445 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
Ik ben ook erg blij dat ik zo snel langs kan komen. Ik kon vandaag al, maar ...
Dat hoop ik ook voor jou met heel m’n hart. Lekker rusten zodat je overdag ook lekker gaat genieten van straks je groeiende buikje (dat gaat ook verschil maken voor je vertrouwen!) en heb je nog meer zwangerschapssignalen? Zoals extra moe, vaker plassen, cravings etc
5 maanden geleden
Reactie op moonlight87
Dat hoop ik ook voor jou met heel m’n hart. Lekker rusten zodat je overdag ...
Ja begin nu al een klein buikje te krijgen, waarschijnlijk nog steeds darmen 😂 maar wel superleuk te zien. Bepaalde lijnen in de onderbuik alsof zich iets aan jet vormen is.
Erg moe, maar ook door slaap tekort. Daarnaast idd vaak plassen 😂 om gek van te worden, inclusief s’nachts! Qua cravings niet heel veel, heb wel vaak trek in dingen waarvan ik denk; wauw dat heb ik lang niet gegeten! Gelukkig vaak gezonde en voedzame dingen. Ik eet wel elke dag een hele komkommer weg. At het al best vaak, maar nu is het letterlijk 1 per dag 😂
Vind het wel heel jammer dat ik garnalen en krab moet laten staan. Ik ben daar namelijk heel erg dol op! We zien het maar zo, allemaal voor een goed doel!
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
Ja begin nu al een klein buikje te krijgen, waarschijnlijk nog steeds darme ...
Ohhhh heerlijk al die dingetjes die je noemt!!!!! En jij gaat straks als je kleine wondertje er is zoooo extra genieten van die garnalen en krab.
Tenzij….. je het dan niet meer lust hahahah
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
Oh zeg dat nou niet 🙈🙈🙈😂😂😂 ik mag hopen dat dat niet gebeurd 🥴
😂😂😂😂
Nee jij gaat dan dagelijks krab en garnalen eten en je kindje gaat lekker met je mee eten zodra die dat mag hebben, dan kunnen jullie samen avondjes hebben met etentjes
5 maanden geleden
ik ben net terug van de echo. Een supermooi en al bewegelijk kindje te zien met weer een sterk kloppend hartje ❤️
Ik ben gelukkig weer gerustgesteld en ik kom nog steeds overeen met het termijn. Ze gaf ook aan om de termijnecho een week op te schuiven, maar heb al andere afspraken staan met de verloskundige en de NIPT en ander bloedonderzoek. En stiekem wil ik niet wachten 😅 dus volgende week gewoon de termijnecho!
5 maanden geleden
Reactie op APL92
Nou meiden, ik wilde net gaan testen en toen begon ik te bloeden, dus het i ...
Ontzettend balen…. 😢🥺😘 samen positieve hoop blijven houden he ♥️
5 maanden geleden
Reactie op Monastar
ik ben net terug van de echo. Een supermooi en al bewegelijk kindje te zien ...
Fantastisch!!! Hoe wilde ze je termijnecho verschuiven, naar achteren?
Zo fijn als die nipt en zo allemaal achter de rug is vond ik
5 maanden geleden
Bedankt meiden, ik dacht er wel nuchter over maar als je dan de huisarts belt en die zegt “ahh wat verdrietig omdat het toch gewenst was” dan zit ik met een bijna jank-stem te vertellen dat we een ukkie hebben die toch niet te evenaren is. Maar ik moet het wel formeel als miskraam opgeven als er gevraagd wordt, dus dan zit ik al op 2. Ik vind dat persoonlijk best veel🥵
4 maanden geleden
Reactie op Monastar
Hoe is het met je meis?
Hoi Monastar; lief dat je dat vraagt. Ik had net een hele lap tekst af, een misklik en weg alles. Dan maar even opnieuw, manlief weigert toch wakker te worden en ik sta al “aan” ;) Allereerst echt super te lezen dat alles zo mooi goed is op de echo! Jij bent al mama en jij wordt mama! Wanneer ben je uitgerekend, eind dit jaar zeker? Wat zul je opgelucht zijn en ik wens je toe dat alles top blijft gaan, wat ik wel verwacht hoor. Nog even geduld en je hebt ook een klein popje in handen wat jouw eigen lichaam heeft gemaakt, zo bijzonder.
