13 Reacties

één jaar geleden

Wat heftig zeg. Misschien kan een osteopaat helpen . Sterkte.

één jaar geleden

Wat moet dat vreselijk zwaar voor je zijn vrouw. Wat naar ook dat er niemand even een uurtje wil helpen.... Heel veel sterkte ❤️ ps. Waarschijnlijk heb je t al 1000x gehoord maar hebben jullie al een osteopaat geprobeerd?

één jaar geleden

Wat heftig zeg! Wij hebben veel baat gehad bij de Osteopaat bij ons 1e zoontje, misschien het proberen waard? Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Geen oplossing maar misschien voor jezelf fijn om geluidsdempende oordoppen in te doen. Dan hoor je hem nog wel als er iets is, maar komt het iets minder heftig binnen. Heel veel sterkte in ieder geval, onthoud alles is tijdelijk en ook dit gaat beter worden.

één jaar geleden

Het kan ook een koemelkallergie zijn.

één jaar geleden

Wij zijn ook voor het huilen/onrust/ heel veel spugen bij de huisarts geweest die ons terug heeft gestuurd naar de kinderarts. Wij vinden het beleid van de kinderarts alleen niet fijn en zijn verder opzoek gegaan. Wij zijn gisteren bij de osteopaat geweest en vandaag is hij doorgemeten. Wij gaan starten met de oxytocine te ontstoren wat hij tijdens de inleiding in hele hoge dosis heeft gehad. Verder hebben we over 2 weken weer een afspraak bij de osteopaat. Vannacht was hij na 1 afspraak bij de osteopaat toch al rustiger!

één jaar geleden

één jaar geleden

En heel veel sterkte. Ik krijg acute stress als onze baby huilt dus lijkt me loeizwaar om in jullie schoenen te staan!!!

één jaar geleden

Het kindje van onze kapper bleek na een heftige bevalling het KISS syndroom te hebben en was daardoor ook een huilbaby. Ik weet niet hoe je bevalling is geweest maar misschien zou je hier eens naar kunnen kijken: https://www.24baby.nl/baby/gezondheid/kiss-syndroom/ Daarnaast wens ik je veel sterkte, lijkt me intens zwaar, hopelijk kom je er gauw achter waar dit aan zou kunnen liggen en krijg je passende hulp. Net zo lang aan de bel trekken bij huisarts, CJG etc. totdat je goed geholpen bent. Weet in ieder geval dat je een fantastische mama bent!😘

één jaar geleden

Dit is zo slopend. Ik hoop snel dat er een oorzaak gevonden wordt mét met makkelijke oplossing., in de tussentijd heel veel sterkte. En ik hoop dat familie en vrienden toch een keer willen oppassen zodat jii kan slapen! Ps. Onze tongriem werd door een lactatiekundige gecheckt aan huis direct nadat wij contact opnamen. Behandeling net gehad en veel rustiger kind nu. Niks ten nadele van huisarts.. maar soms is de riem ‘ verborgen’ en is er expertise nodig?

één jaar geleden

Dankjewel voor jullie lieve reacties en het meedenken! ☺️ We hebben inmiddels een doorverwijzing gekregen voor een prelogopedist, deze kan meekijken met de voeding (omdat hij niet goed de vacuüm kan vasthouden)en het tongriempje en lipbandjes wat beter beoordelen. Hopelijk kan die er voor zorgen dat hij een juiste drinktechniek krijgt zodat hij minder lucht binnen krijgt. En we zijn vandaag bij een osteopaat geweest, super nuttig! Die kon voelen dat zijn buik heel gespannen was en heeft het net zo lang gemasseerd totdat de kleine man zijn hele luier vol gepoept had 🤭 zeer bijzonder hoe hij dat voor elkaar kreeg. Nu moeten we zelf gaan proberen te masseren, hopelijk lukt dat! Ook nog een keer het inbakeren geprobeerd en een ander soort speen, en die combinatie heeft er ook al voor gezorgd dat hij nu niet veel meer dan 4/5 uurtjes per dag huilt dus er is iets verbetering! 🥳

één jaar geleden

Hoi Esmu, Hoe was jouw bevalling? Mijn eerste is met 'grof' geweld eruit getrokken en geduwd. Dit is voor een kind ook een traumatische ervaring. Hij was ook een huilbaby, waardoor ik er ook aan onderdoor ben gegaan. Wat onze redding geweest is dat hij uit de visueze cirkel werd gehaald. We kwamen er met z'n drietjes er niet meer uit. Hij is toen opgenomen in het ziekenhuis voor 3 nachten, controles gehad (niets medisch gelukkig) waardoor wij allemaal konden bijtanken en opladen. Zij zijn begonnen met inbakeren (wel met een echte inbakerdoek, die van pacco piccolo hadden wij) en hij sliep direct weer door en huilen was over. Daarnaast wel babyfysio en osteopathie gehad, zat genoeg scheef in z'n nekje door de bevalling :-( Blijf net zolang aan de bel trekken totdat je gehoord wordt. Soms is de oplossing niet in het reguliere medische circuit te vinden (ook voor jezelf overigens! ). Take care!

één jaar geleden

Reactie op Stella2020

Hoi Esmu, Hoe was jouw bevalling? Mijn eerste is met 'grof' geweld eruit g ...
Oh jeetje zeg pittig. Ik stond gisteravond op het punt om de huisartsenpost te bellen omdat we het niet meer trokken. Mijn zus zei dat die niet zoveel anders kunnen doen dan je kind idd opnemen zodat je even kan bijtanken, maar dat leek mij op dat moment eigenlijk alleen maar heel erg fijn. Toch uiteindelijk hem toch zelf kunnen kalmeren en een rustige nacht gehad waarin hij maar 1 keer kwam. Hij is gister gestart met poeder voor de obstipatie, ik denk en hoop echt dat als hij goed kan poepen dat het dan beter gaat. Na ons bezoek bij de osteopaat (waardoor hij ook flink heeft kunnen poepen) ging het ook echt een stuk beter, maar hoe langer hij niet gepoept heeft hoe onrustiger hij wordt, dus dat is gewoon een probleem. De bevalling heb ik ook aan gedacht inderdaad, hij moest echt even uit de knoop gehaald worden (handje zat naast zijn hoofd en de navelstreng zat er omheen). Maar de osteopaat heeft zijn nekje wat losgemaakt maar daar lijkt verder niet veel aan de hand gelukkig. Dus het is nu weer wachten tot de poeder gaat werken, ik hoop het zo 🤞