11 Reacties

2 jaar geleden

wij doen ongeveer 6/7 dagen met n pak Hero Baby (daar zitten twee zakjes in, makkelijk om mee te nemen) ons meisje krijgt 180 ML + 6 schepjes per fles, 5 flessen per dag.

2 jaar geleden

Wij doen net geen week met een bus nutrilon

2 jaar geleden

Mijn dochter drinkt ook 5/6 x 150ml en een pak Nutrilon gaat een week mee hier

2 jaar geleden

Ah super dank jullie wel!

2 jaar geleden

Reactie op MelissaTE

Mijn dochter drinkt ook 5/6 x 150ml en een pak Nutrilon gaat een week mee h ...
Hier hetzelfde pakje hipp 1week 6x150 ml

2 jaar geleden

Ik heb het voor op vakantie uitgerekend 馃馃 4,6 gram per schepje x het aantal schepjes x het aantal voedingen dan weet je hoeveel gram je op een dag nodig hebt. Dus met 150+5 scheppen is het 4,6x5 schepjes = 23 gram x 5 voedingen = 115 gram per dag nodig. Bus van 800 gram : 115 =6,9 dagen dus een kleine week doe je met een bus. Klinkt dit logisch? Haha 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op MamavanT2728

Ik heb het voor op vakantie uitgerekend 馃馃 4,6 gram per schepje x het aan ...
Haha helemaal duidelijk. Heerlijk zo'n berekening馃榿

2 jaar geleden

Met 1 bus Nutrilon (800g) doen we twee weken. Ons zoontje krijgt dagelijks 3 flessen van 180+6 (tijdens werkuren/opvanguren, deze houden we ook 's weekends aan), daarbuiten krijgt hij live bv. Even uitgeteld: zo'n 42 voedingen van 6 schepjes.

2 jaar geleden

Wij doen ongeveer een week met een pak volgensmij.. we gebruiken de Easybaby milkmaker dus als het poederbakje weer leeg begint te raken vul ik hem weer馃檲 heb er dus iets minder zicht op dan voordat we dat apparaat gebruikten.. maar volgensmij ongeveer 1 verpakking per week

2 jaar geleden

Wij hadden 2,5 pak mee op vakantie en zijn 16 dagen weg geweest. Onze dochter drinkt ook 5 x 150. Het was precies genoeg.

2 jaar geleden

Reactie op meinou

Wij hadden 2,5 pak mee op vakantie en zijn 16 dagen weg geweest. Onze docht ...
Gebruiken Kruidvat. Nutrition kun je eigenlijk overal krijgen, soms onder een andere merknaam. Mocht je al te kort komen. Luiers hebben we ter plaatse gekocht!