445 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Daisy1862

Hoi ben ik ook weer 🤣🤣 sorry dat ik mezelf er weer doorheen kom mengen ma ...
He verdomd… ja😂 Nou je mag je er gerust tussenmengen hoor, ik vind het wel geniaal!

5 maanden geleden

Reactie op moonlight87

Ja maar ik zie ook wat verkleurde streepje hoor!
Yeah! Dit begint zich meer tot ogentest te ontpoppen zo haha

5 maanden geleden

Reactie op APL92

He verdomd… ja😂 Nou je mag je er gerust tussenmengen hoor, ik vind het wel ...
Het is ook heel erg leuk met zo'n weinig leeftijds verschil🥰🥰

5 maanden geleden

Ik had deze sowieso maar had ook nog een multibox…. Kan best dat ik die bij Amazon gekocht had ofzo want kan het niet in de geschiedenis vinden

5 maanden geleden

Deze!

5 maanden geleden

Maar ik ben meerdere keren zwanger geweest… het streepje bij Jaap vanaf 8dpo was duidelijk te zien al. De andere keren helaas niet duidelijk. Dus hoop dat jij vanaf nu een mooie oploop te zien krijgt! Want dat is wel weer het nadeel van early testen natuurlijk. Ik ga duimen!

5 maanden geleden

Dit was met 8dpo

5 maanden geleden

9dpo

5 maanden geleden

En 10dpo

5 maanden geleden

Even spam , maar dat kan niet anders in zo’n topic-forum APL, ik ga echt super hard hopen voor jou!!!

5 maanden geleden

Reactie op moonlight87

En 10dpo
Ik zit nu op 9 dpo, dus echt ff duimen.

5 maanden geleden

Reactie op moonlight87

9dpo
Wel duidelijker dan de mijne maar wel uitzonderlijk duidelijk volgens mij haha

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Ik zit nu op 9 dpo, dus echt ff duimen.
Ik ga heel hard duimen! Is toch mooi om weer zo een kleintje in je buik te hebben 🥰🥰🥰 los van alles er omheen. Die Easy@home testen heb ik vaker voorbij zien komen. Ik vind die strips altijd zo een ding, eerst opvangen en dan pas testen. Ik ging altijd voor het gemak 😂🙈

5 maanden geleden

Ik begin ze nu zelf ook minder duidelijk te zien, ik hoop dat het lag en dat ik bij die tuurstreep dat had omdat ik toen heel geconcentreerde urine had. Ik heb nu een batch besteld met dipsticks idd en fingers crossed🤞

5 maanden geleden

Lieve Anna, fingers heeeeel erg crossed het is je zo gegund!!!!♥️♥️♥️

5 maanden geleden

Reactie op moonlight87

Ik had deze sowieso maar had ook nog een multibox…. Kan best dat ik die bij ...
Heb ze besteld hoor! Mijn vriend zei zelfs bij de laatste het streepje niet meer te zien en bij de andere zag hij ook wat. Dus ik snap er nu niks meer van, dan moet ik het wel in de gaten houden en met mijn buik en rugklachten naar de huisarts als ik na mijn nod nog niks of van die prutstreepjes zie… is niet te hopen want ik las al enge dingen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen😯.. Juist omdat ik wél die klachten heb

5 maanden geleden

Reactie op moonlight87

Lieve Anna, fingers heeeeel erg crossed het is je zo gegund!!!!♥️♥️♥️
Super lief, dankjewel❤️❤️

5 maanden geleden

Reactie op Monastar

Ik ga heel hard duimen! Is toch mooi om weer zo een kleintje in je buik te ...
Dankjewel ik hoop zo dat het goedkomt❤️ Ondertussen blijf ik natuurlijk ook met jou meeleven in deze mooie maar ook spannende tijd. We steunen elkaar gewoon toch🥰

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Heb ze besteld hoor! Mijn vriend zei zelfs bij de laatste het streepje niet ...
Hee hee ik dacht bij een bbz dat je juist ook duidelijk positief test, zou ik me echt niet (meteen) zorgen over maken hoor meissie. Maar wel spannend idd. Ik voel je gevoel gewoon zo hard van toen ik in hetzelfde schuitje zat als jij nu zit. We gaan er vanuit dat de streepjes sterker worden. Maar in deze fase kan het ook zijn dat de innesteling niet goed verloopt waardoor de streepjes aflopen. Dat is het stressvolle van early testen. Maarja als je eens zo vurig is… dan wil je het gewoon zo snel mogelijk weten. En dat gevoel herken ik en zou ik opnieuw weer zo hebben!!!

5 maanden geleden

Lief Moonlight, dankjewel! Nu is de streep helemaal weg dus ik test door tot NOD + 3 (indien er een NOD is) en anders afspraak met de huisarts ivm de rug en buikklachten😔 en doortesten doortesten doortesten idd