445 Reacties
één jaar geleden
Reactie op APL92
Hoi allemaal, bedankt voor alle berichtjes!
Je verwacht natuurlijk dat de ...
Wat een mooi mannetje is jullie Lex 🩵
Kan me goed voorstellen dat het enorm tegen viel om een keizersnede te hebben, het is best wel een heftige operatie.. Lekker genieten van jullie mooie ventje, de tijd vliegt🥰
één jaar geleden
Reactie op Leentje94
Dit is trouwens mijn knapperd 💖 alweer 5 maandjes. Wij zijn al bezig met g ...
Wat een mooi meisje, jeetje wat worden ze snel groot, dat herinnert me eraan goed te genieten van de newborntijd van ons mannetje. De tijd vliegt! Wat vervelend dat ze veel spuugt, is dat zo ineens gekomen?
één jaar geleden
Reactie op Monastar
Ik heb dit hele bericht gemist volgens mij 🤐
Hopelijk gaat je herstel wat ...
Gelukkig hebben we lieve schoonouders die langskomen als mijn man werkt omdat ik simpelweg niet alleen de zorg voor Lex aankan. Daar is de operatie te zwaar voor. Maar Lex is een popje en dubbel en dwars waard. De borstvoeding lijkt nu ook goed op gang. Ik ben 13 van de 25 aangekomen zwangerschapskilo’s alweer kwijt. Blijft nu een beetje hangen, vermoedelijk door kilo’s melk😂 ik pas weer een aantal broeken en truien uit mijn oude garderobe en ben allang blij. En ons ventje is ook dat allemaal waard.
Wat balen Monastar, ik voel gewoon plaatsvervangende frustratie. Het zou toch zo leuk zijn dit clubje compleet te hebben met allemaal kindjes erbij en ik gun het je zo. Je houding is enorm goed want het zal vast zwaar zijn maar je bent echt enorm sterk. Een vriendin van mij had nog 1 embryo en dat ene embryo is nu een gezond dochtertje. Of dat IUI of IVF was weet ik niet hoor, maar wel dat het hun laatste kans was in dat traject. En ze is zo ontzettend relaxed. Hopelijk volgende keer gewoon raak en je hebt al bewezen dat je zwanger kunt worden👍😘
10 maanden geleden
Reactie op APL92
Gelukkig hebben we lieve schoonouders die langskomen als mijn man werkt omd ...
Ik mis telkens berichten lijkt het wel! 🙈 waarschijnlijk staat de app open op deze groep en dan mis ik dat er iets nieuws is.
Wat fijn dat je schoonouders komen helpen, heel fijn!
Wat fijn dat je al de helft kwijt bent en ook nog eens dingen uit je oude garderobe aankan 🥳 dat zou ik zelf echt fijn vinden!
Ja het blijft heel moeilijk, al helemaal zo einde van het jaar. Ben heel emotioneel de laatste weken omdat we nog steeds met lege handen zitten. Nu helemaal door feestdagen. We houden ons sterk 💪🏽
Wat fijn dat het je vriendin gelukt is, al helemaal met de laatste kans! Dat lijkt me ook enorm moeilijk en vast niet makkelijk geweest. Het is IVF geweest omdat het een embryo is. Bij IUI insemineren ze alleen het zaad 😉
10 maanden geleden
Reactie op APL92
Wat een mooi meisje, jeetje wat worden ze snel groot, dat herinnert me eraa ...
Hi Anna-Peter,
Dankjewel 😊 Geniet echt van de newborntijd! Ik heb dat achteraf gezien te weinig gedaan en het gaat zoo hard... Eigenlijk spuugt ze al vanaf haar eerste week maar niks lijkt te werken. Oke, het hoort erbij zeggen ze dan maar ik heb dit nooit eerder gehoord of gezien bij kinderen in mijn omgeving 🫣 Hoe gaat het met jou en de kleine knapperd? De tijd vliegt voorbij he
10 maanden geleden
Reactie op Leentje94
Hi Monastar,
Ik heb deze berichten helemaal over het hoofd gezien. Alles i ...
Mooi om te horen!
Ja ik zie ook zo vaak berichten over het hoofd pff 🙈
Ik jouw berichtje aan Anna-Peter over het spugen. Hebben ze wel eens gekeken of ze een verkort tongriempje heeft?
Hier gaat niet alles zoals we willen…weer een hele rollercoaster de afgelopen dagen. Dacht eindelijk weer starten, gister groen licht gehad en dus de eerste dag gespoten gister, werd ik vanmorgen wakker met enorm veel bloedverlies. Zo erg dat het langs mn benen liep. Het is gelukkig nu stabiel. Heb wel met spoed bloed moeten prikken vanmiddag, maar dat was allemaal goed.
Ik denk dat het een verlate/2e menstruatie is? Ik was afgelopen vrijdag namelijk ook al ongesteld maar heeeel kort. Vandaar de verwarring. Ze hebben er geen verklaring voor. Ik mag verder met prikken en maandag weer een echo. We zullen zien wat het ons brengt! Helaas geen mooi nieuws met kerst, maar laten we hopen het nieuwe jaar te starten met een bebe in de belly!
10 maanden geleden
Reactie op Monastar
Mooi om te horen!
...
Daar hebben ze nooit naar gekeken. Ze zeggen dat het erbij hoort. Ze krijgt wel AR voeding (met johannesbroodpitmeel) maar dit werkt niet echt.
Dat was vast schrikken zeg! En wat blijf je positief ondanks alles. Ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje van de feestdagen kunt genieten en je droom uitkomt in 2024 🥰
10 maanden geleden
Reactie op Leentje94
Daar hebben ze nooit naar gekeken. Ze zeggen dat het erbij hoort. Ze krijgt ...
