11 Reacties

茅茅n maand geleden

Zijn er ook vouchers voor bijvoorbeeld leuke kleding winkels zoals primarkt voor de kleintjes? 馃槂

茅茅n maand geleden

Reactie op DaniqueDion

Zijn er ook vouchers voor bijvoorbeeld leuke kleding winkels zoals primarkt ...
Niet van Primark helaas..wel van Nike, Adidas, Nelson

茅茅n maand geleden

Mocht je nog overhebben na je mooie actie en kennissen of vrienden hebben met ING kan je ze ook overdragen via de app!

茅茅n maand geleden

Reactie op Merelvk93

Mocht je nog overhebben na je mooie actie en kennissen of vrienden hebben m ...
Kun je me vertellen hoe? Ik kan het namelijk nergens vinden en de medewerkers zeggen dat het niet kan馃槶

茅茅n maand geleden

ING Rentepunten overzetten Je hebt ook de mogelijkheid om Rentepunten over te zetten naar andere ING-klanten. Zo kun je je punten delen met vrienden of familie. Je doet dit door in te loggen op je ING-account en de overdrachtsfunctie te gebruiken.

茅茅n maand geleden

Dit heb ik gevonden op dokter google

茅茅n maand geleden

Als je nog veel punten over hebt. Ben ik wel ge茂nteresseerd in Nike voucher 馃槉

茅茅n maand geleden

Als je nog punten hebt, heb ik wel belang voor bijv dierentuin/dagje weg! 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Merelvk93

ING Rentepunten overzetten Je hebt ook de mogelijkheid om Rentepunten over ...
Wat vreemd, het tegenovergestelde vind ik op google, op de website van ING en gehoord via de klantenservice 馃 ze zeiden dat het alleen kan als ik een andere betaalrekening met spaarrekening van ING heb, maar daar wil ik juist weg haha

茅茅n maand geleden

Is er ook een voucher voor center parcs?

茅茅n maand geleden

Reactie op Rns

Is er ook een voucher voor center parcs?
Ja, er zijn 3 soorten: 150eu cadeaubon kost 75eu en 2000 punten = 75eu korting 40eu last minute cadeaubon kost 15eu en 1000 punten = 25eu korting 150eu midweek cadeaubon kost 37.50eu en 4000 punten = 112.50eu korting Tegenwoordig zijn er veel oplichters, maar wil benadrukken dat ik dat NIET ben. Maar ik zou het begrijpen als je het niet doet馃槉