18 Reacties

vorig jaar

Wij hebben vorig jaar, toen ons zoontje gezellig rond kroop en aan het meubelsurfen was, een kleine kerstboom gekocht en op onze buffetkast geplaatst. Dit jaar gaan we hetzelfde doen, hij kan vooralsnog niet op de kast komen 馃ぃ

vorig jaar

Wij hebben de kerstboom net neergezet en hebben bewust plastic ballen gekocht. Hij trekt deze er ook uit dus onderste deel hebben we nu maar geen ballen 馃槄 hij staat bij ons op een soort verhoging dus dat scheelt wel iets.

vorig jaar

Wij hebben de kerstboom nu vanaf zondag staan met enkel verlichting. Ze bleef er goed vanaf. Een enkele keer voorzichtig voelen, maar dan meteen "au, heet" gezegd. Ons dochtertje is bang voor alles wat maar heet lijkt 馃槄. De laatste twee dagen bleef het bij kijken en "mooi boom", gevolgd door "au, heet". Heb hem vanavond versierd met o.a. glazen ballen. We gaan het zien morgen...

vorig jaar

Wij hebben de boom gewoon altijd opgezet. Ze moeten toch leren er af te blijven. Wel onderin de plastic ballen gedaan haha. We hebben onze oudste toen ook een eigen boompje gegeven met houten hangers waar hij dus wel aan mag komen.

vorig jaar

Geen boom dit jaar 馃き ik kan het even niet aan met 2 ondernemende dreumesen.

vorig jaar

Reactie op Esmu93

Wij hebben de boom gewoon altijd opgezet. Ze moeten toch leren er af te bli ...
Wat een goeie! Dat ga ik ook doen. 馃憤馃徎

vorig jaar

Wij hebben hem ook staan, onderin plastic versiering en bovenin wel glas. Hij weet er uiteindelijk goed vanaf te blijven op sommige verleidelijke momenten na. Hij vindt het ook heel leuk om alles wat erin hangt te benoemen en even aan te wijzen (hebben een nogal bonte kerstboom haha). Mijn streven was dat we een rustige kerst zouden hebben dus vooral snel al opgetuigd zodat we tijd hadden om erop te reageren als t even niet lukt om eraf te blijven 馃構馃構

vorig jaar

Gewoon een echte boom, onderin plastic bovenin glas. En afblijven 馃槀

vorig jaar

We hebben een boom met lichtjes die gemapped zijn, dus het geeft prachtige lichteffecten. En dan hebben we er helemaal niks in hangen nog, we gaan er misschien bovenin nog wat plastic ballen in hangen. Ik ben toevallig witte pompoms aan het maken dus misschien gebruik ik die straks wel als kerstbal馃槅 kan iig niet zoveel mee misgaan.

vorig jaar

Wij hebben een boompje van 1.20 gekocht en op het dressoir gezet , deze dame is ook erg ondernemend en een kleine drukte maker dus beter zo!

vorig jaar

Hier gaat het heel goed! Ze mocht van ons een eigen kerstbal uitkiezen en ze koos een stoffen egeltje. Ze heeft ook een ijsbeertje gekregen (niet breekbaar) en die mag ze van ons uit de boom pakken om mee te spelen, meer niet. Ze luistert daar wel naar. De rest is natuurlijk ook heel mooi, maar daar mag ze alleen naar kijken.

vorig jaar

Vandaag toch een grote kerstboom gekocht met plastic ballen onderin.. Wel paar keer corrigeren maar ze weet nu dat ze er niet aan mag zitten en gaat aardig goed!

vorig jaar

Hier blijft ze echt heel goed van de boom af, er hangen gewoon breekbare spullen in. Ze heeft inmiddels ook een eigen mini boompje waar ze zelf hangertjes in mag hangen. Typisch genoeg vind ik wel elke keer de kleine plastic kerstballen uit de guirlande voor het keukenraam overal terug...

vorig jaar

Wij hebben hier ook gewoon de boom opgezet met alles er in wat we normaal ook hebben. Ons kereltje heeft in t begin wel even geinspecteerd, maar laat de boom nu mooi met rust. We hebben voor de kids ook nog een vilten kerstboom aan de muur, daar mogen zij zich op uitleven馃き

vorig jaar

Reactie op Db189

Wij hebben hier ook gewoon de boom opgezet met alles er in wat we normaal o ...
Leuk h猫! Wij hebben hem ook 馃巹 馃槏

vorig jaar

Reactie op Kaatjekato

Hier blijft ze echt heel goed van de boom af, er hangen gewoon breekbare sp ...
Dat klinkt echt superschattig. Ik stel me nu voor dat ze dan stiekem rondscharrelt met die kerstballetjes op een of andere missie馃ぃ

vorig jaar

Reactie op Kerooi

Dat klinkt echt superschattig. Ik stel me nu voor dat ze dan stiekem rondsc ...
Zo voelt het ook, want ik zie het haar nooit doen 馃槄.

vorig jaar

Wij hebben een grote boom met een set plastic ballen aan touwtjes. En vlinders. De ballen haalt hij er wel eens uit of aait ze. Wij vinden het wel belangrijk dat hij leert eraf te blijven. Onze boom staat al een paar weken, hoopte het hem te leren voordat de familie en vrienden hun boom hebben 馃槄