14 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees net online dat geen pleister het advies is dus het er af gehaald maar nu huilt hij juist hard 🙁

2 jaar geleden

Is mij helaas ook al een keer overkomen.. ze zijn soms ook zo bewegelijk, heb er een kus op gegeven en meer was toen ook niet nodig, het is nu inmiddels alweer mooi genezen, ik denk dat bij jou ook een pleister voldoende is. Bloed het nog veel of niet? Zo niet dan is een pleister helemaal voldoende en een hoop knuffels natuurlijk 🥰

2 jaar geleden

Of zonder pleister, dat kan ook! ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Annabellevk

Is mij helaas ook al een keer overkomen.. ze zijn soms ook zo bewegelijk, h ...
Het bloed al niet meer en hij is alweer wat vrolijker aan het spelen. Goh wat een naar gevoel zeg! Goed om te horen dat het al snel weer geneest!

2 jaar geleden

Heb ik ook gehad schrok er zelf van. Maar geen pleister ofiets gebtuikt en is gewoon netjes genezen

2 jaar geleden

Onze eerste kraamzorg van 3.5 jaar geleden bij onze tweeling vertelde ons om het te doen met onze tanden klinkt heel raar maar het werkt heel goed.

2 jaar geleden

Heb ik ook gehad. Heb op aanraden consultatiebureau het even in een badje soda (biotex in mijn geval) gedaan. Na een week zag je het niet meer. Ik voelde me er echt verschrikkelijk over trouwens! Ik knip niet meer met het knippertje maar met een heel scherp mini schaartje nu, de puntjes zijn schuin geslepen waardoor ik goed onder de nagel kan komen. Nooit meer opnieuw gebeurd gelukkig

2 jaar geleden

Reactie op Margreet1989

Onze eerste kraamzorg van 3.5 jaar geleden bij onze tweeling vertelde ons o ...
Doe ik ook! Afbijten en evt scherpe randjes met een vijl

2 jaar geleden

Heb ik ook meegemaakt.. Vroedvrouw zei ontsmetten, fucidinezalf smeren en handschoentje aandoen.

2 jaar geleden

Vijltjes vd prenatal werken prima! Ik neem geen risico met schaartjes

2 jaar geleden

Als je borstvoeding geeft kun je dat erop druppelen. Dat zorgt ervoor dat wondjes sneller helen. Ik gebruik het ook voor de schammetjes op haar hoofd van haar scherpe nageltjes. Of wanneer haar oogje bijna ontstoken raakt druppel ik er ook wat melk in, werkt als een tiet ;)

2 jaar geleden

Reactie op Jaybabe

Als je borstvoeding geeft kun je dat erop druppelen. Dat zorgt ervoor dat w ...
Dat is nog een goeie, ga ik doen!

2 jaar geleden

Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen, denk de schrik etc groter dan het wondje en de ernst er van. Hij stopt al zn vingers alweer vrolijk in zn mondje 💙

2 jaar geleden

Reactie op Jaybabe

Als je borstvoeding geeft kun je dat erop druppelen. Dat zorgt ervoor dat w ...
Doe je dat ook daadwerkelijk in het oogje? Of eromheen?