445 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Monastar
Ik heb wat berichten gemist denk ik 🙈
Dank je wel voor je lieve bericht! ...
Hoi hoi! Ik ben inmiddels 4x in het ziekenhuis geweest deze week. Zal het lange verhaal even samenvatten:
De reden dat ik 2x kwam was dat ik symptomen had die gerelateerd konden zijn aan zwangerschapsvergiftiging. Tijdens deze checks weer uitgesloten maar wel gezien dat Ons baby’tje reageerde op mijn harde buiken. Dit is gelukkig maar af en toe en dan heeft hij er geen last van. Maar daar door wel extra ctgs gemaakt.
Maandag is hij weer gemeten, en het buikje zit inmiddels onder de p10. Dus buiten de zone. Dit is voor nu nog geen groot probleem maar we blijven nu werkelijks onder controle.
Heb sinds maandag vaker harde buiken. We zijn nu 34+1 en vanaf 34 wkn gaan ze niet meer remmen. Dus mocht er toch eerder de bevalling aankomen , dan komt kleine Wilbert ook.
We gaan het zien. Ondanks de spanningen verloopt het tot nu toe toch allemaal goed maar gelukkig is deze spanning en onzekerheid over een paar weken voorbij. En kunnen we ons mannetje warm genoeg houden, kan hij snel zelf eten en is hij gezond op de wereld. Kan al wel heel hard huilen als ik eraan denk. Hoop echt zo dat hij het fijn heeft in de buik!
Oeeeh je hebt nu 2,5 uur geleden otrivelle gespoten! En hoelang duurt dan het opwekken van de eisprong?
Jij voelt die ook altijd he?!
Hoe gaat het met jullie samen?
Heel veel liefs! 💖
één jaar geleden
Reactie op moonlight87
Hoi hoi! Ik ben inmiddels 4x in het ziekenhuis geweest deze week. Zal het l ...
Ach jeetje! Het zit jullie niet mee 😓 Hoop zo dat het je allemaal bespaart zal worden en dat je de kleine Wilbert gewoon op de geplande dag in jullie armen kan sluiten. Snap dat je daar best verdrietig om kan worden, vooral als er ook zulke tegenslagen bij komen kijken. Gelukkig gaat het goed met hem en met jou en ik ga duimen dat dit zo blijft! 🤞🏽🤞🏽🤞🏽
Na de spuit duurt het 36-40 uur voordat het eitje springt. Ik heb het bijna altijd gevoeld ja, maar door de prik is het nu niet altijd fijn 😅 Aangezien ik vorige keer 2 grote en 1 iets kleinere had en deze keer 2 grote, is de druk vaak best groot. Dus ben benieuwd hoe het morgen aanvoelt 🙈
Met ons gaat het goed. Mn vriend is erg lief voor me en ziet heel wat veranderingen 😂 vooral mood swings 🙈 tot nu naar alle afspraken meegegaan. Dus dat is alleen maar fijn!
Let je goed op jezelf en de kleine ?❤️🫶🏽
één jaar geleden
Reactie op moonlight87
Hoi hoi! Ik ben inmiddels 4x in het ziekenhuis geweest deze week. