22 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat het vooral aan de levertijden ligt.. wat je momenteel ook nieuw bestelt, het duurt allemaal lang als je pech hebt en als je nog meer pech hebt wordt het alleen maar uitgesteld.. als je deze kinderwagen heel graag wilt zou ik hem gewoon even gebruiken in een andere kleur en wachten op de gekozen kleur. En wie weet is alles toch nog op tijd binnen! Je gaat toch nog niet de dag na je bevalling achter de wagen lopen 😉

3 jaar geleden

Wat vervelend zeg! Wij hebben deze kinderwagen ook en wij hebben geen problemen gehad. De levering was zelfs ietsje eerder dan verwacht.

3 jaar geleden

Ik heb een soortgelijk verhaal maar dan met een andere kinderwagen en bij de Babydump. Levertijd blijkt (nadat ik twee weken geleden een leveringsafspraak heb gemaakt voor volgende week) nu toch niet haalbaar… kan pas een maand later. Dat is een week na mijn uitgerekende datum. Heb even contact gehad en ze hebben gekeken of er een snellere levering plaats kon vinden. Toen dat niet kon kwamen ze met de optie om een wagen te lenen. Deze moet ik dan wel ophalen bij de winkel maar kan ik wel meegeven als de bestelling bezorgd wordt. Heb nu met ze afgesproken dat ik er nu in principe geen gebruik van hoef te maken omdat de baby waarschijnlijk nog wel even blijft zitten en ik de eerste week (weken) niet verwacht naar buiten te gaan. Mocht ze altijd bellen als ik er toch gebruik van wil maken mocht de baby eerder komen. Ik heb ook nog een draagzak en wikkeldoek achter de hand dus ik verwacht niet dat het echt tot problemen zorgt. Is wel fijn te weten dat dit eventueel een optie is mocht het nodig zijn of de levertijd toch nog later worden. Misschien kun je ook zo iets regelen?

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem! Ik heb de natural taupe besteld. Alles is binnen behalve de bekleding. Ik heb gebeld en het zou begin feb binnen komen. Zo niet dat krijg ik leen bekleding van babypark.

3 jaar geleden

Dubatti heeft het heel zwaar schijnt een gewilde wagen te zijn. Wel irritant hoor veel slechte verhalen😐

3 jaar geleden

Als je reviews van babypark leest dan zijn mensen er niet heel positief over. Wij halen daardoor alleen bij Babydump of Paradisio in België

3 jaar geleden

Ik zou mijn geld terug vragen en via een andere site en wagen bestellen die wel direct leverbaar is. Wij hebben via Van Asten.nl een Nuna Demi Grow besteld in het licht grijs. Koste waren €777,- en 2 dagen later is hij geleverd. Wel zelf nog een autostoel er bij kopen want het is een 2-delige wagen. Prachtig mooie wagen is het🤩

3 jaar geleden

Wij hebben ook een Dubatti Two besteld, alleen bij BabyDump (maargoed komt op hetzelfde neer). Bij ons zou alles in December geleverd worden, dat werd uitgesteld naar Januari, dat was opzich prima. Nu komt alleen de voetenzak van de opvolgstoel nog als nalevering in Februari, maar dat vonden wij geen probleem. Ik snap je spanning wel heel goed, vind de manier van updates geven en contact bij vragen matig (bij bestelling van een ander product beetje gedoe gehad), maar het is nu uiteindelijk wel allemaal geregeld. Daarbij waren wij echt fan van deze wagen dus wilden ‘m zeker niet ruilen voor een ander, maar weet niet hoe stellig jullie deze wagen willen?

3 jaar geleden

Ik heb ook de dubatti bij babypark vandaan, ik kon hem binnen 1 maandje ophalen (dat was wel rond oktober vorig jaar). Niks geen problemen gehad gelukkig! En ik ben er helemaal weg van! Wel heel vervelend dat het bij jullie zo loopt! Ik snap de stress! Geen idee wat je er het beste mee kunt doen.

