3 Reacties
3 jaar geleden
Persoonlijk heel slechte ervaring met vistaprint! Had in januari een ontwerp gemaakt, een proefdruk bestellen kon niet, dus 10 kaarten besteld omdat ik dit op voorhand toch wou zien. Koste mij 18 euro ofzo. Uiteindelijk de dag van mijn bevalling wou ik de kaarten bestellen, en had ik geen optie om de kaarten via express levering te laten leveren. Wilt zeggen dat ik mijn kaarten pas na 10 werkdagen ging hebben, dan moest ik ze nog opsturen naar de mensen.. dus ging het 2 weken duren tegen dat de mensen mij kaartje zouden krijgen. Heb dan via printscreen en artifici毛le intelligentie gelukkig mijn ontwerp vanop vistaprint kunnen overzetten naar pdf om dan bij plaatselijke drukker te laten afdrukken. Ik had ze de dag zelf al gekregen, koste mij maar 40 euro voor 80 kaarten en de kwaliteit was mooier dan van vistaprint.
3 jaar geleden
Hier een super goede ervaring met Vistaprint. Wij hebben zelf een ontwerp gemaakt, dus niet via een andere/geboortekaartjes site, maar echt zelf iets getekend en dat ingescand. Super goede kwaliteit, ook mooi behoud van kleuren (in tegenstelling tot de geboortekaartjes sites waar we proefdrukken hebben besteld).
Hou inderdaad wel rekening met de verzending. Express kost zo'n 11 euro. Het was er bij ons dus wel netjes binnen 3 werkdagen. Klantenservice hebben wij goed contact mee gehad. En het is echt veel goedkoper dan via geboortekaartjessites en andere drukkers die wij zijn tegengekomen.