16 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier nog niet. Hij komt wanneer hij wil. Hoe oud is je kindje?

茅茅n jaar geleden

Geef je fles of borst? Hier zit er geen ritme in, borstvoeding. Soms na een uur weer en soms na 4.5 uur pas.

茅茅n jaar geleden

Reactie op maart_baby

Hier nog niet. Hij komt wanneer hij wil. Hoe oud is je kindje?
3,5 week. Ik had ook overproductie van m'n borstvoeding, dus dat heeft denk ik wel geholpen met een ritme cre毛ren, er was in de kraamweek al genoeg melk nl. Heb ook geen regeldagen oid gehad. Een 3 uurs ritme is wat ik meekreeg uit de kraanweek en dat is wat wij nu aanhouden. Soms krijgt ie wat eerder, of vaker afhankelijk hoe de dag loopt. Maar in principe houden we nu dit aan, ook omdat het ook fijn loopt met onze dag zo.

茅茅n jaar geleden

Totaal geen ritme hier, wij voeden op verzoek.

茅茅n jaar geleden

Ik voed 's nachts volledig op verzoek, dan laat ze er zo'n 3-4 uur tussen (bij 5 uur zou ik dr wakker maken anders krijgt ze niet genoeg binnen, maar dat is nog niet nodig geweest) en overdag om de 3 uur, maar meestal meld ze zichzelf ergens tussen de 2 en 3 uur. Dan voed ik op verzoek.

茅茅n jaar geleden

Onze zoon is nu 1 maand oud, niet echt een ritme komt vaak overdag wel om de 4 uur maar ik voed op verzoek. Dus komt hij eerder, voed ik hem eerder. Onze zoon van 2,5 heeft besloten in de kraamweek dat slapen tussen de middag niet meer nodig is dus zit gelukkig niet persee gebonden aan tijden.

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje is nu 1,5 week oud en heb een peuter rondlopen van 2 jaar en 3 maanden. We voeden hem overdag om de +/- 3 uur hij drinkt het best wanneer hij uit zichzelf wakker wordt dus er zit ook wel eens 2,5 of 3,5 uur tussen. Ik probeer bij de laatste fles wel rond 21.30 a 22 uur uit te komen anders vind ik het te laat worden voor mezelf. 'S nachts voeden we op verzoek en dat is +/- om de 4 uur.

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is 4 weken oud. Ik voed op verzoek en over het algemeen meld ze zich altijd om de 3 uur maar soms ook wel eens eerder.

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje is 12 dagen oud, en ons zoontje komt gemiddeld om de 3 uur. Mijn productie was meteen echt super hoog, nog geen regeldagen gehad. Wel soms clusteren in de avonden, en soms laat hij er dan 4 uur tussen in de nacht. Maar in principe doen we het op verzoek!

茅茅n jaar geleden

Ons meisje is 18-2 geboren en krijgt nu een fles om de 5u. Soms komt ze na 4,5u. Scheelt echt een hoop en nu kan je wat meer doen tussendoor

茅茅n jaar geleden

Reactie op babyvandijk

Ons meisje is 18-2 geboren en krijgt nu een fles om de 5u. Soms komt ze na ...
Wat fijn! Hoeveel voeding bieden jullie haar aan?

茅茅n jaar geleden

Reactie op hellomommy

Wat fijn! Hoeveel voeding bieden jullie haar aan?
150ml water met 5 schepjes flesvoeding. Vanaf de geboorte heeft ze al geen 1 flesje laten staan en nu is ze helemaal tevreden met deze hoeveelheid. Ze weegt nu rond de 4800gr

茅茅n jaar geleden

Hier niet, ik voed op verzoek. Ene keer zit er 4,5 uur tussen, andere keer 2 uur. Ik ben gestopt met hem wakker maken, ondanks hij nog niet aan zijn geboortegewicht zit. Hij drinkt slechter wanneer ik hem wakker maak voor de voedingen, dat zorgt voor meer frustratie bij mij, waardoor hij weer onrustig word. Met zelf wakker worden drinkt hij heel goed.

茅茅n jaar geleden

Hier nu 15 dagen oud en zitten al enkele dagen op ongeveer dit: 7-10-13-16-19-22-2/3u In de nacht komt ie vanzelf en overdag om de 3u. We geven 90+3 schepjes dus 100 en hij drinkt nu 85-100 per keer.

茅茅n jaar geleden

Wij voeden op verzoek . Dit is meestal om de 3/4 uur. In de nacht zetten we wel een wekker van 5 uur , mocht hij niet komen voor die tijd. Maar tot nu toe meld hij zich altijd wel voor de 4 uur 馃槉

茅茅n jaar geleden

Geen ritme hier wij voeden op verzoek, en die van ons is nu 5 weken oud en slaapt de meeste nachten sinds een week al 5 uurtjes door 馃槏 overdag meestal tussen de 3 uur en 4,5 uur