8 Reacties

vorig jaar

Het is tot 15 maanden het advies om je kindje achterwaarts (in de autostoel) te vervoeren. Dus dan is achterin inderdaad beter want voorin kan je volgensmij geen autostoeltje achterwaarts plaatsen.

vorig jaar

Reactie op Maartje0503

Het is tot 15 maanden het advies om je kindje achterwaarts (in de autostoel ...
Dat kan wel.

vorig jaar

Ik heb mijn dochter als ik alleen ben met haar voorin. Ze vindt het niks in de auto dus moet ik haar een beetje vermaken. Natuurlijk wel airbag uit en autostoel achterwaarts. Ook kan je de stoel zo ver mogelijk naar achteren doen.

vorig jaar

Reactie op 21maart2023

Ik heb mijn dochter als ik alleen ben met haar voorin. Ze vindt het niks in ...
En is dat dan een maxi cosi of al een grotere stoel?

vorig jaar

Als ik alleen met mijn dochter op pad ga, zet ik de maxi cosi ook voorin. Zeker tijdens langere ritten, dan blijft ze een stuk gezelliger.

vorig jaar

Uiteindelijk is het achterin veiliger. Maar ik zet ook vaak genoeg de ene baby achter mij en de andere naast mij. Dan heb ik in ieder geval nog wat contact en controle over een van de twee 😂 maar zodra ze uit de MaxiCosi gegroeid zijn (en dat is gelukkig nog lang niet), dan gaan ze wel allebei achterwaarts achterin de auto. Je kunt ook met een spiegeltje werken als je het contact wilt houden. Het advies is toch echt om zo lang mogelijk je kindje achterwaarts te vervoeren, ook in een opvolgstoel. Maar mocht hij maar eens in de twee weken bijv bij papa in de auto zitten, zou ik er niet heel veel stennis om schoppen. Sommige mensen zijn stront eigenwijs 🥲
Wij hebben een peuter in een auto stoeltje achterin en 1 Maxi-Cosi, de andere Maxi-Cosi voorin want achterin passen geen 3 stoeltjes. Tijdens langere ritten altijd de peuter voorin, omdat wijzelf achterin dan ruimer zitten.

vorig jaar

Reactie op laramosie123

En is dat dan een maxi cosi of al een grotere stoel?
Normale maxi cosi