20 Reacties
3 jaar geleden
Passen niet alle hoeslaken voor een wieg op een Co sleeper? Ik heb gewoon 2 hoeslakens van de Hema gekocht . Zitten er 2 in 1 verpakking voor €13,- ongeveer … ik dacht dat het gewoon kon 😁 nog maar even uit testen dan
3 jaar geleden
Reactie op maaike1991*
Passen niet alle hoeslaken voor een wieg op een Co sleeper? Ik heb gewoon 2 ...
Ik dacht dat dus ook maar las op internet dat op de lora niet alles past😦
3 jaar geleden
Ik weet niet precies wat de afmetingen zijn van dat matras. Ik zat er zelf ook mee dat de wieg hoeslakens te klein waren voor onze Co sleeper, maar blijkbaar zijn Co sleepers groter dan wiegjes, dat wist ik dus niet 🙈 ik heb uiteindelijk hoeslakens van meyco gekocht speciaal voor Co sleepers 50x90. Deze past perfect, ook na 1 keer wassen. Hopelijk na een paar keer wassen ook nog 🤞
3 jaar geleden
Reactie op Edan
Bij mij passen de hoeslakens van het verzorgingskussen er nipt op. Is ook ...
Oh zo slim ik ga het proberen!
3 jaar geleden
Ik weet de maat niet van jullie co sleeper, maar die van ons is ook een aparte maat.
Kon 2 hoeslakens kopen voor 30 euro, dat ging me eigenlijk iets te ver.. dus toen op internet gezocht en kwam ik de site zoombee tegen en daar heb ik nu 2 hoeslakens voor 15 euro😅 misschien kijken waard? Zag dat ze wel voor maxi cosi iora spulletjes hebben.
3 jaar geleden
Ik weet de maat niet van jullie co sleeper, maar die van ons is ook een apa ...
Ik heb gekeken en je hebt ze!! Ook veel keus echt super bedankt🥹♥️♥️♥️
3 jaar geleden
Ik heb gekeken en je hebt ze!! Ook veel keus echt super bedankt🥹♥️♥️♥️
Haha geen dank, ja klopt ze hebben inderdaad best veel en voor alles wel wat😊
3 jaar geleden
Ik had ook hoeslakens van de Hema gekocht in wiegformaat, maar dat past bij lange na niet om het matras van onze cosleeper. Ze kunnen wel om het matrasje van de kinderwagen, dus op zich niet zonde dat ik ze gekocht had. De aankleedkussenhoezen passen wel perfect om de matras van de cosleeper, dus daar heb ik er nog een paar van bijgehaald.
3 jaar geleden
Ik doe gewoon de verschoon hoeslakens er om heen . Doe ik ook in de kinderwagen
3 jaar geleden
Reactie op Disneeeey
Ik had ook hoeslakens van de Hema gekocht in wiegformaat, maar dat past bij ...
Ooh top dat ik dit nu lees. Ik ga vanavond gelijk even passen en anders nieuwe bestellen
3 jaar geleden
Reactie op Disneeeey
Ik had ook hoeslakens van de Hema gekocht in wiegformaat, maar dat past bij ...
Gek, ik heb bij de hema de moltonhoeslakens gekocht van 40x80 en die passen prima. Ook van Meyco de wieghoeslakens passen.
3 jaar geleden
Ik heb die van iora zelf maar die zitten veel te krap. Ik weet niet of ze gekrompen zijn in de was, maar ben er dus niks mee. Heb er nu gewoon voor over een verzorgingskussen. Zit prima!
3 jaar geleden
Wij hebben deze co sleeper en deze lakens erbij; Bekijk Meyco - Jersey hoeslaken co-sleeper - 2-pack - 50x90 cm - Wit op: https://www.bol.com/nl/p/meyco-jersey-hoeslaken-co-sleeper-2-pack-50x90-cm-wit/9200000112704402?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Door de revieuws te lezen kwam ik erachter dat deze dus om het matrasje passen 😊
3 jaar geleden
Ik heb afgelopen week 3 hoeslakentjes bij de website zoombee bestelt voor 25 euro (inclusief verzendkosten). Stond erbij dat ze speciaal voor deze co-sleeper waren dus ik dacht: is het proberen waard!
Gister binnen gekregen, ze passen mooi om het matrasje en hebben een leuk stofje. Aanrader wat mij betreft!
9 maanden geleden
Reactie op vogelberver
Gek, ik heb bij de hema de moltonhoeslakens gekocht van 40x80 en die passen ...
Nee die passen bij mij toch ook niet...