Hoi,
Ik wilde graag even weten welke kinderwagen jullie hebben en dan vooral de mensen die naar het bos gaan ermee. Ik zoek een goede kinderwagen voor het bos etc, vanwege veel wandelingen daar met de hond. Jullie ervaringen worden daarom enorm gewaardeerd.
Wij hebben om deze reden voor de Dubatti gekozen. Deze heeft voor ook grote banden, waardoor deze geschikt is voor het bos, maar zelfs voor het strand.
Ook dubtti gedaan bij onze eerste dochter. Super goede kinderwagen, bagger service bij de verkoper en niet heel positief over alle extra's ( regenhoes, parasol, beker houder, etc)
Nuna ivvi savi, omdat deze in onze kofferbak past en het goed doet in het bos op onverharde paden. Voor echt off road stukken hebben we draagdoek en draagzak gebruikt, en daarna kinderdrager.
Wij hebben een joolz day. Wonen in het buitenland met slechte wegen en strand, loopt perfect. Ik raad u aan om naar babypark te gaan en aan te geven wat u wilt, zij geven u advies en dan kun je de wagens zelf uitproberen op een "parkoers". Zo kun je voelen wat je zelf prettig vind.
Wij de Nuna.
Heeft ook een ruime opbergvak eronder.
Vrienden van mij die honden hebben en ook vaan ik de bos lopen. Hebben hem gekocht om die reden.
Het voelt ook goed aan en hebben het gekocht vanwege dezelfde reden als onze vrienden.
Ik ga zelf voor de bugaboo (cameleon 3). We hebben deze op het werk en echt ideaal voor onverharde paden. Frame is zo in te stellen dat de grote wielen voorop kunnen.
Ik heb ook voor de debatti gekozen en dan de eerste versie, de 2de is in prenciepe weer net iets minder voor in het bos.
Hij heeft veringen, luchtbanden, makkelijk op te vouwen en er kan een beste tas aan op gehangen worden. Daarbij is de mand onderin ook dicht (dus geen netje waar modder door heen kan) je spullen blijven daar dus schoon.
Zeker een dubatti. Nadeel de banden kunnen lek gaan. Wij hebben al 2 keer een lekke band gehad. Maar is een kwestie van plakken. Je kan zelfs een nieuwe binnenband bestellen mocht het nodig zijn
Zeker een dubatti. Nadeel de banden kunnen lek gaan. Wij hebben al 2 keer e ...
Bij de dubatti two hebben ze nieuwe banden ontworpen waarbij je geen lekke banden krijgt. Dus mocht je voor een dubatti gaan zou ik voor de dubatti two met comfort wielen gaan
Bij de dubatti two hebben ze nieuwe banden ontworpen waarbij je geen lekke ...
Dat zijn inderdaad banden die niet lek kunnen, maar op hobbelige weggetjes etc. Zorgen de luchtbanden voor meer demping voor de kleine. Harde banden dreunen iets meer door!
Dubatti, ook super fijne service ervoor bij de babypark, gaan er eens in de 3 maanden even heen voor een apk’tje word alles weer even nagelopen en opgepompt