445 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
Ik mag niet klagen. Af en toe misselijk en krampen, maar zijn goed te doen ...
Oh dat is weer even aftellen. Duurt altijd zolang weer hè naar de volgende afspraak
Ja stom hè dat je die spanning moet doormaken maar wat fijn dat je lichaam zo flink aan het werk mag zijn idd! Enneeeee niet vergeten.klagen mag je altijd en dat is dan geen klagen 🥰
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Voor de geïnteresseerden, hij is echt bijna niet te zien👶 Bij daglicht net ...
Heel geïnteresseerd zeker
En ik zie het idd ook hoor!!! 😳😳😳🥰🥰🥰
Wat zei je man?
5 maanden geleden
Reactie op moonlight87
Oh dat is weer even aftellen. Duurt altijd zolang weer hè naar de volgende ...
Ja hij mag lekker door blijven werken. En mn buik pff, zijn sowieso de darmen, maar ik kan mn normale broeken niet aan. Zit absoluut niet lekker en strak. Ik heb altijd rommelige darmen gehad dus die hebben het denk ik extra moeilijk 🙈 ja ik vind het allemaal zo mooi dat het nu goed zn werk doet. Hopelijk blijft dat zo ❤️
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
Ja hij mag lekker door blijven werken. En mn buik pff, zijn sowieso de darm ...
Leuk om jou te volgen monastar, ergens zijn alle rotsignalen ook leuke signalen omdat het dan groeit maar ik baalde als een stekker dat ik mn garderobe niet paste meer idd, begin langzaam te vrezen dat het hem helemaal niet meer wordt haha
5 maanden geleden
Zoals jullie zien heb ik me een beetje geanonimiseerd (Anna - Peter - Lex) vooral omdat in onze omgeving veel koppels nu zwanger raken en op dit forum gaan. En mijn man neemt ook wel eens een kijkje en ik wil ergens ook gewoon even onder de meiden zijn. Dus nu ben ik APL 🥳🙈 Daarnaast hoop ik dat 22 mei ons wondertje laat zien dat het doorzet. Ik heb het al in mijn hart gesloten. Al weet ik dat de kans kleiner is van niet dan van wel, mijn man wil het ook erg graag trouwens.
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Zoals jullie zien heb ik me een beetje geanonimiseerd (Anna - Peter - Lex) ...
Ik dacht al, wie is dit 😂 vergeet niet je account op prive voor buitenstaanders te zetten, anders zien ze je zoontje voorbij komen 🙈
Ik hoop het zo voor jullie! Ondanks alles wat erom heen komt kijken is het zo een mooi wondertje 🥰 je kruidvat test is ook zeker duidelijk! 🤩🤩
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
Oh vertel mij wat! Ik was vanochtend zo gefrustreerd omdat niks, maar dan o ...
Had jij ook maatje magere lat? Ik was echt mooi atletisch (vond ik) en nu ben ik al 1,5 jaar een whale en past niks meer. Ik heb het een beetje opgegeven, zeker als nr 2 eraan komt😂🙈 Maar ik weet nog hoe vervelend het voelde idd om de spijkerbroeken niet meer dicht te krijgen. Ik ben 25 kilo aangekomen en ik pas zelfs de spijkerbroeken van mijn man niet meer. Dus ga door het leven in stretch💪
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Had jij ook maatje magere lat? Ik was echt mooi atletisch (vond ik) en nu b ...
Ik ben altijd wel slank geweest, maar toen kwam die eerste zwangerschap en kwam ik ook al gauw aan. Dat is er toen redelijk afgegaan en toen kwamen die hormonen van het prikken 😣 die vond ik het vreselijkste van allemaal. Ben toen in de rustmaand heel snel weer 6kg afgevallen, maar die begint er inmiddels weer aan te groeien door de bebe😆
Ik krijg de broeken wel dicht, maar het zit zo mega straks dat het gewoon echt niet lekker zit.