9 Reacties

3 jaar geleden

Ik wilde dit ook posten daarstraks... heb net hetzelfde probleem. Ben er vandaag mee naar huisarts gestapt. Hij raadde me steunkousen aan om bloed beter te laten circuleren. Mijn bloeddruk was nog iets lager dan de jouwe wat hij niet dramatisch vond. Jij bent mij natuurlijk niet dus goed dat je naar de huisarts gaat maar misschien ben je al wat met de steunkousentip :) I feel you ;)

3 jaar geleden

Ik heb het ook gehad tegen mij was gezegt veel rust regelmatig eten en goed drinken en af en toe eem dropje gaat nu weer stuk beter

3 jaar geleden

Oja en eten voordat je uit bed stapt

3 jaar geleden

Mijn bloeddruk is standaard zo'n 100/60, gezond laag dus, nu (16 weken) zwanger ook. Ik heb altijd al dat ik snel duizelig ben, maar nu inderdaad ook meer zoals jij beschrijft. Mijn verloskundige gaf aan dat dit door het extra bloed/verwijde aderen komt en dat het heel normaal is. Vooral rustig aandoen inderdaad. Maar bij zorgen is het altijd een goed idee om de huisarts of verloskundige te spreken :)

3 jaar geleden

Ik ben nu 14+5 en sinds een week regelmatig duizelig. Ik merk dat m’n hartslag dan heel hoog is (120/min). Heb jij dat ook? M’n bloeddruk is voor het laatst 4 weken geleden gemeten en was goed (106/70). Komende zaterdag zal het weer gemeten worden en zal ik er ook naar vragen..

3 jaar geleden

Even een update. Ik blijk iets aan mijn evenwichtsorgaan te hebben waardoor ik zo duizelig ben. Ze weten niet zo goed waardoor het komt, maar het komt vaker voor blijkbaar. Niet perse zwangerschapsgerelateerd. Gewoon pech. Het zou vanzelf over moeten gaan. Maar kan nog dagen aanhouden helaas. Wat heel vervelend is want de hele wereld draait continu van me weg alsof je de hele tijd in een draaimolen zit of daarom dronken bent. Als kers op de taart ook erg misselijk geworden, dus maar weer terug aan de emersefene. Hopelijk voor alle andere duizelig dames gaat het ook snel weer wat beter.

3 jaar geleden

Welcome to my life. Heb hier al een week of 6 last van. Zo danig dat ik al een aantal keer ben flauwgevallen. Ik heb last van een lage bloeddruk. Vermoed dat jij dit ook hebt, dit zijn momentopnames. Je kunt hier vrijwel niets aan doen. Rust nemen en vooral ZOUT!!! Eten en drinken. Ik word misselijk als ik eraan denk maar zoute dropjes doen goed hun werk!

3 jaar geleden

Reactie op Echura

Even een update. Ik blijk iets aan mijn evenwichtsorgaan te hebben waardoor ...
Ik heb dit vorig jaar gehad. Wist niet wat me overkwam. Werd er ook zo misselijk van met overgeven tot gevolg. Fysio heeft mij toen geholpen met de epley manoeuvre. Wellicht dat er een fysio in de buurt is die jou kan helpen hiermee.

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad sinds week 12 een paar keer. Nu 16 weken en al 2 weken niet meer gehad gelukkig. Ik ook lage bloeddruk, maar huisarts dacht toch ook mijn evenwichtsorgaan omdat ik letterlijk had wat jij beschrijft! Hopelijk blijft het voor ons beide nu weg.