20 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Sarella30
Als ik het goed zeg mag je de noscapine hoestdrank van de kruidvat. Dat is ...
Inderdaad je mag hoestdranken hebben met broomhexanine en noscapine. Heb het een paar weken geleden bij de apotheek na gevraagd en blijkbaar zijn deze veilig om te gebruiken. Bij mijn eerste zwangerschap mocht ik ze volgens mij niet hebben. Maar wil je het zeker weten bel dan/ga dan bij je apotheker langs die kunnen alles nakijken voor je. (Ik heb het ook extra gecheckt voordat ik het heb genomen)
3 jaar geleden
Reactie op Klompie
Inderdaad je mag hoestdranken hebben met broomhexanine en noscapine. Heb he ...
Bij mij adviseerde de apotheek om geen hoestdrank met noscapine te nemen, omdat er onvoldoende onderzoek is gedaan naar de effecten op zwangere vrouwen🙈 en ze raadde me ook aan om geen andere hoestdranken te nemen met andere stoffen (alleen dus tijmstroop). Het is trouwens mijn 1e zwangerschap, dus misschien dat ik het daarom niet mag😅
3 jaar geleden
Na 1 week non stop hoesten, waardoor non stop harde buiken enz mocht ik 2 dagen noscapine gebruiken in de hoop het te doorbreken en dat is gelukt 😊
3 jaar geleden
Reactie op mamavanFlo
Na 1 week non stop hoesten, waardoor non stop harde buiken enz mocht ik 2 d ...
Ahh oke! Ik heb eigenlijk bijna geen harde buiken gehad :) de huisarts zei wel dat als het hoesten niet meer vol te houden is of als ik er koorts bij krijg, dat ik dan weer moet bellen
3 jaar geleden
https://www.iamcookingwithlove.nl/zoet/anti-griep-wonder/
Ik maak dit altijd voor mezelf of m’n vriend als we de griep hebben :) smaakt ook heerlijk.
3 jaar geleden
Reactie op steffanieva
https://www.iamcookingwithlove.nl/zoet/anti-griep-wonder/
Ik maak dit alti ...
Dankje! Ik lust echt geen gember, miss lekker om dan te vervangen met appel of appelstukjes verwarmen in een pan en dan honing eroverheen en opeten?
3 jaar geleden
Reactie op Femmie23
Dankje! Ik lust echt geen gember, miss lekker om dan te vervangen met appel ...
Ik zou dan alleen de gember eruit laten. Warme appel en honing doet namelijk niks voor je weerstand of je keel
3 jaar geleden
Flu keelsnoepjes mag je trouwens ook gewoon. Schijnt dat hoestdrankjes helemaal niet zoveel helpen. Je kunt net zo goed op een snoepje zuigen :)