445 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Monastar
Vandaag je uitgerekende dag 🥳
Hopelijk mag de kleine man zich snel melden ...
Duimen!!!
één jaar geleden
Jaa vandaag uitgerekend inderdaad! Behalve chronische slapeloosheid (3 uur per nacht), al enige weken last van voorweeën af en aan en een menstruatie-achtige buikpijn nog niks gebeurd. Het betekent wel dat er iets in gang gezet is maar menn wat duurt die aanzet lang. Mijn man vindt inmiddels het slaapgebrek ook zorgelijk dus a.s. dinsdag bij de vk gaan we ons hard maken voor een inleiding. Voor die gepland is zou het natuurlijk kunnen dat de kleine zich meldt maar ik houd nu wel rekening met week 41🥴 Ik kan echt zo niet wachten hem te ontmoeten. Naar deze datum leef je zo toe en dan gebeurt er niks😂
één jaar geleden
Reactie op APL92
Nou dames, met geluk kan ik deze week nog worden ingeleid. Fingers crossed, ...
🤞🏼 🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼💕💕💕
één jaar geleden
Ik bleek helaas nog geen ontsluiting te hebben. Dus onverrichter zaken naar huis (nu 40+4). De gynaecoloog heeft tamelijk hardhandig het inwendig onderzoek gedaan om te constateren of ik ontsloten was, ze ging er met behoorlijk weinig beleid en een rotvaart in en ik ging door de grond.
Mijn man viel het ook op hoe lomp het ging. Ik werd tijdens het onderzoek helemaal misselijk en moest even worden gepauzeerd. De gyn zei wel dat we stopten als het over mijn grenzen ging dus ik neem haar verder niks kwalijk ik wilde zelf door om te weten of ik ontsloten was. Alleen ze had niet echt fijne techniek, zeg maar. Vervolgens zou ik vrijdag een ballon kunnen laten plaatsen met een eendenbek. Eigenlijk zie ik dat helemaal niet meer zitten, ik wacht wel af met slapeloze nachten. Ik ben (nog) niet medisch immers dus dit kan nog. Ik heb sowieso liever natuurlijk dan kunstmatig, maar ik had gehoopt dat ik ontsloten was en ze mijn vliezen meteen konden breken. Nu dat niet het geval is is mijn interesse in een inleiding eigenlijk weg. Dat was even mijn update, onze kleine man heeft het veel te goed in die buik van mij. 🙈
één jaar geleden
Reactie op APL92
41 weken morgen en het lijkt te beginnen🤞
Ohhhh ik zag het push bericht en dacht: zou het dan eindelijk..!!
Maar hee gaat het beginnen ja??
Ik brand een kaarsje voor jullie 💕
één jaar geleden
Hee allemaal, 6 november om 00:23 zijn wij de trotse ouders geworden van Lex.
Het was een hele zware bevalling van meer dan 24 uur om uiteindelijk door onvoldoende vorderende ontsluiting (verder dan 3 cm kwam ik niet na 12 uur echt wel regelmatige goede weeën en ze konden het niet verklaren waarom) als enige optie de keizersnede nog hadden. Zo doorgaan zou te zwaar worden voor mij en Lex. We zijn dus nog in het ziekenhuis ivm mijn herstel en naar verwachting zijn we zeker nog wel 2 dagen in het ziekenhuis maar ik maak goede stappen. We zijn dolverliefd op ons prachtige ventje van maarliefst 4105 gram bij 53 cm, uiteindelijk bevallen bij 41w1d. Gelukkig is alles keurig verlopen en vooralsnog geen complicaties bij de keizersnede. Hier een foto van ons popje
één jaar geleden
Reactie op APL92
Hee allemaal, 6 november om 00:23 zijn wij de trotse ouders geworden van Le ...
Ahhh Gefeliciteerd 🩵🩵! Wat een prachtig ventje!
Wat naar om te horen dat het niet wilde vorderen, maar ook fijn om te horen dat ze goed hebben gehandeld en er tot nu toe geen complicaties zijn.
Rust lekker uit en nu echt gaan genieten van jullie kleine man 🫶🏽🫶🏽
één jaar geleden
Wauw ! Wat een lief knapperdje!!!! Fijn dat hij er nu is!! Geniet van elkaar en gefeliciteerd 🩵🩵🩵
één jaar geleden
Reactie op Monastar
Hoe gaat het met je Anna-Peter? Al een beetje kunnen wennen aan de kleine m ...
Ja ben ook heel benieuwd 🩵
één jaar geleden
Hoi allemaal, bedankt voor alle berichtjes!
Je verwacht natuurlijk dat de kraamtijd pittig is, maar de werkelijkheid is altijd nog net even iets pittiger😂
We genieten intens van ons wondertje, ik was maandag 00:23 bevallen via keizersnede en dinsdag 14:00 ontslagen uit het zkh. Thuis wachtte de kraamhulp gelijk op ons, echt een supergoede klik mee gehad dus nu ze weg is mis ik haar wel.
Ik zit wel tegen alle verwachtingen in met een buikwond van de keizersnede en dat trekt een enorme wissel op wat ik kan, dat is voor mij een enorm acceptatie proces moeten zijn omdat ik steeds verteld kreeg hoe perfect de baby lag. En dan gaan ontsluiting die vordert, dat verzin je niet. Dus daar heb ik wel eens een traantje om gelaten, dat ik hem (nog) niet alles kan geven wat hij nodig heeft en dat ik zo moe was dat ik me schuldig voelde dat ik niet vol vreugde naar hem keek maar omviel van de vermoeidheid. Ik houd nu al zo onvoorwaardelijk veel van dat kleine hummeltje, ik leer mezelf nu ook een stukje kennen (overbezorgdheid, schuldgevoelens tekort te schieten als moeder).
Maar ik hoor ook heel vaak van lieve mensen om me heen dat dit niet nodig is en ze mij graag helpen zolang nodig met de verzorging.
Hier nog een foto van het popje, de tijd vliegt, het voelt als gister dat ik de operatiekamer ingereden werd maar het is dik 2 weken terug.
Hoe gaat het met de rest? ❤️
één jaar geleden
Reactie op APL92
Hoi allemaal, bedankt voor alle berichtjes!
Je verwacht natuurlijk dat de ...
Ik heb dit hele bericht gemist volgens mij 🤐
Hopelijk gaat je herstel wat beter nu na de keizersnede? Hopen hebben jullie ook wat beter je draai kunnen vinden ❤️ de tijd gaat super snel dat de kleine man al weer bij jullie is!
Hier gaat wel ok. Wij zijn aan ronde 4 van IUI begonnen, maar helaas de ronde moeten afbreken omdat ik gister ineens een positieve ovulatietest had. Maandag insemineren is dus te laat. Ik was gister enorm teleurgesteld in mijn lichaam, maar het is zoals het is. We hebben het zelf maar gezellig gemaakt 🤭
Als het toch niet lukt, houden we wel nog 3 rondes over omdat IUI4 dus niet is afgerond.
Hoe gaat het met de rest?