445 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Monastar

Hi meiden! Ik heb even niet meer in de app gekeken, maar heb wel aan julli ...
Hi Monastar, Kan me voorstellen dat je soms wel in tranen kan uitbarsten omdat het even te veel is. Moonlight87 hoe gaat het met je bloeddruk? Anna Peter hoe gaat het nu met jou? En chrissy? Met mij gaat het goed, ik ben morgen 36 weken 😁 De laatste loodjes

één jaar geleden

Hoi allemaal, leuk weer even bij te lezen! Ik vind het opeens allemaal heel snel gaan, ik zit nu op 18 weken en ik heb het gevoel dat ik gisteren pas positief testte.. Er zitten steeds meer goede dagen tussen dan slechte dus ik geniet💙🫶 Het enige vervelende is dat ze op mijn werk dingen gezegd hebben die niet o.k. zijn m.b.t. de zwangerschap en het beëindigen van mijn contract (jaarcontract niet verlengen). Toen ik er kwam zijn er gouden beloften gedaan en het kan nu ineens allemaal niet meer, daarnaast is er gezegd dat zwangerschap een showstopper kan zijn dus ik maar beter heel goed mezelf kan verkopen om mijn contract te “redden” want anders verzinnen ze toch wel wat om het niet te verlengen, en dat mijn timing van zwanger worden niet goed was. Dit terwijl ik voor de rijksoverheid werk. Voor het welzijn van mijn ongeboren kind heb ik besloten me niet op te laten fokken maar ik heb wel het advies gekregen vanuit bedrijfsmaatschappelijk werk om hier wat mee te doen, want het mag niet. En natuurlijk, mijn bloed kookt. Absoluut. Verder ben ik al best wel ver met het inslaan van babyspulletjes, binnenkort komt het ledikant zelfs al. Ik zit nu reikhalzend uit te kijken naar de 20 wekenecho om hopelijk te horen te krijgen dat alles nog steeds oké is. Ik ben ook al tamelijk aangekomen, 7 kilo🤗 Leentje, wat spannend zeg, zie je op tegen de bevalling of ben je wel klaar voor? Monastar, ik begrijp ook echt de emotionele rollercoaster. Het siert je dat je zo betrokken bent en het is je zo gegund dat je ook gezegend gaat worden met een wondertje. Moonlight, fijn te horen dat de bloeddruk weer onder controle is! 🌞 Hoe doet de baby het nu en hoe was jouw ervaring met de 20 weken echo? En Chrissy, hoe gaat het met jou, ook ik ben benieuwd! Liefs aan allen❤️

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Hi Monastar, Kan me voorstellen dat je soms wel in tranen kan uitbarsten ...
Oh wat spannend! Volgens mij kunnen jullie niet meer wachten 🥰

één jaar geleden

Reactie op APL92

Hoi allemaal, leuk weer even bij te lezen! Ik vind het opeens allemaal heel ...
Dank je wel voor je lieve woorden! ❤️ Jeetje 18 weken alweer 😯 de tijd gaat zeker snel! Fijn dat je je steeds beter voelt, maar dat drama op je werk is een ander verhaal, jeetje. Je kan die zwangerschap niet even weg toveren omdat dat hen beter uitkomt. Helaas komt zwangerschaps discriminatie op de werkvloer nog steeds voor. Dit soort mensen hebben het al helemaal uitgeplozen hoe ze daar het beste mee moeten en kunnen omgaan. Ik werk voor een Amerikaans bedrijf en als ik daar al zie hoe het er aan toe kan gaan, buiten de zwangeren om dan. Laat je niet gek maken en inderdaad niet opfokken. Niet goed voor jou en niet goed voor de baby. Zou het wel eens bij het juridisch loket of rechtsbijstand (als je die hebt) neerleggen en laten kijken hoe zij er over denken en wat je er mee kan, want geloof me, ze zullen zich genoeg ingedekt hebben.