Mijn man en ik zijn vrij nuchter en gaan vanaf nu proberen voor nr 2, ik zit nu net in mijn vruchtbare fase dus we maken er een feessie van zullen we maar zeggen. Wel een beetje gepassioneerd natuurlijk. Maar soms zijn we net bezig en begint de kleine te jengelen haha zo ontseksend. Ik heb een kleine kans dat het door de keizersnede en inwendig litteken wat lastiger gaat maar we zien gewoon wel, het gaat zoals het gaat en ik loop niet op de zaken vooruit. We zijn net weer begonnen. Onze kleine man is vandaag precies 7 maanden en hij doet het fantastisch, echt een vrolijk snoetje.
Hoe is het met de rest?
4 maanden geleden
Reactie op APL92
Hoi Monastar; lief dat je dat vraagt. Ik had net een hele lap tekst af, een ...
Oh ik ken dat en dan ben je de helft van je verhaal kwijt 😂🙈
Ja ben heel erg blij om een bewegend en groter wordend kindje te zien. Al ben ik soms nog steeds bang. Ik wacht ook nog op de uitslag van de NIPT, maar heb pas afgelopen vrijdag geprikt en heb incl neven bevindingen gedaan. Dus nog even wachten.
Ik was eerst 26 december uitgerekend, maar bij elke echo was er telkens een dag verschil, dus uiteindelijk met de termijnecho een dag achteruit gezet. Dus nu is het 27 december. Het wordt nog zien of hij/zij zich laat zien in 2024 of in 2025 😅 ik kan al niet meer wachten tot het in mn armen ligt, lekker warm bij mama 🥰
Wel spannend dat jullie gaan proberen voor een 2e! Maak er idd een feestje van en geen moetje. Ze zeggen altijd, elke dag is niet nodig in de vruchtbare periode, maar in onze rustmaand en de maand waar ik zwanger in ben geworden hebben we het in de vruchtbare week elke dag gedaan 😂😂😂 als ik daaraan terugdenk moet ik zo hard lachen! Want het is ons gelukt! 😎
Wauw 7 maanden alweer. Ik durf te wedden dat dit nieuw kindje zich zal laten zien als jullie prinsje met mooie pretoogjes 1 jaar zal zijn! 🫶🏽
4 maanden geleden
Gisteravond hebben we heerlijk feest gevierd en vanavond weer, ik voel me super vruchtbaar en dit is de LH testuitslag, ook positief, geen rare tuurstreepjes. Dus vanavond nog even lekker van bil.
Wat je zegt monastar, ik reken vnml vanwege de keizersnede op een keer of 5 a 6 voor het raak is dus je zou maar zo gelijk kunnen hebben.
Ik snap zo goed dat jij je ongerust maakt, jullie hebben zoveel achter de rug ook, maar wat klinkt dat mooi zeg, misschien wel een kerstkindje. Mama monastar. Ik volg het met belangstelling. Ik gun het je ook zo. En het is zo’n wonderbaarlijk proces maar je doet er for sure alles aan om het kindje gezond en wel “af te leveren”. Ik ben zo blij dat het nu eindelijk ook jou gegund is, ik kan er maar niet over ophouden. En in jouw plaats snap ik jouw onzekerheid zo. Stay strong girl❤️ Elke week is een mijlpaal en wat ik dan altijd deed was alvast een outfitje voor de beby scoren. Om het te vieren maar ook om het tastbaarder te maken. En god wat was ik blij toen ik minder mobiel werd dat ik de kleren al had, mijn man gaf me ook credits na eerst veel gezucht -alweer wat gekocht?- 😂 nou hij was ook blij hoor pfoehhh. Heb je veel klachten overigens? X
4 maanden geleden
Reactie op APL92
Gisteravond hebben we heerlijk feest gevierd en vanavond weer, ik voel me s ...
Wat een lieve woorden ❤️ ❤️
Ik durf dit keer helaas niks te kopen. Ik wacht even de uitslag van de NIPT en 13 weken echo af. Dan ga ik los 🥳 tot nu toe alleen de vermoeidheid, maar mijn allergieën komen ineens naar boven, en echt in 10-voud, echt vreselijk. Ook veel last van mn handen, soort van vervelling, ook een allergie, maar die doet best pijn. De 1 heeft geluk en nergens last van en de ander krijgt het in een flinke meerderheid 🙈
Je test hieronder was nog niet positief, maar die hierboven springt eruit 😍 idd, maak er geen moetje van. Lekker gezellig houden ❤️