8 Reacties

15 dagen geleden

Hier ook dat probleem altijd al 1 geweest die laat naar bed ging 8 uur met uitloop wel eens tegen 9. Maar vanavond weer geen mogelijkheid om te laten slapen. Rustig samen liggen in bed vind ze prima denk meer gezellig maar slapen nee dat doet ze niet. Dus ik lees even mee met tips. Rondje auto rijden hielp bij mij wel een keer maar wil niet elke avond rijden ze moet toch ook gewoon kunnen slapen. Heb net met haar een dik half uur buiten in de hangmat gelegen maar ze zag elke vleermuis wel voorbij vliegen

15 dagen geleden

Hier hadden we een tijdje dat het inslapen ook weer 1 groot drama was Wij zijn als laatste redmiddel (onze dochter sliep overdag en snachts vanaf het begin al niet goed, vaak wakker worden e.d.) de waiting approach gaan toepassen. Na 4 dagen was het inslapen geen probleem meer!

14 dagen geleden

Heeft ze geen oorontsteking? Dan willen kindjes vaak ook niet liggen

14 dagen geleden

Hier nu ook sinds een paar dagen. Loopt ook te rommelen met 1 of 2 dutjes. Maar als hij slaapt, slaapt hij ook echt. Hij is vanavond na 1.5 uur eindelijk in slaap gevallen om 2130.. ik verwacht hem dus ook las morgenochtend rond 9u a 10u 😅😅

14 dagen geleden

Had laatst contact met een slaapcoach. Die gaf aan dat 1 dutje echt pas vanaf een maand of 18 is. Bij 1 raken ze oververmoeid en gaat het slapen s Nachts moeilijker. Vaak rond deze periode 2 dutjes overdag moeilijk door de regressie. Maar gewoon volhouden. Zo heb ik het ook bij mijn dochter gedaan en sinds een paar dagen gaat het weer goed, 2 dutjes overdag en 's Nachts

14 dagen geleden

Reactie op janiekvdh

Heeft ze geen oorontsteking? Dan willen kindjes vaak ook niet liggen
Ze is overdag heel vrolijk en haar dutje diet ze ook prima en geen verhoging dus denk het niet 🤷🏻‍♀️

14 dagen geleden

Reactie op saartje231

Had laatst contact met een slaapcoach. Die gaf aan dat 1 dutje echt pas van ...
Heb ik idd vaker gehoord, ik heb het ook paar maanden proberen vol te houden maar elke nacht wakker zijn van 3 Tot 6 en daarna om 7 uur de wekker en naar me werk begon echt zijn tol te eisen, daardoor dat we naar 1 dutje zijn gegaan

14 dagen geleden

Gisteren avond ging het weer ineens goed.. ik heb haar een half uur later dan normaal naar bed gebracht want ze leek totaal niet moe met haar bedtijd. En nu ging ze dus wel gelijk slapen 🤷🏻‍♀️