoop dat het bij jullie allen zal helpen😘😘
Het aftellen is begonnen..🥰
3 jaar geleden
Reactie op xmariindax
Mag ik vragen waar het goed voor is?
Frambozenblad thee zou de bevalling opwekken, wordt dus vanaf week 40 gedronken soms. Het is niet duidelijk wetenschappelijk onderbouwd, maar ook niet hard verworpen.
Dadels zouden ook die werking hebben, dat is niet wetenschappelijk bewezen (zijn wel studies maar die zijn niet heel sterk). Wel laat onderzoek zien dat vrouwen die in elk geval 4 weken voor de bevalling dagelijks dadels eten minder medische ingrepen nodig hebben. Wederom geen gegeven, maar kan ook geen kwaad :)
3 jaar geleden
Frambozen blad thee bij 37 week doe ik.
En bij onze vorige zwangerschap heb ik veel gedaan aan tepelstimulatie (schijnt ook te helpen) net als klaar komen 😅.
En bitterlemon gedronken en ananas gegeten. Toen begonnen met 38 week. Onze dochter is geboren met 38+5 😏 geen idee of het geholpen heeft maar hey is het proberen waard
3 jaar geleden
Reactie op anoniempjes12
Salaam alaykoum,
https://lohaad.nl/products/frambozenbladthee
Hier kan je ...
Wa alaykoum sallam oegti, barak allahofeeki ik ga eventjes kijken en bedankt voor de tip 😍😍😍
3 jaar geleden
Reactie op oumbaby
Wa alaykoum sallam oegti, barak allahofeeki ik ga eventjes kijken en bedank ...
Wa feeki ♥️♥️