445 Reacties
5 maanden geleden
Hoeveel verschillende testen heb jij liggen 😂🙈 ik zie op beiden niks op deze foto. Al moet ik zeggen dat na het uploaden ook de kwaliteit heel erg achteruit gaat.
Vandaag had ik een mindere dag, maar voel me gelukkig wel iets beter. Ja mentaal, dat is nog een dingetje. Proberen ervan te genieten, maar soms best moeilijk! Morgen precies 8 weken 🥰
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
Hoeveel verschillende testen heb jij liggen 😂🙈 ik zie op beiden niks op d ...
Snap ik volkomen! 8 weken al, toch best een eind al! Spannend hoor🥰
Ja die testen van mij, ik heb lopen scharrelen en vond er nogal wat inderdaad. Jammer dat het niet te zien is, voor mij is dit ook spannend, laat die nod maar passeren
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Dit stukje. Maar ik hoop van harte dat het allemaal goed gaat en leef nu ev ...
RIk zie op de rest van de foto’s ook helaas niets. Kan idd aan de upload kwaliteit liggen.
De plek van deze pijl moet volgens mij geen streepje staan? Is dit een kv-test?
Pfff nog eventjes afwachten dan. Nu voelt het juist zo dichtbij komen. 🤞🏼
Hoop zo hard op een duidelijk streepje!!
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
Ik had ook miljoenen (soorten) tests liggen. Echt ongelofelijk wat je doet als je zo graag wilt he haha.
Ik had op een gegeven moment een multipack gekocht op bol.
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
8 weken @monastar! Jeetje . Dit is gewoon een super mijlpaal morgen! Ga je het vieren??
Wanneer ga je het naar buiten brengen? En ga je dat vertellen of op een ludieke manier iets doen?
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Als je net rechts van de pijl kijkt, zou je hem (moeten) zien🥹😮💨
Ja…. Daar zie ik wel iets nu!!! Pffff wat is dit spannend zeg
5 maanden geleden
Reactie op moonlight87
Ik had ook miljoenen (soorten) tests liggen. Echt ongelofelijk wat je doet ...
Haha oh je brengt me op ideeën. Ik heb nu net een CB gedaan met een mega tuurstreep, 7 dagen voor ipv 6. Maar als niemand het ziet ga ik aan mijn eigen verstand twijfelen hoor hahaha
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Het is écht net niks hoor, maar ben benieuwd of jullie deze wel zien..
Net iets minder “slecht” zichtbaar maar ook mijn vriend zag hem toen hij net verscheen “zo die is wel heel licht” maar die heeft wel goeie ogen. Schiet met scherp op 3 km haha. Maar ik zal terugkomen posten als ik wat duidelijkere testjes heb, hopelijk gauw
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Net iets minder “slecht” zichtbaar maar ook mijn vriend zag hem toen hij ne ...
Ja maar ik zie ook wat verkleurde streepje hoor!
5 maanden geleden
Reactie op moonlight87
Ik had ook miljoenen (soorten) tests liggen. Echt ongelofelijk wat je doet ...
😂😂😂 ja ik had ze toen bulk gekocht tijdens het traject, omdat ik nog wel eens moest testen van het ziekenhuis 😅 maar die kwamen bij 1 partij vandaan. Ik heb ook nog ontzettend veel ovulatietesten liggen. De laatste ronde had ik een nieuwe doos gekocht 🫢 echt zonde.
Jaaa vandaag 8 weken! Dat de kleine nog maar extra hard mag groeien de aankomende 2 weken! Ik wil niet te snel vieren dit keer 😅 zodra ik die 2e echo heb gehad ga ik er denk ik steeds meer in geloven.
Ik heb het mijn moeder op Moederdag verteld, omdat ik dat gewoon heel graag wilde. Heb dat gedaan met een rompertje. Mijn vader is in het buitenland, die komt aankomend weekend terug, maar dan wacht ik ook nog even mee. Voor je het weet, weet heel Nederland het 😂 en ik geloof nog wel eens in het boze oog 🧿, dus nog even stil houden dan.
Voor de rest weten alleen mijn manager en een andere collega het. Puur omdat zij mij zo hard hebben gesteund de afgelopen periode.
Ik wil het onze broers/zus vertellen na de termijnecho, ook met een romper of slabbetje. Misschien aan een aantal vrienden, maar daar twijfel ik nog een beetje over.