10 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op x_kirst_
Doet het ballonnetje pijn want ik heb gehoord dat het geen pijn mag doen da ...
Ballonnetje doet verder geen pijn, er komen alleen veel krampen/weeën. Nu lees ik hier op het forum niks over dat iemand hier last van had.. Omdat ze vanochtend aan gaf dat dit echt “zelden gebeurd” durf ik eigenlijk ook verder niet te bellen. Heel veel succes zondag met jou inleiding!
Ballonnetje plaatsen vond ik eigenlijk wel prima, lees je ook zoveel verschillende verhalen over. Behalve dat zo een kleine kamer opeens vol stond met wel 3 artsen bij binnenkomst, dat was even slikken.
3 jaar geleden
Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt, ik zou wel bellen om je gerust te laten stellen, stress is voor jou en de baby niet goed...
Wel fijn dat je dit deelt... Maandag wordt ik ingeleid met een ballon... Wel spannend hoor...!
3 jaar geleden
Ik kreeg afgelopen zondag een ballonnetje waarbij het plaatsen ook gewoon prima was. Daarna in het ziekenhuis overnacht en maandag de inleiding gestart. Ook ik had na het plaatsen krampen en enigszins misselijk. Geen echte weeën en ook geen constante frequentie. Ik interpreteerde het als de ballon die zijn werk deed.
Maar als je zelf het idee hebt dat het constant is en een time bare frequentie. Zeker bellen! Daar zijn ze voor. En als je je er onzeker of gestresst door voelt, is het helemaal reden om te bellen. Zij zijn er om jou te ondersteunen, dus maak het jezelf niet te lastig!
Heel veel succes met de aankomende bevalling en het ontmoeten van jullie kleintje ❣️
3 jaar geleden
Hoi hoi ik heb eergisteren een ballonnetje gekregen en had ook echt flinke krampen, niet gebeld maar gewacht totdat die eruit viel, bleek 3cm ontsluiting te hebben. Gisteren was er geen plek voor de inleiding dus ben vanochtend opgenomen maar helaas was de tuit van de baarmoeder nog te lang en hebben ze me een hormonen gel ingespoten wat resulteerde in een golf van krampen in mijn heupen en benen bijna niet te doen met zo’n 8 aanvallen per tien minuten. Vanavond na het toucheren geen verandering terwijl ik het dacht flink te ontsluiten.. Nu is het rustig en probeer ik wat te slapen, door de hormonen die vrijkomen gaan ze nu niets meer doen maar morgen ochtend proberen m’n vliezen te breken. Een lange zit maar ben blij dat ik even op adem kan komen voordat het circus weer begint, ik ben vandaag 39+2 en het is m’n eerste baby
3 jaar geleden
Hoi hoi ik heb eergisteren een ballonnetje gekregen en had ook echt flinke ...
Hoi hoi ik heb sinds vanmiddag om 13:00 een ballon. Baby bleef rustig geen harde buik niks.. en raad is noppen eraf harde buik. Nu in bed met wat krampen? Menstruatie krampen? En zeurende pijn.. ben benieuwd of die eruit valt vannacht.. me baby is wel heel druk aan het bewegen herken jij dit? Hoe gaat het nu met jou
3 jaar geleden
Reactie op elissabeth
Hoi hoi ik heb sinds vanmiddag om 13:00 een ballon. Baby bleef rustig geen ...
Ja ik had dat ook tussen de harde buiken in alsof ze haar kans pakte om nog even te strekken. Ik heb bijna niets meer gevoeld tot een uur geleden de krampen komen nu elke 5 minuten en houden een minuut aan, ik lig al wel in het ziekenhuis maar ga nu even douchen voordat ik het meld want dan willen ze gelijk een filmpje maken met van die banden om, even nog wakker worden op mijn eigen manier haha hoe is het met je ?