21 Reacties

één jaar geleden

Ties 😍 vind dat zo’n spontane naam

één jaar geleden

Ties! Dan heb je wel 'ie' maar de medeklinkers zijn helemaal anders :)

één jaar geleden

Guus vindt ik een mooie aanvulling op Fien. Ties en Niek vind ik te dicht bij Fien.

één jaar geleden

Ik vind Guus het leukste, anders tweemaal de -ie en de herhaling vind ik minder mooi

één jaar geleden

Ties helemaal geweldig!!

één jaar geleden

Guus :)

één jaar geleden

Ik vind Guus leuk erbij uit dit rijtje ook vind ik zelf Gijs leuk bij Fien of Teun

één jaar geleden

ties

één jaar geleden

Ties past heel goed bij Fien.

één jaar geleden

Tijn, Mick of Luuk?

één jaar geleden

Niek

één jaar geleden

Guus de rest ligt er te dicht bij

één jaar geleden

Ik vind Guus leuk erbij uit dit rijtje ook vind ik zelf Gijs leuk bij Fien ...
Teun vinden we inderdaad ook héél leuk, maar denken dat mensen dat een beetje raar vinden ivm Fien en Teun van tv/boeken/pretpark Molenwaard 😉

één jaar geleden

Haha oh echt! Jammer. Stond wel lief

één jaar geleden

En zijn jullie er al uit?

één jaar geleden

Reactie op robin199667

En zijn jullie er al uit?
Haha nee helaas.. hoewel we wel meer naar Guus neigen, mede om de eerdere opmerkingen (die we zelf eerder ook in ons achterhoofd hadden) dat we 2 namen met "ie" misschien een beetje té vinden

één jaar geleden

Van deze drie Guus! Ik vind Loek ook leuk bij Fien 😊

één jaar geleden

Vriendin van mij heeft een Guus en Fien 👌

één jaar geleden

We zijn er inmiddels uit en tot mijn eigen verbazing is het een naam geworden niet uit dit rijtje, namelijk Joep! 😄 Een naam die ik al vanaf het begin leuk vind, maar waar mijn man in eerste instantie niet enthousiast over was. Afgelopen weekend gaf hij ineens aan steeds enthousiaster te zijn geworden en nu we de knoop hebben doorgehakt voelt het helemaal goed! Bedankt voor alle reacties!

één jaar geleden

Joep vind ik ook heel leuk! Hier al een vriend van ons met een Joep, dus die wordt het niet.