6 Reacties

21 dagen geleden

Herkenbaar. Ons zoontje drinkt de ene avond geen fles meer of maar 30 cc, maar hij kan de avond erop zo komen voor 2 flessen. Ik gok een fase

21 dagen geleden

Hier drinken ze soms ook opeens nog een extra (dikke) fles in de avond. Zullen ze wel een of andere ontwikkeling doormaken die extra energie kost.

20 dagen geleden

Herkenbaar , ons zoontje slaapt over het algemeen door maar sinds 3 nachten wordt hij wakker van de honger . Ondanks dat hij overdag goed eet en rond 19;00 een papfles krijgt van 250 🙈 ik denk en hoop eigenlijk dat het sprong 9 is of een ander soort fase waarin ze groeien of ontwikkelen .

20 dagen geleden

Zal wel een fase zijn. Ze groeien continue he, zowel fysiek als mentaal.. groeispurt oid. Meer trek.. ze geven vanzelf wel weer aan als ze het niet meer nodig hebben

19 dagen geleden

Vannacht sliep hij weer door 👍🏼 hij loopt sinds gisteren dus denk dat het bij ons een groei/ ontwikkelingsfase was . Hij had gewoon meer honger die jongen 😄

19 dagen geleden

Reactie op maaike1991*

Vannacht sliep hij weer door 👍🏼 hij loopt sinds gisteren dus denk dat het ...
Ooh wat fijn, jaa ik zag weer 2 extra tanden vandaag, en ze stapt nu aan de handjes dus hopelijk loopt ze binnenkort ook! Fijn om te horen dat het bij meerdere zo is.