3 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde verhaal! En ineens kreeg ik het vandaag binnen. Mis wel 1 doos met onderdelen… morgen maar weer bellen pff

3 jaar geleden

Ook ik had hem in September besteld (mushroom grey) ben 11 maart uitgerekend dus dacht ruim op tijd te zijn, levertijd is wel 3 of 4x uitgesteld. Dubatti heeft leveringsproblemen met de aanvullende bekleding (kap en wagendekje) in een aantal kleuren. Ik was er flink klaar mee want je betaald veel geld en je wil hem gewoon op tijd in huis hebben, dus ik heb een hele kwade mail gestuurd naar Babypark, nu heb ik het frame en basisbekleding, een kap en dekje uit de winkel die ik mag omruilen zodra de nieuwe set binnen is, en een cadeaubon van 100 euro. Dus was blij met deze oplossing, heb de wagen in ieder geval vast compleet en heb nog wat spulletjes van de bon kunnen kopen zoals de regenhoes die niet bij zo'n dure wagen word meegeleverd hè 🙊.

3 jaar geleden

Wij hebben de wagen in juli 2022 besteld maar geen idee hoe de kleur eruit zou zien. Hebben toen aangegeven dat we hem pas januari 2022 wouden ontvangen. Babydump heeft hier heel fijn aan meegewerkt en alles was compleet en op tijd geleverd. We hebben wel meerdere keren gevraagd wanneer er extra opties zoals de tas zou komen maar hier hebben wij tot op heden nooit iets over gehoord.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. In september besteld en had ‘m eind januari binnen na 3 keer uitstellen. Gaat om de kleur Taupe. Ik ben 1 maart uitgerekend dus was ook even bang dat het krap zou worden. Heb ‘m wel in elkaar laten zetten bij Babypark omdat wij het zelf niet voor elkaar kregen.

3 jaar geleden

Reactie op Rozemint

Ook ik had hem in September besteld (mushroom grey) ben 11 maart uitgereken ...
Dat is gek! Bij de Dubatti one zit wel een regenhoes. Je zou denken bij de nieuwe en duurdere zou hij er ook bij moeten zitten toch?😅 Ben zelf denk ik net op tijd geweest met bestellen, zie dat de one nu ook lange levertijden heeft 🙈

3 jaar geleden

Reactie op W0928

Dat is gek! Bij de Dubatti one zit wel een regenhoes. Je zou denken bij de ...
Ja stom hè, duur, onderdelen niet leverbaar en je moet de regenhoes kopen. Het is dat hij zo mooi is...

3 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste de eerste maanden vooral gedragen in draagvlak/draagzak. En de eerste twee weken na de bevalling is het toch nog niet zo realistisch om al buiten te wandelen (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk). Ik zou me er niet te druk om maken!

3 jaar geleden

Wij hebben de Dubatti two eind augustus ‘22 besteld en pas januari dit jaar was die helemaal compleet, tijdens het bestellen ervan in augustus’22 werd er gezegd dat deze snel geleverd zou worden maar al gauw volgde de mail dat die was uitgesteld… wij hebben er toch wat druk achter gezet omdat ik hem gewoon optijd compleet wilde hebben, ineens konden dingen toen wel sneller geleverd worden…

3 jaar geleden

Ik heb de dubatti two op 1 oktober besteld en op 4 januari is ie netjes geleverd. Alleen de voetenzak moet nog nageleverd maar die heb je nog lang niet nodig. Ik heb de kleur rusty Brown? Zal dan wel aan de kleur ook liggen. Ik zou ingaan op hun aanbod en dan later wisselen voor de gewenste kleur.

3 jaar geleden

Wij hebben ook ergens in september bij babypark dubatti two besteld. Aangegeven dat ik hem graag in feb wil hebben. 1week voor de leverdatum belden ze dat ze alle frames terug hebben moeten sturen door fabriekfout. De rest is wel geleverd in de juiste kleur en we hebben een leenframe gekregen totdat onze eigen er is, leenframe is ook in de juiste kleur, dus ik ben wel tevreden hoe ze het opgelost hebben. Voor de ongemak krijgen we de voetenzak die we besteld hebben(130e) gratis! Dus hier een positieve ervaring. Ik zou zelf desnoods dan een andere kleur lenen want dan heb je iig zwker iets in huis als de kleine geboren wordt.

3 jaar geleden

Ik word echt gek! Ik zou de wagen eigenlijk al binnen moeten hebben. Krijg ik een mail