12 Reacties

2 jaar geleden

dezelfde situatie met mijn 14 maanden oude dochter. mijn oudste had precies hetzelfde. Het was een nachtmerrie om haar schoenen aan te houden, ongeacht het weer, tot ze bijna 4 was! Ik heb het gevoel dat deze baby hetzelfde gaat worden! Sorry, geen tips hier 😅, maar ik wilde je laten weten dat je niet de enige bent!

2 jaar geleden

Hier vindt ze schoentjes alleen maar interessant, maar mijn nichtje van nu ruim 2,5 heeft dit nog iedere keer bij nieuwe schoenen...

2 jaar geleden

Ik herken het niet, maar misschien is een barefoot schoen wel een optie? Is soort van meer als een sok en misschien vind hij dat wel fijner.

2 jaar geleden

Reactie op MeanGF

Ik herken het niet, maar misschien is een barefoot schoen wel een optie? Is ...
Oh dat is idd een goeie, ga ik eens naar kijken. Thanks!

2 jaar geleden

Heb m'n zoontje aangeleerd dat z'n slofschoenen aan moeten als ie naar buiten wil (anders alle sokken vol haaltjes). Dat blijven Herhalen. Hij komt nu z'n slofschoen brengen als ie uit is. Hij kruipt alleen en loopt nog niet. Loopt wel met slofschoenen op z'n Loopfiets of loopkar.

2 jaar geleden

Hier hadden we dat ook met shoesme schoenen toen vans gekocht en geen last meer van

2 jaar geleden

Ik herken dit ook, maar dat heeft hier maar 2 weken geduurd denk ik. Ik denk dat het bij mijn zoontje is dat er een soort van gewicht aan z'n voetjes zit en dan het liefste de schoenen uit wilt. Maar ik schenk er geen aandacht aan en dan laat hij het zo inmiddels.

2 jaar geleden

Ons zoontje deed dit ook! Schoentjes waren toch te klein ondanks opmeten van de voetjes. Groter maatje gepakt en die wil hij nu elke dag aan 😊

2 jaar geleden

Kan je de schoenzolen uit de schoen halen? Leg deze dan naar op de grond en laat je kindje erop staan (rechtstaat, niet vanuit zittende positie). Zo zie je of de voeten over de zolen komen en dus te klein zijn. Niet elke maat is hetzelfde, de ene valt groter dan de ander en soms groeien ze snel uit een maat en andere keer duurt het lang 😉

2 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties! Ik ga maar even op onderzoek uit 🙂

2 jaar geleden

Reactie op NikitatJ_14

Kan je de schoenzolen uit de schoen halen? Leg deze dan naar op de grond en ...
Ja dat is een goed idee.. ga ik naar kijken bedankt

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ook schoentjes van Shoesme. Strijd om ze aan te krijgen en huilen als ze aan gaan en zijn, totdat ze uit zijn 🥲 Moet ze echt in de kinderstoel aan doen. Maat is goed.. Heb het idee dat ze het niet prettig vindt schoenen aan te hebben…