445 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Monastar
🥰🥰🥰🥰 wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd 🥳🥳
En wat spannend al die ee ...
Dankjewel! Ik wilde vooral weten waar ik aan toe was denk ik, want nu ik het weet ben ik al verknocht aan het klompje cellen. Ik hoop op een kloppend hartje. En de dag, die hopelijk niet komt, dat ik ga bloeden dan trek ik toch nog zonder pardon de fles franse wijn die me ligt te pesten open😂😂😂 Maar nu vind ik het best spannend. Ik geniet al wel en zo lang ik symptomen voel weet ik dat het goed zit.
2 maanden geleden
Reactie op APL92
17 september de eerste echo, echt bidden dat het hartje klopt❤️
Gefeliciteerd wat een mooi nieuws! 🥰🫶
2 maanden geleden
Reactie op APL92
1 dag voor mijn nod en ik voel me echt niet lekker😂😅 lodderig en misselij ...
Wat bijzonder weer zeg 🥰
2 maanden geleden
Even radiostilte hier, sorry meiden! Druk met de dingen voor de bruiloft, mijn tante afgelopen vrijdag overleden, dus was in dubio of ik alles wel wilde laten doorgaan. Maar dat wilde zij absoluut dus doen we dat ook! Zelfs de uitvaart is op ons aangepast en valt niet op de 30e.
Je test is overduidelijk! Spannend 17-9 de eerste echo ❤️ hopelijk blijven die zware symptomen voor je uit 😉 ik mag nog steeds in mijn handen klappen.
2 maanden geleden
Reactie op Monastar
Even radiostilte hier, sorry meiden! Druk met de dingen voor de bruiloft, m ...
Gecondoleerd Monastar! Ik begrijp dat dit een heel moeilijk moment, naast verlies, ook nog een hele moeilijke keuze was.
Ik ben blij dat je niet teveel last ervaart! Je bent het eerste trimester goed doorgekomen? Niet spugen, etcetera? Ik voelde de eerste vlagen misselijkheid alweer opkomen helaas maar (nog) goed te doen en ik moet eigenlijk elke dag 2 uur slapen tussen de middag om de dag een beetje fatsoenlijk door te komen. Dat vermoeidheid mij snel parten speelt bij zwangerschapshormonen wist ik, dus ik heb me erop voorbereid dit keer…
Ik denk maar zo, eerst dat eerste trimester maar goed doorkomen❤️🩵
2 maanden geleden
Reactie op APL92
Gecondoleerd Monastar! Ik begrijp dat dit een heel moeilijk moment, naast v ...
Dank je wel ❤️
Ik heb nergens last van gehad. Alleen echt de vermoeidheid die me soms nog steeds nekt. Ik lig dan ook vaak in de middag even als ik de kans heb. Mezelf aanpassen in niet teveel doen is voor mij ook even wennen 😅😅
2 maanden geleden
Reactie op Monastar
Oeff, is het rood of bruin? Kan natuurlijk nog van een innesteling zijn..
Ik twijfel nog, het is niet erg veel en ik heb een zijsteek en soms wat steken bij mijn baarmoeder. Het is niet helderrood, ik zou eerder zeggen bruin-rodig ja… ik zou normaal nu op ongesteld dag 3 zitten