445 Reacties

5 maanden geleden

Dat door moeten testen is inderdaad wel kut, zeker als je gewoon eerst een tuurstreep had. Ik ga nu op datzelfde moment als ik denk dat mijn urine meest geconcetreerd is (hardlopen) nog 1x testen vandaag. Maar ik begin de moed wel te verliezen

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Dat door moeten testen is inderdaad wel kut, zeker als je gewoon eerst een ...
Gelukkig hebben we wel een prachtkereltje van 6 maanden maar mijn verdriet zal er niet minder om zijn omdat het zo gewenst was en die twee kunnen naast elkaar bestaan denk ik. Mijn man is veel droger met “kun je wel wel weer lekker drinken als we straks op vakantie gaan” en dat is de enige schrale troost

5 maanden geleden

Ben bang dat het innestelen niet goed gegaan is want met mega geconcentreerde urine zie ik nu ook het streepje niet meer😪

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Ben bang dat het innestelen niet goed gegaan is want met mega geconcentreer ...
Wat verdrietig..😢… Dat Lex er is is idd een superzegen, maar zodra je een streepje ziet, zit je hart al vol liefde voor het kleintje…. Ik ga heel hard hopen dat je volgende cyclus niet doorzet en je streepjes krijgt die steeds meer eruit knallen 💕

5 maanden geleden

Reactie op moonlight87

Wat verdrietig..😢… Dat Lex er is is idd een superzegen, maar zodra je een ...
Ja precies ik focus me op het geluk dat ons al gegund is, al heb ik zoveel liefde om te geven aan nog een kindje. Vandaag wel lekker genoten met Lex die in de baby spa mocht en iedereen zegt ook wat een leuk ventje het is. Dat is echt heel veel waard❤️ Het is ook zo, wij vinden het ook een wolk van een kind en vragen ons af hoe nr 2 dit kan evenaren haha

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Ben bang dat het innestelen niet goed gegaan is want met mega geconcentreer ...
Ahhh wat balen meis! Is teleurstellend als je eerst een streepje hebt gezien en dat hij dan nu verdwenen is 😞 Jullie zijn idd gezegend met een prachtig kindje, maar dat neemt niet weg dat dit zo mooi had kunnen zijn! Jullie 2e kindje komt heel soon! Ga duimen voor jullie! ❤️

5 maanden geleden

Bedankt voor jullie support ladies, en monastar ik duim superhard voor een mooie gezonde ontwikkeling van jullie wondertje💕 Veel liefs en fijne pinksterdagen

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Bedankt voor jullie support ladies, en monastar ik duim superhard voor een ...
Tuurlijk en je kunt altijd spuien hier bij ons hè!!! Wij zullen meedenken!!! En wij gunnen je de wereld!! ♥️

5 maanden geleden

Reactie op Monastar

Ahhh wat balen meis! Is teleurstellend als je eerst een streepje hebt gezie ...
Hoe gaat het met jou monastar???

5 maanden geleden

Ons droppie in de babyspa… Ja wij gaan gewoon weer los als vanouds en zien wel wanneer het weer raak is. Een beetje laissez faire. 24e is de 3e dag NOD als dat gebeurt en ik test negatief bel ik de HA voor een checkup. Maar ik denk gewoon een mislukte innesteling. Verder genieten we intens van ons kleine handenbindertje! 🥰

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Ons droppie in de babyspa… Ja wij gaan gewoon weer los als vanouds en zien ...
Ahhh lief koppie!! Ja ik snap dat jullie daarvan genieten!! Nog even een pittige periode tot de 3e dag na je NOD want duurt nog wel even. We gaan ervoor dat je gauw een positieve test laat zien hier ♥️

5 maanden geleden

Jullie zijn schatten en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte❤️🎈

5 maanden geleden

Ook leuk dat dit forum weer “leeft”

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Ons droppie in de babyspa… Ja wij gaan gewoon weer los als vanouds en zien ...
Heerlijk hoe hij ervan geniet 🥰 ! Hopelijk ben je de dagen een beetje doorgekomen en heb je een beetje kunnen genieten van het weer. Het is bijna de 24e!

5 maanden geleden

Reactie op moonlight87

Hoe gaat het met jou monastar???
Sinds zondag voel ik me wat minder. Vreselijk bang dat alles niet goed zit. Weet echt absoluut niet waar dit vandaan komt. Heb zondagavond ook echt zitten huilen. Misschien ligt het aan de hormonen? 😅 gister kwam ik de buurman tegen bij de AH en die vertelde dat zijn moeder is overleden. Stond IK daar te janken 🤦🏽‍♀️ zonet kreeg ik een berichtje van de huisarts in de zorgomgeving app om te feliciteren met de zwangerschap. Ze had zojuist bericht ontvangen van de arts in het ziekenhuis. We hebben vandaag de intake bij de verloskundige en ga dit wel kenbaar maken dat ik toch een vreselijke angst heb. Zit er misschien toch over na te denken deze week een echo te laten plannen (dan maar op eigen kosten) als dat me geruststelt. We hebben volgende week de termijnecho. Het lijkt alsof hoe meer die dichterbij komt, hoe angstiger ik wordt. Heb het hier thuis nog niet besproken, omdat het met hem ook niet helemaal goed gaat. Vorig jaar September heeft hij dezelfde klachten gehad en die komen weer terug dus lopen we ook weer bij de huisarts voor. Dus even rust in zijn koppie. We gaan het zien vandaag tijdens het gesprek.

