12 Reacties
2 jaar geleden
Ik wilde 鈥榤 juist echt graag mee en uiteindelijk heeft hij daar ook echt veel in geslapen op het strand, bij 鈥榯 zwembad en restaurantjes. Hadden ook een parasol mee (groter dan die van joolz zelf) die we op de bak konden bevestigen voor complete schaduw, was ideaal, en die paste niet op de wagen zelf!
2 jaar geleden
Wij hebben voor onze autovakantie de matrix light 2 autostoel/-wieg met muum onderstel van Jan茅 gekocht. Daarmee kon ons zoontje veilig liggend reizen met de auto en moesten we geen extra bak meenemen voor de kinderwagen. Echt een aanrader! Enige nadeel: liggend vervoeren kan maar tot een lengte van 70cm geloof ik.
2 jaar geleden
Dat ligt er aan wat voor een vakantie jullie hebben gepland. Als je veel gaat wandelen in de bossen dan is een draagzak misschien handiger. Als je ook wil dat die er in kan slapen of dat je toch van plan bent de kinderwagen vaker te gebruiken bij uitstapjes. Zou ik die zeker meenemen.
2 jaar geleden
Wij zijn juist net terug, hebben m wel meegenomen en heel veel gebruikt. De maxi cosi is niet geschikt voor langere periodes en zomaar ergens liggen kan niet altijd. Ook vind ze de draagzak niet altijd fantastisch juist het afwisselen is fijn. Zowel in de bergen als in de stad geweest en bij beiden veel gebruikt. De moeite waard wat mij betreft.
Fijne vakantie!