16 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben deze ook en sinds we dit gebruiken merken wij echt veel verschil met het spugen. We zijn wel 1 speen groter gegaan (mam flesjes)

2 jaar geleden
Reactie op Melly23
Mag ik vragen of je gelijk verschil zag? Ik ben vandaag begonnen
Wij merkten dezelfde dag wel verschil. Soms kwam er zoveel gelijk terug, en na 1 tot 2 flessen waren het kleine mondjes wat een beetje terug kwam. Dus echt wereld van verschil. Hopelijk merken jullie ook snel verschil

2 jaar geleden
Pas op voor krampen en obstipatie, daar kregen wij veel last van! Ik doe het nu alleen nog voor de nachtelijke voedingen.
Daarnaast gaat de losse jbpm uit het assortiment, dus sla in wat je in kan slaan! Ik vond het nog bij de jumbo bij ons

2 jaar geleden
Ik heb de dr brown fles, met speen 2 krijgt je kindje het er wel uit maar raakt de speen wel constant verstopt.. met speen 3 gaat het iets makkelijker.. Je handen wassen en wanneer je voelt dat hij alleen maar aan t sabbelen is even de speen een ‘tikje’ geven zodat het korreltje eruit gaat haha. Met 150 deed ik 3 schepjes dus met 1 schepje op 120 zal het vast wat makkelijker gaan! Succes, hopelijk helpt het!!

2 jaar geleden
Reactie op Anjesbaby1993
Ik heb de dr brown fles, met speen 2 krijgt je kindje het er wel uit maar r ...
Goeie tip dankjee!

2 jaar geleden
Hier de anti reflux voeding van de kruidvat ingeslagen en begonnen met mengen met de andere voeding. Eerste dagen merkte ik echt goed verschil. Maar helemaal overgaan op die voeding geen suc6. 1x half half gedaan en ontzettend veel krampjes en ongemak. Direct mee gestopt.. ik wist niet wat krampjes waren tot nu. Wat ontzettend zielig.. dus dan liever maar wat meer spugen en terug naar die andere voeding grotendeels

2 jaar geleden
Reactie op Maartje van Dijk
Pas op voor krampen en obstipatie, daar kregen wij veel last van! Ik doe he ...
Kruidvat heeft het vanaf week 16 terug in het assortiment. Heb gebeld met het hoofdkantoor en ze gaven aan dat de “pitten” langere poos erg duur waren waardoor ze het product voor een hele dure prijs moesten gaan verkopen, zij gaf aan dat ze dit niet konden doen waardoor het bijna een jaar uit het assortiment is geweest. Ze zijn nu weer betaalbaar en daardoor heeft Kruidvat het weer toegevoegd aan hun assortiment! Heb het zelf inderdaad in week 16 weer kunnen kopen!

2 jaar geleden
Reactie op MJML
Kruidvat heeft het vanaf week 16 terug in het assortiment. Heb gebeld met h ...
Hier ligt het idd ook gewoon in de schappen. Goed dat je het nagevraagd heb bij het hoofdkantoor voordat iedereen dadelijk gaat denken dat het uit het assortiment gaat en gaat hamsteren op Johannesbroodpitmeel.

2 jaar geleden
Reactie op Madame89
Hier ligt het idd ook gewoon in de schappen. Goed dat je het nagevraagd heb ...
Op de nutrilon verpakkingen staat het nog

2 jaar geleden
Reactie op Roce
Wij gebruiken ook johannesbroodpitmeel van Kruidvat en gebruiken daarbij sp ...
Kon je ook merken dat de fles veeeeel sneller leeg gedronken wordt?