445 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Wij hebben even een ‘foutje’ gemaakt door te vrijen rondom mijn ovulatie. D ...
Oh stel je toch voor 🥹
Met welke reden zou je groen licht krijgen?
Wij zouden idd ook een soort van traject ingaan maar net ervoor zwanger geraakt van Jaap en hij was gezond en bleef lekker zitten in mijn buik!
Hoe zouden jullie het vinden, mocht het raak zijn geweest?
5 maanden geleden
Reactie op moonlight87
Oh stel je toch voor 🥹
Met welke reden zou je groen licht krijgen?
Wij zou ...
Als het zo is is het van harte welkom maar ik heb een keizersnede gehad dus ik mag niet voor hij 12 maanden is officieel en hij is nu 6 maanden. Maar mijn eierstokken rammelen eerlijk gezegd als een gek. Het heeft te maken met het litteken dat kan scheuren door druk/weeën maar daar kan van mij geen sprake van zijn want ik ga een keizersnede laten plannen. Dus stiekem ja ik zou het wel heel mooi vinden🫢🌞
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Als het zo is is het van harte welkom maar ik heb een keizersnede gehad dus ...
Ja idd, ik heb zelf ook 2 maal een ks gehad en toen heb ik dat advies niet gehad. Eigenlijk wel gek hè (was wel coronatijd dus alles was een beetje anders)
5 maanden geleden
Reactie op moonlight87
Ja idd, ik heb zelf ook 2 maal een ks gehad en toen heb ik dat advies niet ...
Maar wat mooi en fijn dat je nu al weet wat je pad gaat zijn dat scheelt een hoop rust aangezien je tochopnieuw een keizersnede krijgen gaat. ♥️😘
5 maanden geleden
Haha ja heerlijk, tijdens de daad zelf nog “weet je dit zeker” “ja” omdat het gewoon echt nog niet mocht. Maar mijn oerinstincten hebben er gewoon zo ontzettend veel schijt aan. Nu heb ik wel al een aantal dagen menstruatie achtige pijn, ik heb het eitje van rechts de 7e voelen “springen” en mijn libido is weer helemaal laag. Alles in me is weer luteaal. Dus ik begin te vermoeden dat er toch iets aan het afreizen is naar de baarmoeder. Het zal toch niet waar zijn😮💨🥹👶😦😂
5 maanden geleden
Ik denk ook maar zo. Kan nog vanalles gebeuren, innesteling moet nog plaatsvinden, kan verkeerd gaan, etcetera. Dan die cruciale eerste 12 weken. Het is nog lang niet gezegd. Maar ik heb wel een beetje een vermoeden wat er op de early test komt en dat ik op mijn lazer krijg van jan en alleman💩 Gewoon nog niet over nadenken.
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Vanmorgen ook misselijk en weer lichte kramp nu. Denk dat ik morgen ook al ...
Ik had bij Jaap op 8dpo volgens mij ook al een positief streepje bij een early! Ik zou ook niet kunnen wachten als ik in jouw schoenen stond
5 maanden geleden
Oh wat spannend!! Ik heb me echt vaak ingehouden met testen. Door dat stomme traject begon ik altijd paar dagen van te voren al licht te bloeden. Dit keer heb ik op 13dpo getest om zeker te weten dat het negatief was voor start van IVF. Maar daar gebeurde heel wat andere dingen in mn buik 😂🙈
Houd ons op de hoogte meis, want ben heel erg benieuwd 🙈🙈
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
Oh wat spannend!! Ik heb me echt vaak ingehouden met testen. Door dat stomm ...
Ja ik ben ook echt benieuwd joh!
🤩🥰
En hoe gaat het met jou monastar?
5 maanden geleden
Net toch die early test gedaan met geconcentreerde urine want ik voelde me echt niet gerust. En ja hoor, een heeeel licht streepje. Logisch, want volgens mijn cyclus zou ik de 17e pas kunnen early testen (dus ik herhaal ze ook nog een paar keer). Maar dit verhaal krijgt dus nog een staartje. Nu gaat er werkelijk vanalles door me heen🥲
5 maanden geleden
Reactie op moonlight87
Ja ik ben ook echt benieuwd joh!
🤩🥰
En hoe gaat het met jou monastar?
Ik mag niet klagen. Af en toe misselijk en krampen, maar zijn goed te doen alleen wel even spannend als ik krampen krijg. Daarnaast ben ik echt vreselijk moe 😮💨 30 mei heb ik weer een date met de kleine 🥰
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Ik zit nu op 7 dpo maar het streepje is ook echt ongelooooooflijk licht. We ...
Oooooh pfffff wat een spanning! En ik sluit me helemaal aan bij wat monastar zegt ♥️♥️♥️♥️♥️