5 Reacties

2 jaar geleden

Hai! Dit klinkt mega bekend. Wij zitten al een aantal weken in dit schuitje en hij is 5 maanden oud nu. Hou vol hoe moeilijk dit ook is maar het komt goed. Wij merken dat VSM veel beter helpt. Lío krijgt nu al meer dan 2 tandjes tegelijk en heeft er erg last van 😬

2 jaar geleden

Zielig he ☹️ Hier ook een meisje die het af en toe uitschreeuwt van de pijn. Wij hebben VSM en Dentinox allebei in huis gehaald en Dentinox werkt super! Het verdooft snel en mijn dochter wordt direct weer rustig. VSM doet niet zo veel, maar dat is volgens mij ook meer voor de langere termijn bedoeld.

2 jaar geleden

Oh twee lekker tegenstrijdige comments over VSM zie ik nu 😁 Vooral zelf uitproberen dan!

2 jaar geleden

Haha oef! Ja Dentinox is geloof ik maar voor tijdelijk, dus vraag me af of we daar wat mee kunnen op korte termijn. Want anders moeten we sowieso overstappen op VSM als ze er lang last van houdt

2 jaar geleden

Haha oef! Ja Dentinox is geloof ik maar voor tijdelijk, dus vraag me af of we daar wat mee kunnen op korte termijn. Want anders moeten we sowieso overstappen op VSM als ze er lang last van houdt