150 Reacties

één jaar geleden

Ik ga hier eerder niet akkoord mee, nu is de topic Maart nog minder overzichtelijker door al die onderverdelingen. Ik ben uitgerekend op 27 maart maar het kan ook zijn dat ik op 2 maart zal bevallen. Ik wil graag de ervaringen aanhoren van alle toekomstige mama’s van maart en niet enkel van 1 specifieke week. Zo is het, voor mij dan toch, aangenamer en gezelliger. Voor de rest wens ik alle toekomstige mama’s veel succes toe hang in there nog bijna dan zie je je baby’tje 😍❤️

één jaar geleden

Leuk! Ik ben ook 27 maart uitgerekend 😄

één jaar geleden

Hier 24 maart uitgerekend! Alles gaat nog steeds goed. Wel allemaal wat langzamer. Hier en daar qua activiteit wat aanpassen en vertragen maar voel mij verder super. Merk dat mn brein langzaam wilt cocoonen. Minder zin in werk en vind het heeeeerlijk om thuis te zijn en te keuvelen haha.

één jaar geleden

Bedankt voor het aanmaken van deze groep. Ik heb een vraagje aan de mama’s to be (ben 24 maart uitgerekend): sinds ik in de 29ste week zit, heb ik helemaal geen eetlust meer. Is dit normaal? In de eerste trimester was ik erg ziek door bloedarmoede, nadat ik bloedtransfusie en ijzer heb gekregen, voelde ik me beter. Maar toen had ik ook helemaal geen eetlust en ben bang dat ik nu weer last ervan ga krijgen en totaal geen energie meer heb 😢😢😢

één jaar geleden

Hoi! Ik ben 23 maart uitgerekend, nog maar eventjes!

één jaar geleden

Reactie op Nada1991

Bedankt voor het aanmaken van deze groep. Ik heb een vraagje aan de mama’ ...
Ik heb ook minder eetlust. Ik denk dat dit komt doordat de baby hoger gaat zitten en je maag kleiner wordt ofso. Ik zit in ieder geval sneller vol en probeer kleinere porties te eten over de dag. Wellicht helpt het. Bloedarmoede geeft ook andere symptomen zoals vermoeidheid, duizeligheid.. heb je dat? Bij zorgen altijd even je verloskundige bellen denk ik!

één jaar geleden

Reactie op Yoshi87

Hoi! Ik ben 23 maart uitgerekend, nog maar eventjes!
Ik ben dan ook uitgerekend. Ik hoop zo op 23.3.23 als geboortedatum 😍

één jaar geleden

Ik 28 maart uitgerekend. Hoop stiekem ook om 23.3. Wordt een geplande keizersnede

één jaar geleden

27 maart uitgerekend 😊

één jaar geleden

Reactie op Gryphon

Ik ben dan ook uitgerekend. Ik hoop zo op 23.3.23 als geboortedatum 😍
Jaa ik ook :)

één jaar geleden

30 maart uitgerekend 😊

één jaar geleden

Hoi! 23.03 uitgerekend! Maagzuur tot de max & een nu al trotse kleine zus! Als iemand nog inspiratie heeft voor dingen te doen tijdens verlof; let me know haha!

één jaar geleden

Ook 23 maart uitgerekend!🥰

één jaar geleden

Hier ook 23 Maart :) Nauwelijks last van maagzuur. Wel veel bekkenklachten (al vanaf week 10), en ik heb nu steeds vaker dat ik vroeg wakker ben en niet meer kan slapen. Vandaag de kerstversiering opgeruimd en daarna pardoes anderhalf uur liggen slapen op de bank haha! Het begint toch wel wat zwaarder te worden zo het derde trimester. Hoe gaat het bij jullie met de babykamer? We hebben de meubels staan en de spullen die we hebben opgeborgen, maar het moet nog wel aangekleed worden. Beneden hebben we nog niet de box en de kinderstoel staan, maar nu de kerstboom weg is kriebelt dat toch wel hoor.

één jaar geleden

26 mrt uitgerekend😊 gaat redelijk goed. Wat sneller moe, meer pijntjes in de buik, wat urineverlies bij hoesten/lachen en vocht uit mijn tepels. Alles wordt wel ietsje zwaarder voor mn lichaam

één jaar geleden

24 maart uitgerekend. 😊 Helaas is het derde trimester weer gepaard met flinke hoofdpijn, elke dag, de hele dag, dus kan niet wachten tot de baby eruit is zodat ik mijn medicatie weer kan nemen. 🤭 En zodat ik onze 2e dochter kan ontmoeten natuurlijk, daar kijk ik het meest naar uit!

één jaar geleden

28 maart uitgerekend maar zoals het eruit ziet wordt ik met 38 weken ingeleid dus zal het half maart worden ongeveer ivm zwangerschap diabetes 18 januari groeiecho dan keijg ik naar alle wsl te horen hoe of wat. Dus spannend hier beginnen de klachtjes ook wel dikke zware buik harde buiken en weinig vut na bv stofzuigen al bekaf en kortademig na een stukje lopen.. Ach ja nog 10 weekjes denk ik maar zo dus aftellen.

één jaar geleden

30 maart uitgerekend! Kijk erg uit naar de bevalling! Heb nog niet echt last van kwaaltjes! Volgende week een groei echo! Eerste kindje was aan de grote kant 4185gr. Ben erg benieuwd naar de groei van dit monstertje! (Geslacht onbekend)

één jaar geleden

27 maart uitgerekend, Het gaat op en aan hier. Vandaag teveel gelopen en erg veel pijn aan mn heup helaas. Heb as donderdag een groeiecho op de planning staan en ben erg benieuwd of onze jongen nog steeds "groot" wordt geschat of dat hij net in een groeispurt zat destijds.

één jaar geleden

Reactie op Nonnieee

Ik heb ook minder eetlust. Ik denk dat dit komt doordat de baby hoger gaat ...
Heel vervelend hè, want ik kon net zeg maar goed eten en had bijna geen kwaaltjes. Heb nu weer last van vermoeidheid en misselijkheid en ik krijg bijna niets door mijn strot. Morgen ga ik inderdaad bellen om na te vragen.