één jaar geleden

Hee allemaal! Monastar hoe gaat ie met de wedding voorbereidingen?? En heeft je menstruatie zich aangediend? En zo ja heb je al een afspraak kunnen maken Voor het onderzoek? Leentje wat een mooi moment, 37 weken ben je nu hè? Ben je er klaar voor? Anna Peter wat goed om te horen zeg dat je meer goede dagen hebt! Maar joooo jouw werk is echt niet goed wijs… hoe durven ze iets van mening te ventileren over jouw zwangerschap en de timing..! Heb je hier iets meegedaan nog? En heb je de 20 weken echo inmiddels gehad? Vind het zo gek dat we eerst onze testen en twijfels erover delen en nu ineens al op over over de helft zittenZ bijzonder! Bij ons was die echo helemaal goed en ze legde allesnpreciesuit. Mijn bloeddruk was vanaf dat moment wel hoog en de week erna zagen ze het hartje vertraagd bij ons mannetje. Die weken heb ik veel angst gehad. Vorige week een hele mooie controle en die keer heeft zoveel positiviteit gebracht! Aanstaande vrijdag glucosetest en een controle. En nog aan het afwachten op een oproep voor de 22weken prik. Bloeddruk is tot nu toe super goed met mediatie alleen val ik af en toe bijna flauw. Kleine Wilbert is een party animal en danst er flink op los. Zo speciaal! 💕💙

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Hee allemaal! Monastar hoe gaat ie met de wedding voorbereidingen?? En heef ...
Fijn om te horen dat het bij jou goed gaat. Snap de spanningen als je zulke berichten krijgt. Wat kan de tijd snel gaan he, nu al over helft! Hopelijk zijn al je andere testen straks ook goed! De wedding is aankomend weekend en het heeft me goed bezig gehouden. Lekker de gedachten ergens anders. Helaas is vanavond toch nog de menstruatie doorgebroken. Wel 1,5 dag later dan zou moeten, maar had al sinds vorige week last van krampen dus had het al opgegeven. Morgen ga ik bellen voor een afspraak en hopelijk is het niet al te druk en kan ik alsnog volgende week terecht. We will see! Houd jullie op de hoogte!

één jaar geleden

Hi dames, Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak en ergens is er blijkbaar een fout gemaakt. De fertiliteitsarts heeft de order op 22 juni gezet. Precies in mijn ovulatieweek. Terwijl dit niet de bedoeling is. Ze hebben overlegd en ze hebben gezegd dat ik deze voorlopig moet vast zetten omdat het de laatste plek is en dan gaan ze met mijn arts bespreken of dit kan en mag. Je snapt wel dat mijn irritatiepunt erg hoog ligt nu, want ten eerste is deze maand dan een volledig gemiste kans voor ons. Ze zei nog dan kan je een zwangerschapstest doen 🤦🏽‍♀️ snapt ze niet dat ik dat niet 1/2 dagen na mijn ovulatie kan doen, aangezien me dat geen beeld geeft of het gelukt kan zijn of niet? Daarnaast zegt ze nog dat er hierna voorlopig geen hsg’s ingepland kunnen worden door personeelstekort bij Radiologie en dat ze daar mee bezig zijn. Het ging allemaal zo soepeltjes en nu pats boem is het 1 zooi geworden 😓

één jaar geleden

Een kleine update: ik ben terug gebeld en hij blijft op 22 juni staan. Ik heb letterlijk een verbod gekregen om gemeenschap te hebben tot het onderzoek 😅. Dit is dus echt een gemiste kans deze maand, helaas, maar moet het maar even slikken aangezien ik anders niet weet wanneer de kans er weer is om het onderzoek in te plannen. 4 juli mag ik terug komen en wordt meteen het plan met ons besproken. Spannende tijd komt eraan dus.