5 maanden geleden

Hallo allemaal, Eerst even dit; ik zit nu in mijn NOD maar testte weer negatiever dan mijn partner die over zijn werk praat. Vrijdag weer testen en als dat geen duidelijkheid geeft vervolgstappen. Ik heb de huisarts namelijk gebeld en die zei dat bij een miskraam wel een bloeding hoort. Dus of mijn lichaam herkent het niet als iets dat afgestoten moet worden of ik ben wel zwanger. En dat kunnen ze alleen zien met de echo. Monastar; meid ik heb echt met je te doen. Die hormonen in het eerste trimester zijn zo heftig. Ik snap ontzettend goed je angst. Gun jezelf inderdaad die geruststelling zou ik adviseren, ze doen het vast met liefde voor je. De verloskundige ziet mij alweer komen “heb je haar weer” ze grapten al een keer dat ik echt enorm veel kostte want ik had ook extra bezoekjes ivm angst. Maar daar zijn ze voor❤️ Liefs

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Hallo allemaal, Eerst even dit; ik zit nu in mijn NOD maar testte weer neg ...
Wat balen meis! Dat er bij een miskraam bloed hoort heeft je huisarts gelijk in, maar dan moet je lichaam dat wel herkennen. En dat vergeet hij even denk ik 🥴 ben benieuwd hoe het afloopt en dat je niet al te lang in spanning hoeft te zitten ❤️ Ik heb vanochtend gebeld en mag morgenmiddag om 15:20 langskomen voor een echo. Hopelijk stelt me dat wat gerust. Maar even serieus, die hormonen zijn echt een b*tch af en toe 😂 Moet wel lachen om jouw verloskundige 😂 maar wat je zegt; daar zijn ze voor!

5 maanden geleden

Reactie op Monastar

Wat balen meis! Dat er bij een miskraam bloed hoort heeft je huisarts gelij ...
Lieve Monastar, supergoed dat je een echo krijgt! Ik heb ook gebeld zodra ik iets van bloed had of twijfelde. Ik heb een keer gehad dat ik me ineens niet meer zwanger voelde (die typische dingen die ik begin wel voelde. Dat na een avond dat ik krampjes had) kreeg zondags een echo extra. Gelukkig met goede beelden ♥️ Hopelijk krijg jij hetzelfde. Helaas heb ik door 3 miskramen en de vroeggeboorte van eerste zoontje, de HELE zwangerschap spanning gehad en eigenlijk niet echt veel genoten. Mijn man wil het echt bij 2 kinderen houden, maar mocht ik nog eens zwanger zijn zou ik na afgelopen zwangerschap wel het vertrouwen hebben dat het goed kan gaan en dat ik zou genieten. Hoop van harte dat je kunt gaan genieten van je zwangerschap, maar ondanks een positieve instelling, kan angst veel bepalen. Gewoon naar luisteren en desnoods 20x ‘te vaak’ laten checken zodat je weer met een glimlach naar huis kunt, dan 1x een nacht teveel wakker liggen.

5 maanden geleden

Reactie op APL92

Hallo allemaal, Eerst even dit; ik zit nu in mijn NOD maar testte weer neg ...
Hee hee, je bedoelt dat je nog geen bloeding hebt nu? En je test ook negatief nu dus? Wel echt zo vervelend en akelig dat je lichaam zo met je kan sollen dollen en je in de war kan brengen hè. En al helemaal als je hart nog zoveel liefde heeft te geven aan een broertje of zusje voor Lex. Ik herken hier dus ook jouw gevoel helemaal, alle gedachtes die in je naar boven komen op deze momenten. Het dunne lijntje tussen hoop en teleurstelling, geluk en verdriet. Het is zo breekbaar en kwetsbaar. Overmorgen dus weer testen, hoop dat je ons op de hoogte houdt. Je doet het iig hartstikke goed meis! ♥️

5 maanden geleden

Reactie op moonlight87

Lieve Monastar, supergoed dat je een echo krijgt! Ik heb ook gebeld zodra i ...
Ik ben ook erg blij dat ik zo snel langs kan komen. Ik kon vandaag al, maar uitgerekend vandaag op kantoor en een echte rottijd. Ze waren ook superlief en meedenkend met alles. Ik snap absoluut hoe je je gevoeld moet hebben. Ik heb dan alleen 1 miskraam gehad, maar 1 teveel en een het heeft allemaal veel te lang geduurd! Hopelijk krijg ik morgen mooie beelden te zien van het kleine aapje. Ik ben morgen precies 9 weken dus ik hoop ook op wat beweging 🥰 en idd, liever te vaak bellen dan wakker liggen. In de afgelopen 5 weken heb ik misschien 1 nacht goed geslapen. De rest allemaal brak 🥴🥴 dus hopelijk doet dit me goed!