6 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem. En doordat het zo jeukte ging ik weer wassen waardoor het cyclus niet ophield. Ik heb nu wat geld uitgegeven aan goed spul van www.skinforskin.nl. Shampoo, pillen en serum. Gebruik de pillen nog niet dus dat zou je kunnen laten denk ik. Ga ik later gebruiken voor betere haargroei. Werkt heel goed! Al een paar weken geen last meer.

2 jaar geleden
Mijn moeder gebruikte ook altijd Head & Shoulders en had veel last van jeukende hoofdhuid. Ze dacht dat de h&s hielp dus ging er steeds meer mee wassen, maar het is een bestwel aggressieve shampoo dus droogt je huid heel erg uit. Uiteindelijk is ze gestopt met h&s en toen was de jeuk weg. Weet niet of dat bij jou ook zou helpen maar misschien het proberen waard? Geloof dat t een week of 2 geduurd had voordat de jeuk weg was en is niet meer teruggekomen. Shampoo zonder sodium laureth sulfaat is milder. Tea Tree kan heel fijn zijn tegen jeuk (bij Holland & Barret hebben ze een daar een fijne shampoo mee vind ik).

2 jaar geleden
Mijn schoonmoeder (kapster) gaf altijd de tip om te wassen met head en shoulders als je verf te donker uit was gevallen, aangezien h&s zo uitdrogend/strippend is. Zou idd een switch maken!!