445 Reacties
6 maanden geleden
Dit is onze lieve stoere Jaap! Eerste weken was erg pittig met tweede kindje erbij maar wat zijn we gelukkig! Onze liefste wens is werkelijkheid geworden en we zijn echt compleet 🩷
6 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik ben 7,5 maand oud, heb al 2 tandjes beneden, ik rol en soms kom ik vooruit! Ik heb veel lol met m’n grote broer en kan dan heel hard schaterlachen!
6 maanden geleden
Reactie op moonlight87
Dit is onze lieve stoere Jaap! Eerste weken was erg pittig met tweede kindj ...
Ps let maar niet op mijn hoofd, dat is ‘niet slapen-uitstraling’ 🤣
6 maanden geleden
Reactie op Monastar
Het is alweer even geleden dat ik jullie heb gesproken. Hopelijk gaat het a ...
Oh mijn god, ik ben echt helemaal ondersteboven! 🙃
Vertel, hoe kwam je erachter? En hoe ging het?? En hoe heb je het aan je man verteld? 🥰
6 maanden geleden
Reactie op moonlight87
Oh mijn god, ik ben echt helemaal ondersteboven! 🙃
Vertel, hoe kwam je er ...
Wat een lieve berichtjes! Ik vind het altijd zo fijn als een ander zo meeleeft en dat hebben jullie allen echt gedaan de afgelopen maanden, inmiddels al jaren. Wordt er gewoon emotioneel van 🥹
En Moonlight wat een prachtig ventje 🥰 die oogjes en wangetjes! Om op te eten!
Ja hoe het ging 😅 normaal heb ik altijd wel wat oud verlies voor de echte menstruatie aanklopt. Donderdag was de dag dat ik ongesteld moest worden en ik had nog niks gezien. Bedacht me er ook niks bij, want mijn lichaam had eindelijk even rust van de hormonen dus alles kan. De test was voor mij meer om zeker te weten dat deze negatief was voor het gesprek op donderdag (intake IVF). Nou ik dacht nog, stomme lichtinval. Maar het was geen lichtinval 🥹🥹 ik heb gejankt als een klein kind, durfde niet meer te kijken, maar hij was er toch echt! Op de donderdagochtend de Clearblue gedaan en daar was de 2-3 weken. Ik heb het pas verteld toen hij thuis was, want hij was op kantoor. Zijn gezicht zal ik nooit meer vergeten, want ontzettend blij zijn wij. En gezegend, gezegend dag we niet meer aan IVF hoeven te beginnen. Ik heb wel wat krampjes (is normaal), maar ben ontzettend bang dat het weer mis gaat. Ik ben vaak op de wc te vinden 😅😅 Dus ik ook hoop ook dat wij hier doorheen komen en de zwangerschap zonder zorgen mogen doorstaan! 🙏🏽
6 maanden geleden
Reactie op Monastar
Het is alweer even geleden dat ik jullie heb gesproken. Hopelijk gaat het a ...
Oh Monastar wat een geweldig nieuws!!🥰 wat ben ik blij voor jullie en wat een toeval net voor de intake voor IVF. Het had gewoon zo moeten zijn 💕 Geniet van je zwangerschap!!
6 maanden geleden
Reactie op Monastar
Wat een lieve berichtjes! Ik vind het altijd zo fijn als een ander zo meele ...
Wat bijzonder zeg.. Dat gaan jullie samen doen! Het zal niet altijd makkelijk zijn maar als je het hartje straks hebt gehoord is dat al een supermooie volgende mijlpaal en dan zul je steeds naar de volgende mijlpaal uitkijken totdat het moment komt dat je je kindje in de oogjes kunt kijken en die lieve handjes kunt vastpakken om ze op te warmen. Hopelijk krijg je gauw het volle vertrouwen en ga je kunnen genieten van je zwangerschap! 🤰 en lekker veel voorpret en genieten van je buik 🩷🧡
6 maanden geleden
Oh monastar YES ik ben zo blij voor jullie! Kippenvel gewoon, het is je zo gegund en we zijn al zo lang in contact. Op de dag van jouw echo wordt onze dondersteen een halfjaar. Wat leuk al die foto’s, echt snoepies💕💕 Hier eentje van onze Lex. Altijd vrolijk, echt een lachebekje. Slaapt helaas niet meer door sinds begin maand 4🫠 liefs
5 maanden geleden
Reactie op Leentje94
Hi Monastar, hoe was de echo? En hoe voel je je?
Wat lief!
We zijn hartstikke verliefd, we hebben een sterk kloppend hartje gezien! ❤️❤️ moest wel even een traantje laten.
Ik voel me goed, wel moe en af en toe misselijkheid vlagen, maar ik heb echt niks te klagen.
21 mei hebben we de intake bij de verloskundige en 30 mei de termijnecho. Kan niet wachten om weer te mogen gluren 🥰🥰
5 maanden geleden
Hoi Monastar, ik heb aan je gedacht hoor gisteren, jeetje wat moet dat spannend geweest zijn. Wat bizar he, zo zit je in een ellenlang traject en zo ben je “spontaan” zwanger. Ik lees dit echt met een grote glimlach op mijn gezicht, want wij krijgen allemaal ons (lang)verwachte wondertje wel❤️ Zet hem op, probeer ook lekker te genieten al begrijp ik dat dat niet altijd makkelijk is. Liefs❤️
5 maanden geleden
Dank je meiden! Ja het gevoel, het was zo vreselijk mooi. Ik kijken ook meerdere keren per dag naar die echo 🤭🤭
Ja vind het nog steeds bizar hoe het ineens zo bizar is komen opzetten. Ik ga proberen te genieten van de zwangerschap, maar dat zal zeker niet makkelijk gaan ❤️
5 maanden geleden
Wij hebben even een ‘foutje’ gemaakt door te vrijen rondom mijn ovulatie. Dus dat wordt even testen straks. Het wordt toch een geplande keizersnede maar eigenlijk hadden we nog geen groen licht. We nemen het wel met een korrel zout. Ik ga tenslotte niet natuurlijk bevallen. Ik dacht in the heat of the moment: ach de kans dat het raak is en goed gaat is enorm klein, maar nu denk ik: als het wel raak is zitten is het wel serieus. Monastar, ik begrijp jou volledig, het nog niet helemaal kunnen genieten ook, en hoe bizar idd dat het opeens zomaar ging. Wat werkt de natuur toch raar🫶
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Wij hebben even een ‘foutje’ gemaakt door te vrijen rondom mijn ovulatie. D ...
Hahah zeg inderdaad nooit nooit. Bij ons 1e zoontje ook een fertiliteitstraject gehad. Na de bevalling besloten om geen anticonceptie te gebruiken het het op zijn beloop te laten gaan. En ineens spontaan zwanger 5 maanden na de bevalling 🙈🙈🙈 ze schelen 14 maanden haha.