25 Reacties

2 jaar geleden

Hier haar kerstoutfit al binnen…✨

2 jaar geleden

hier een enorme kerstliefhebber!🙋🏼‍♀️ We hebben al een hele fotoshoot gedaan hahah en ik ga er nog 1 doen op een houtenslee🙈. Ik heb meerdere kersttruien, kerstmanpak, kerstslab, romper, mutsen

2 jaar geleden

Hier ook zo fan! Ik zag zon leuk kerstjurkje 🥰 maar ik heb een zoontje dus die toch maar laten liggen 🤭 wel een matchende trui voor hem en zijn broer. En een takkie kerst romper van de Hema en voor zijn broer een matchende trui en mezelf een matchende pyjama 😂 en uiteraard een romper met "mijn eerste kerst". Die van zijn broer ging hem niet worden, die was toen bijna 3 maandjes oud haha.

2 jaar geleden

Wat een leuke naam, Jinthe. Onze dochter heet Ninthe. 😝❤️

2 jaar geleden

Reactie op nvanloon

Wat een leuke naam, Jinthe. Onze dochter heet Ninthe. 😝❤️
Wij hebben ook een Ninthe in de familie, super mooie naam ook.

2 jaar geleden

Reactie op Maartje0503

Hier haar kerstoutfit al binnen…✨
Leuk! Waar heb je die gekocht? Heb je miss een linkje?

2 jaar geleden

Ja zeker!! Hier hebben we ook meer kerstoutfits dan kerstdagen en in oktober al de eerste outfits gekocht! We zijn nu 2 daagjes naar een kerstmarkt dus natuurlijk helemaal in de kerstoutfits! 2 foute kersttruien, 1 kerstpakje, 1 mooi kerstjurkje en 1 kerstvrouwjurkje inclusief schoentjes. Een aantal slabbers, genoeg kerstrompers en een hele leuke kerstmuts met rendiergewei erop die ze al vanaf 6 december draagt als we naar buiten gaan!

2 jaar geleden

Jaaa! Die slab & dikke sokken heb ik ook! De foute kersttruien liggen al klaar en voor het kerstdiner een netjes pakje met strik 🤣 Hij wordt wekelijks naar elk tuincentrum meegesleurd om kerstshows te kijken en moet volgens mij inmiddels alle skyradio christmas songs al uit zijn hoofd kennen. En z’n kerstmuts laat hij braaf zitten 😍🎅🏼

2 jaar geleden

Reactie op Eikenblad

Jaaa! Die slab & dikke sokken heb ik ook! De foute kersttruien liggen a ...
Haha, die kerstshows en de kerstmuziek , heel herkenbaar. De kerstmuts laten zitten, daar moet nog hard aan gewerkt worden.

2 jaar geleden

Reactie op Chantal - 1993

Leuk! Waar heb je die gekocht? Heb je miss een linkje?
Op vinted gescoord! Van het merk Le Chic 😊

2 jaar geleden

Onze dochter kreeg deze van haar opa😁

2 jaar geleden

Ik probeerde vandaag een leuke foto te maken voor op een kerstkaart. Maar dat is nog best lastig met een actieve 9 maanden oude baby, die alles wil hebben en opeten. Ze mocht best veel, alleen de slinger moest blijven hangen. Die mocht ze niet kapot trekken en opeten. Daar was ze het absoluut niet mee eens...

2 jaar geleden

Reactie op Kaatjekato

Ik probeerde vandaag een leuke foto te maken voor op een kerstkaart. Maar d ...
Hahaha doe dit gewoon alsnog als kerstkaart, perfect ❤️

2 jaar geleden

Jaaa hier ook zo’n kerst fan!!! Al een fotoshoot gedaan en inmiddels 6 kerst outfits verder (de kersttruien gaan al gewoon aan) 🫶🏼 Zie een van de foto’s 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Kaatjekato

Ik probeerde vandaag een leuke foto te maken voor op een kerstkaart. Maar d ...
Hoe schattig en hilarisch tegelijk!!

2 jaar geleden

Jazeker ze heeft al een bezoekje gebracht aan de kerstman haha

2 jaar geleden

Same. Ze heeft 2 paar kerstsokjes, 1 paar kerstslofjes, 2 setjes van broek en trui, 1 kerstjurkje, sterretjeshaarspeldjes, een haarbandje en een rendiergeweitje🤭 en ja, ze draagt het allemaal nu ook al!😁

2 jaar geleden

Ik word hier zo blij van. Ze gaat zo vaak even bij de boom zitten om met haar kersttrein en knuffels te spelen en dan kijkt ze altijd ook een tijdje omhoog. Smelt!

2 jaar geleden

Reactie op Kaatjekato

Ik word hier zo blij van. Ze gaat zo vaak even bij de boom zitten om met ha ...
Wat een prachtige kerstversiering!🥰 we hebben dit jaar een twinkly boom gehaald omdat ik lichtjesnerd ben, maar die soldaatjes staan zeker ook nog op het lijstje. En wat een lief treintje voor haar om mee te spelen 😁

2 jaar geleden

Reactie op Kerooi

Wat een prachtige kerstversiering!🥰 we hebben dit jaar een twinkly boom ge ...
Hebben meerdere kleuren, maar wilde voor haar eerste kerst voor het klassieke gevoel gaan. Die twinkly lampjes zijn heel mooi ja. Het kersttreintje was een kraamcadeau van mijn ex, iets met als iemand je goed kent 😅.