één jaar geleden

Oh monastar het zit je echt niet mee hè… wat stom dat hier een fout is gemaakt!! En is er geen mogelijkheid om die ene afspraak in een ander ziekenhuis of kliniek te verplaatsen of werkt dat zo natuurlijk niet? Sjongejonge wat balen… Wel oké dat er nu iig een afspraak vaststaat Hoezo zei ze dat je dan alsnog een test kunt doen 🧐..? Hoe reageert je partner erop? En is het een klein beetje geland vanavond? Heeeel veel liefs en lief dat je dit met ons deelt 😘🍀

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Oh monastar het zit je echt niet mee hè… wat stom dat hier een fout is gem ...
Niet echt nee, maar we hebben het los gelaten. Het zoals het is nu. Als ik dit had geweigerd dan had het pas ergens in de zomer gedaan kunnen worden. Volgens mij kan dat niet echt om dit in een ander ziekenhuis of kliniek te doen. Die test was puur om er zeker van te zijn dat ik dan niet zwanger kan zijn aangezien de test precies na de ovulatie valt. Zit ook geen logica in maar goed. Heb nu een verbod 😅 dus veel kan er niet gebeuren 🙈 Jullie dank je wel voor het luisteren 🥰 het is zo fijn om dit even te delen en mijn hart te luchten!

één jaar geleden

Reactie op Monastar

Niet echt nee, maar we hebben het los gelaten. Het zoals het is nu. Als ik ...
❤️ Je bent toch altijd zo’n positieveling he, even balen en weer schouders eronder Allemaal voor het mooiste doel wat ik jullie zooooo enorm gun 💙💕

één jaar geleden

Jeetje monastar wat een verhaal zeg.. ik vind ook dat je je er onwijs goed doorheen slaat maar ik kan me goed voorstellen dat je er soms even echt niet goed van wordt.. Ik had vandaag mijn 20 wekenecho, die was helemaal goed❤️ nu even daarvan genieten, helaas maandag de uitvaart van mijn lieve oma die we vlak na onze opa hebben moeten verliezen. Heel dubbel dus maar nu geniet ik vooral dat onze kleine man het goed doet 💙 met werksores houd ik me zo nu en dan bezig zodat ik hopelijk na mijn verlof weer aan de slag kan, wat mijn manager doet klopt niet dus ik probeer eerst mijn baanzekerheid goed te krijgen en daarna maak ik al dan niet anoniem melding. Als het me mijn baan kost wordt het inderdaad een juridische zaak. Maar daar ben ik helemaal niet mee bezig nog, even genieten van de goede echo, zon, en het feit dat mijn man en ik 2 weken naar de malediven gaan🌞🤗 Ik zal later met wat meer tijd wat secuurder de tijd nemen om op iedereen te reageren en bij te lezen. Liefs❤️

één jaar geleden

Hoe gaat met jullie meiden? @Leentje, ik heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht! Is er al wat aan het rommelen 🥰🥰🥰?

één jaar geleden

Reactie op APL92

Jeetje monastar wat een verhaal zeg.. ik vind ook dat je je er onwijs goed ...
Ach jeetje, meissie toch! Ik heel jouw bericht gemist! Alsnog gecondoleerd met het verlies van jullie oma 😓 wat een verdriet is zo een korte tijd! Wat heerlijk, naar de Malediven! Even bijkomen van alles je jullie hoofd even leeg maken ❤️

één jaar geleden

22 juni om 17.45 ben ik bevallen van Hailey 💖🩷

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Wat een dotje!!!!!! Gefeliciteerd met Hailey! Hoe gaat het met jullie?? Veeeel geluk en liefde samen 💗💗💗🍀🍀🍀🥰🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Achhh daar is ze eindelijk 🥰🥰🥰 Van harte gefeliciteerd ❤️ prachtig meisje! En nu lekker genieten! Hopelijk is alles goed gegaan en gaat alles goed met jullie.

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Wat een dotje!!!!!! Gefeliciteerd met Hailey! Hoe gaat het met jullie?? Vee ...
Dankjewel! Het gaat goed! Ze is zo tevreden 🥰 ik ben zo trots

één jaar geleden

Reactie op Monastar

Achhh daar is ze eindelijk 🥰🥰🥰 Van harte gefeliciteerd ❤️ prachtig meis ...
Dankjewel! 🥰 alles gaat gelukkig heel goed ❤️

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Geweldig, gefeliciteerd! Wat zul je in de wolken zijn, al hoewel het vast ook erg wennen is en zwaar. Wat een mooi lief popje🫶👶❤️