Je hoort wel vaker dat ze daar overheen kijken maar dat het er toch wel mee te maken heeft. Ik zou het toch eens aankaarten. Het is wel zo dat je meisje wat ouder is en dat ze dan onder narcose moet volgens mij. Als ze wat kleiner zijn is het een “kleine” ingreep. Ik zou zeggen, lees er eens over, misschien herken je het in haar.
Ja het was echt een roerige week, maar nu weer beter nieuws en nog voor kerst een inseminatie 💪🏽 we gaan duimen voor een mooi Kerst wondertje!
Als ik jullie allemaal niet meer spreek wens ik jullie hele fijne feestdagen toe. Lekker genieten met jullie gezinnetje en familie ❤️
10 maanden geleden
Reactie op Monastar
Mooi om te horen!
...
Och lieve monastar wat
verschrikkelijk om weer mee te maken, dat met voor de kerstdagen. En na het groene licht. Ik had het je toch zo gegund dat het eens ging zoals je graag zou willen… en wat akelig als je dan met spoed moet prikken zeg. Gelukkig was daarin alles goed en is het bloedverlies te verklaren nav je korte menstruatie ervoor. Hopelijk was je thuis op dat moment..
Wens dat 2024 een mooi nieuw begin voor jullie mag zijn 😘😘😘
10 maanden geleden
Hier ook! Zie heel vaak berichten over het hoofd of ik heb soms per ongeluk de app geopend en dan is het pushbericht weg..
Voor jullie allemaal wens ik fijne kerstdagen samen en dat 2024 mooie dingen mag brengen 🥰
10 maanden geleden
Hi meiden,
Hopelijk hebben jullie een fijne kerst gehad!
Hier afgelopen zaterdag de inseminatie gehad en zondag, kerstavond, helaas met koorts in het ziekenhuis gezet. Normaal zou ik zeggen, ik ben ziek, maar na zo een inseminatie is er kans op infectiegevaar. Proactief antibiotica meegekregen. Dus mijn kerstdagen waren wat minder 😅 gelukkig gaat alles beter, maar ben ik bang dat dit zo een verloren kans is. Ik heb nog zeker een week te gaan voordat ik überhaupt kan testen, maar we gaan het zien 🤞🏽 deze ronde was echt 1 grote rollercoaster.
Ik wens jullie allen een supermooi 2024 toe! ✨
10 maanden geleden
Reactie op Monastar
Hi meiden,
Hopelijk hebben jullie een fijne kerst gehad!
Hier afgelopen z ...
Ohhhh nee toch houdt het dan nooit op voor jou? Ik ga heel hard duimen voor komende testronde 🥰😘
9 maanden geleden
Hi allemaal,
Ik ben minder actief op dit forum en dat is deels een goed teken want ik slaap weer beter! Onze kleine man sliep na 3 weken al de nacht door.. als in: tegelijk met ons naar bed om 23u en met ons op om 07u… Verder wordt er waarschijnlijk een rechtszaak opgestart ivm mijn onterechte ontslag.
De kleine doet het super en ik geniet enorm🫶 Nu even een dipje omdat hij spruw heeft met een kuurtje nu.. maar nog steeds veel vrolijk.
Monastar, wat een rotnieuws zeg😿 Ik had je ook zoveel beter gegund. Ik wens jou een bebe in de buik dit jaar❤️ En chrissy ook!
9 maanden geleden
Reactie op APL92
En natuurlijk ben ik ontzettend benieuwd hoe het met de rest gaat. 2,5 maa ...
Oh wat een schatje 🥰 wat is hij alweer ‘groot’!
Fijn te horen dat alles goed met jullie gaat. En wat top, na 3 weken al de nachten doorslapen 💪🏾
Wat naar van de rechtszaak. Zal denk ook wel enige stress met zich meebrengen. Hopelijk komt er iets positiefs uit.
Het is zoals het is. Ik geef niet op, maar merk wel dat dit steeds zwaarder en zwaarder wordt. Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje voor IUI6. Mn officiële testdatum is 3 februari. Ik heb hierna nog 1 IUI over (door 1 afgebroken ronde), indien nodig, en dan het is toch een overstap naar IVF tenzij de arts anders besluit. We gaan het zien! 🤞🏽🍀
6 maanden geleden
Het is alweer even geleden dat ik jullie heb gesproken. Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie en jullie kindjes 🫶🏽
Ik wilde jullie ook graag even vertellen dat ik afgelopen woensdag een positieve test in handen hebben gehad 🥰
Nadat de 8e IUI ronde was mislukt hebben wij een maand rust gekregen en was de afspraak voor de intake voor IVF ingepland voor afgelopen donderdag. Hoe bijzonder, een dag voor de intake en ook nog eens op de natuurlijke manier. Een klein wondertje 🌈👶🏽 de afspraak is natuurlijk meteen afgezegd en hebben wij op 6 mei de eerste echo, dus nog even volhouden! 🙈
6 maanden geleden
Reactie op Monastar
Het is alweer even geleden dat ik jullie heb gesproken. Hopelijk gaat het a ...
Ooooooooooooh!!!!!!! MONASTAR!!!! Lieve monastar!!!! Wat ben ik gelukkig voor jullie!!!! Jullie grootste wens, en daar begint jullie nieuwe avontuur van de liefde!!! 🧡 gefeliciteerd!!!!!! Aaaaah ik krijg er kippenvel van!
Ik moest serieus (dat is dan weer eng he!) nog aan jullie denken… wilde nog berichtje sturen maar toen kwam er weer iets tussen en werkte m’n mombrain niet mee