Zijn er meer babys hier die slapen op hun buik, met hun kontje in de lucht, bijna leunend op de knie毛n/onderbenen? Een beetje zoals childspose van de yoga zeg maar? 馃槄
Ik vind het zn rare manier van slapen.. weet niet zo goed wat ik ermee moet. Alsof hij kruipend in slaap is gevallen. Zou dit kwaad kunnen?
Jahoor! Mijn zusje deed dat en ons zoontje af en toe ook. Kan voor mijn weten geen kwaad.
Ik zie sommige kinderen liggen met 1 been omhoog achter hun arm en het andere been nog in kleermakerzithouding. 馃ぃ
Volgens mij kan dat prima!! Heb wel een keer ergens gelezen dat het ook kan betekenen dat een kindje het koud heeft als hij met armpjes en beentjes opgetrokken onder het lijfje ligt. Dus dat kan je evt controleren?
zover ik begrijp doen ze dat een tijdje (bijna) allemaal. een van de symptonen van ouderschap is denk ik ook spierpijn krijgen van zien in welke houding ze slapen 馃槅
Mijn dochter niet maar ik zelf als baby sliep zo 馃槀 mijn man sliep als baby dubbelgeklapt, zeg maar zittend en dan gebogen over zijn benen 馃ぃ馃ぃ we zijn ook allebei oke, dus ik denk.. lekker laten slapen zo haha!
Snap wel dat je er zenuwachtigvan wordt!