38 Reacties

3 jaar geleden
Ik volg! Zelfde probleem! En we worden het ook maar moeilijk eens hier thuis 😂

3 jaar geleden
Reactie op Iloondejong
Ik volg! Zelfde probleem! En we worden het ook maar moeilijk eens hier thui ...
Ja ik wordt er toch moe van! Mijn vriend kent veel mannen. (Mannelijke collega’s mannelijke vriend kennissen enz.) dus hij wilt geen naam die hij al kent. Dus dat maakt het erg lastig… 🥴 en ik hou wel echt beetje gekke/korte namen mijn vriend minder. Al moet ik zeggen dat tie aardig bij trekt… 😮💨🤣

3 jaar geleden
Reactie op Cactussen
Echt. Ik vond lex heel leuk. Maar dat kon absoluut niet want hij kent ieman ...
Hahah ja precies als mijn vriend… zucht😮💨 nou vind hij Nolan een hele leuke naam en het betekend kampioen. Ik zit nog beetje te twijfelen.

3 jaar geleden
Reactie op Anndehoog
Wij vinden (Benjamin) Ben een hele leuk naam. Meneer Google even een gebrui ...
Dat is zeker een mooie naam.

3 jaar geleden
Reactie op Baby2023!!!!!
Ja ik wordt er toch moe van! Mijn vriend kent veel mannen. (Mannelijke coll ...
Herkenbaar! 🤐😂

3 jaar geleden
Wij hebben ons zoontje Stef genoemd, normale naam, je hoort m niet veel (wij in ieder geval niet) heeft alleen geen bijzondere betekenis

3 jaar geleden
Wij hadden voor Owen gekozen als het een jongen was, maar die naam kunnen wij (voorlopig) niet gebruiken aangezien we een meisje verwachten 🥰

3 jaar geleden
Wij hebben al een mooi mannetje Novy 💙 betekenis “nieuw” vanuit het Latijns Novus.
Maar nu op zoek naar een nieuwe jongensnaam welke bij Novy past, uitdaging haha!

3 jaar geleden
Reactie op wonenbijchan
Wij hebben al een mooi mannetje Novy 💙 betekenis “nieuw” vanuit het Latijn ...
Novi/novy vonden wij ook echt een hele mooie naam. Maar op internet staat dat het meer aan meisjes wordt gegeven dan jongens dus dat vond mijn vriend wat minder. 😅

3 jaar geleden
Reactie op Baby2023!!!!!
Novi/novy vonden wij ook echt een hele mooie naam. Maar op internet staat d ...
Snap ik! Daarom hebben we gekozen voor de Y zodat het net even wat stoerder werd. Inmiddels vind ik het zelfs gek als een meisje Novy heet 😂 maar snap jullie gevoel wel!

3 jaar geleden
Reactie op wonenbijchan
Snap ik! Daarom hebben we gekozen voor de Y zodat het net even wat stoerder ...
Ja vind het zelf ook veel meer een jongens naam. Maar is natuurlijk ook fijn als mn vriend/ de vader er mee eens is. Ook al is die van mij wel heel erg moeilijk… 🤭