27 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een voorleesboekje (Papa is de allerbeste) gekocht. Overlevingspakket is ook een leuk idee!

één jaar geleden

In het pakket misschien wasknijpers (voor op de neus bij het verschonen), oordopjes (zodat hij beter kan slapen), lekkere douchegel (omdat hij zichzelf niet moet vergeten), een misschien de heel leuke kalender "Hey Baby", waarin voor het 1e jaar van het leven van je baby elke week een oefening/spel staat om met je baby te doen

één jaar geleden

Het boek babymanagement is een erg leuk boek

één jaar geleden

Ik volg! Deze vraag heb ik vanmorgen ook aan Google gesteld maar was nog niet mega enthousiast haha

één jaar geleden

Leuke ideeën allemaal! Kan prima dacht ik😁

één jaar geleden

Als hij er van houdt: Don Papa rum. Die vond mijn vriend erg leuk. Niet alleen maar op de baby gericht maar wel met een knipoog naar het papa-worden.

één jaar geleden

Er zitten nu al leuke ideeën bij!! Ik blijf nog heel even wachten op meer reacties just in case 🙃

één jaar geleden

Matchende sokken voor papa en baby (bv happy socks two peas in a pod)😀

één jaar geleden

Ik heb een draak-onesie voor hem en voor de toekomstige kleine gekocht, ik noem hem altijd draakje en hij noemt de kleine in mijn buik ook af en toe zo. Via Vinted trouwens :)

één jaar geleden

Ik wilde een trui kopen met “Legendaddy” erop, maar de site vertrouw ik toch niet helemaal na wat speurwerk: https://nl.verababy.de Ben benieuwd of een van jullie ervaring heeft met deze site?

één jaar geleden

Ik koop een romper van N.E.C. met een mutsje voor hem. Hij is fanatiek supporter dus denk dat hij dat wel leuk vind voor z’n zoon. Misschien dat je zoiets kan doen als hij een voetbalfan is?

één jaar geleden

Ik heb een notitie boekje met op de voorkant, voor mijn stoere papa en een boekje voor de coolste papa van de hele wereld

één jaar geleden

Ik heb een speentje gekocht waar ‘ i love papa’ op staat en een boekje ‘papa is de allerbeste’

één jaar geleden

Reactie op Lotte2204

Ik wilde een trui kopen met “Legendaddy” erop, maar de site vertrouw ik toc ...
Deze heb ik ook besteld voor kerst! Het is een goede site. Was ongeveer met 1,5 week binnen.

één jaar geleden

Ik heb zo'n autospeelmat gekocht van de stad waar wij wonen. Hij heeft zelf met heel veel plezier op zo'n mat gespeeld als kind en merk dat hij daar heel enthousiast van wordt als we dat zien in de winkel.

één jaar geleden

Ik heb een advent kalender gedaan met leuke dingen voor de baby (rammelaar, voetballetje, slabbetje, knisperdoekje, speenhouder, stapeltoren, knuffeldoekje, rompertje), praktische dingen voor de baby (neuspeer, nagelknipsetje, gezichtsdoekjes, kruik, baby badolie, luierzalf, thermometer, hydrofiele doekjes) en dingen voor mijn man (koffie, red Bull, oordopjes, auto geurhanger, papa sokken, papa bierglas, voorleesboekje)

één jaar geleden

Reactie op JaymiW

Deze heb ik ook besteld voor kerst! Het is een goede site. Was ongeveer met ...
Oooh fijn om te horen! Ik ga ‘t er dan maar op gokken denk ik! 😊😊😊

één jaar geleden

Reactie op JaymiW

Deze heb ik ook besteld voor kerst! Het is een goede site. Was ongeveer met ...
O goeie! Had die al open staan maar bedacht me ook een beetje bij de website😅

één jaar geleden

Mijn man is niet echt een lezer maar heeft het boek 'Babymanagement voor mannen' op zijn verlanglijstje voor kerst gezet. Is geschreven door Henk Hanssen. Erg leuk geschreven!

één jaar geleden

Die is idd erg leuk