12 Reacties
2 jaar geleden
dezelfde situatie met mijn 14 maanden oude dochter. mijn oudste had precies hetzelfde. Het was een nachtmerrie om haar schoenen aan te houden, ongeacht het weer, tot ze bijna 4 was! Ik heb het gevoel dat deze baby hetzelfde gaat worden! Sorry, geen tips hier 😅, maar ik wilde je laten weten dat je niet de enige bent!
2 jaar geleden
Hier vindt ze schoentjes alleen maar interessant, maar mijn nichtje van nu ruim 2,5 heeft dit nog iedere keer bij nieuwe schoenen...
2 jaar geleden
Heb m'n zoontje aangeleerd dat z'n slofschoenen aan moeten als ie naar buiten wil (anders alle sokken vol haaltjes). Dat blijven Herhalen. Hij komt nu z'n slofschoen brengen als ie uit is. Hij kruipt alleen en loopt nog niet. Loopt wel met slofschoenen op z'n Loopfiets of loopkar.
2 jaar geleden
Ons zoontje deed dit ook! Schoentjes waren toch te klein ondanks opmeten van de voetjes. Groter maatje gepakt en die wil hij nu elke dag aan 😊
2 jaar geleden
Kan je de schoenzolen uit de schoen halen? Leg deze dan naar op de grond en laat je kindje erop staan (rechtstaat, niet vanuit zittende positie). Zo zie je of de voeten over de zolen komen en dus te klein zijn.
Niet elke maat is hetzelfde, de ene valt groter dan de ander en soms groeien ze snel uit een maat en andere keer duurt het lang 😉