13 Reacties

2 jaar geleden

Jahoor! Mijn zusje deed dat en ons zoontje af en toe ook. Kan voor mijn weten geen kwaad. Ik zie sommige kinderen liggen met 1 been omhoog achter hun arm en het andere been nog in kleermakerzithouding. 馃ぃ

2 jaar geleden

Het heet ook met een reden de 鈥榗hild鈥檖ose 馃槣

2 jaar geleden

Mijn oudste sliep altijd zo en nu hij bijna 3 is nog steeds :)

2 jaar geleden

Jaaa precies zo! En dan met de armpjes er een beetje onder.

2 jaar geleden

Hier ook, altijd. Alleen zo valt ze in slaap 馃ぃ

2 jaar geleden

Volgens mij kan dat prima!! Heb wel een keer ergens gelezen dat het ook kan betekenen dat een kindje het koud heeft als hij met armpjes en beentjes opgetrokken onder het lijfje ligt. Dus dat kan je evt controleren?

2 jaar geleden

zover ik begrijp doen ze dat een tijdje (bijna) allemaal. een van de symptonen van ouderschap is denk ik ook spierpijn krijgen van zien in welke houding ze slapen 馃槅

2 jaar geleden

Mijn dochter niet maar ik zelf als baby sliep zo 馃槀 mijn man sliep als baby dubbelgeklapt, zeg maar zittend en dan gebogen over zijn benen 馃ぃ馃ぃ we zijn ook allebei oke, dus ik denk.. lekker laten slapen zo haha! Snap wel dat je er zenuwachtigvan wordt!

2 jaar geleden

Ik deel eigenlijk geen foto's maar kan deze toch niet laten. Als je wil spelen maar toch heel moe bent... het was opeens stil in de box.

2 jaar geleden

Deed ik zelf als kind altijd! Zeker tot mn 4e mn slaaphouding geweest!

2 jaar geleden

Jep! Mijn baby van 7 mnd doet het nu ook. Mn dochter van 2,5 doet het nog steeds.

2 jaar geleden

Yep mijn oudste zoontje en slaapt nog vaak zo 馃ぃ