10 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb corona en hoest de longen mijn lijf uit. Ik heb zoute dropjes bij mn bed dat helpt enigszins. En veel gemberthee met honing. Beterschap!

3 jaar geleden

hier ook keelontsteking en is helaas doorbijten en week a 10 dagen moet het over zijn.. vooral de nachten zijn en ramp. koud water drinken en keelsnoepjes

3 jaar geleden

Sinds de zwangerschap ben ik ook echt alleen maar verkouden keelpijn pff inderdaad droge hoest..

3 jaar geleden

tragitol trouwens mag

3 jaar geleden

Reactie op Baby_girl

tragitol trouwens mag
Werkt dat tegen hoesten ? Keelpijn heb ik niet echt

3 jaar geleden

Je mag tijdens je zwangerschap normaal gesproken wel hoestdrank. Alleen even kijken hoe ver je bent en welke hoestdrank je dan het beste kunt pakken. Zelf ook een paar weken last van gehad en toen op deze site gelezen over hoestdrank en zwangerschap: https://www.etos.nl/advies/ziek/hoestdrank/ Uiteindelijk ook hoestdrank gebruikt, was toen net in het 2de trimester.

3 jaar geleden

Propolis hoestsiroop. Mag bij zwangerschap en borstvoeding. Heb ik gebruikt omdat ik corona had in de 10e week. Helpt goed!

3 jaar geleden

Goed stomen! Echt alleen met heet water in een kom, er boven hangen met een theedoek over je hoofd zodat je het echt goed in ademt. Zeker 5 minuten even goed doen. Daarnaast helpt bij mij altijd tijgerbalsem. Eerst goed douchen. Dan meteen omkleden voor bed, tijgerbalsem op je borst en dan goed onder de dekens gaan liggen. Word (als het goed is erg warm maar dat moet juist!)

3 jaar geleden

Ik heb corona en hoest de longen mijn lijf uit. Ik heb zoute dropjes bij mn ...
Alleen wel oppassen, teveel zouten dropjes is niet goed.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem19955

Werkt dat tegen hoesten ? Keelpijn heb ik niet echt
Ik vind dat dat ook tegen hoesten helpt omdat het je keel een beetje verdooft dus gelpt ook tegen kriebels etc