35 Reacties

één jaar geleden

Suggesties van vakantiebestemmingen? (Vliegtuig, auto, ... )

één jaar geleden

wij gaan pas als onze kleine 6 maanden is, maar ik zit nu al in mn hoofd te denken, hoe moeten we dit doen met hapjes eten en luiers? we gaan waarschijnlijk naar griekenland

één jaar geleden

Reactie op Jane97

wij gaan pas als onze kleine 6 maanden is, maar ik zit nu al in mn hoofd te ...
Daar kan je alles kopen wat je nodig hebt toch? En voor onderweg meenemen

één jaar geleden

Reactie op Meljf

Daar kan je alles kopen wat je nodig hebt toch? En voor onderweg meenemen
ja zelf pureren lijkt me niet heel handig op vakantie en ik heb nooit opgelet of ze daar potjes groente en fruit voor babys verkopen

één jaar geleden

Reactie op Tinie_Timmy

Suggesties van vakantiebestemmingen? (Vliegtuig, auto, ... )
Wij zijn vorig jaar met dreumes van 13 maanden naar Tsjechië geweest met de auto. Op de heenweg en terug weg een stop in Duitsland. Het is een leuke bestemming als je van natuur houdt. Ik heb mijn route uitgewerkt in een blog, misschien heb je er wat aan: https://www.reisjevrij.nl/rondreizen/rondreis-tsjechie-vakantie-eigen-auto/

één jaar geleden

Reactie op Jane97

ja zelf pureren lijkt me niet heel handig op vakantie en ik heb nooit opgel ...
Ik zelf nam een staafmixer mee, prima te doen, maar ze verkopen zeker potjes hoor

één jaar geleden

Reactie op Meljf

Ik zelf nam een staafmixer mee, prima te doen, maar ze verkopen zeker potje ...
oh goed idee!

één jaar geleden

Reactie op Jane97

wij gaan pas als onze kleine 6 maanden is, maar ik zit nu al in mn hoofd te ...
Gewoon met een vork prakken kan ook, werkt prima!

één jaar geleden

Wij gaan in mijn verlof nog lekker op vakantie. Met de auto naar Kroatië en mijn ouders gaan ook met eigen auto en zelfde accomodatie. Ze is een makkelijke baby en slaapt nu toch nog makkelijk overal zonder ritme dus zie het helemaal zitten 😃 Leuke podcast over vakantie met baby van verlosmoeder: https://open.spotify.com/episode/7m4kGuKiRGKLrByNdVJUvz?si=zmVumjuHT4eGh8pdPbhzIw

één jaar geleden

Wij gaan naar Frankrijk en willen graag naast de draagdoek ook een kinderwagen meenemen. Nu is die van ons erg groot en dus zoeken we of een hele compacte kinderwagen of een compacte buggy. We zoeken er een die geschikt is voor een pasgeboren baby en naar je toe kan kijken (dus de meeste buggy’s vallen daarmee af). Dat blijkt best nog lastig 😅. Wellicht heeft iemand goede tips?

één jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie. Een weekje met een boot door Friesland varen. Onze baby is 8 weken oud en het gaat prima. Ze slaapt op het grote bed naast mij en m'n vriend slaapt in het "hondenhok", een kleine ruimte met slaapplek. We hebben trouwens ook nog een grote hond mee haha. Op de boot wil je niet veel spullen mee dus hebben kinderwagen onderstel met maxi cosi en draagdoek. Van boot naar wal doen we in de draagdoek of in de maxi cosi. Nooit zo in de armen vasthoudend. Verder kleertjes en luiers voor 7 dagen en dingen als thermometer, manicuresetje, luiertas, kolf.

één jaar geleden

Wij willen naar Gran Canaria als de kleine 4 maanden is. Ben nu al aan het nadenken over hoe we dat gaan doen met vliegen en alles wat we mee moeten nemen😅 tips zijn heel erg welkom!

één jaar geleden

Mijn man wil graag eind deze maand naar Griekenland gaan, all inclusive.Ik twijfel zelf heel erg... Vliegen vind ik toch een dingetje. Onze kleine meid is dan 10 weken oud... Ze groeit wel goed, en is over het algemeen een blije baby. Ons daar vervelen zullen we niet. We hebben een hotel gevonden waar je een kinderwagen kan lenen en de kamer heeft een balkon, dus we kunnen lekker in het zonnetje een boek lezen terwijl de kleine overdag aan het slapen is. Ik twijfel alleen wel of ik de vlucht zie zitten.... Advies is om eigenlijk pas na 3 maanden te vliegen en ze is dan pas 2,5 maand oud

één jaar geleden

Reactie op irenedw

Mijn man wil graag eind deze maand naar Griekenland gaan, all inclusive.Ik ...
Waar lees je dat advies? Een vriendin van mij is kinderarts en geeft aan dat het advies is om vanaf 6 weken te vliegen (mits niet te vroeg geboren), omdat dan de longen van de meeste baby’s gerijpt zijn

één jaar geleden

Wij gaan eind mei naar Lanzarote. Ik werk in het onderwijs en dit is het enige moment dat ik buiten het seizoen om kan. We hebben een luxe hotel geboekt met veel speelgelegenheid voor mijn zoontje van 2,5. Ik vind het best spannend, maar heb bedacht dat ik er gewoon relaxed inga en dat het vast goed gaat komen

één jaar geleden

Reactie op Minimier

Wij gaan eind mei naar Lanzarote. Ik werk in het onderwijs en dit is het en ...
Mijn zoontje is dan 11 weken

één jaar geleden

Reactie op bolbabs

Wij gaan naar Frankrijk en willen graag naast de draagdoek ook een kinderwa ...
De babyzen yoyo vind ik ideaal!

één jaar geleden

is een draakzak handig om mee te nemen op vakantie? is dat niet te warm als het zo rond de 25 graden is

één jaar geleden

Reactie op Jane97

is een draakzak handig om mee te nemen op vakantie? is dat niet te warm als ...
Zeker, onmisbaar wat mij betreft

één jaar geleden

Reactie op Miss Pluis

Zeker, onmisbaar wat mij betreft
Een dunne draagdoek is ook te overwegen, maar 25 graden is ook weer niet krankzinnig heet. Ik heb een hoptye buckle die is zeker niet te dik. De ergobaby 360 met insert is een ander verhaal, die is echt veel te warm.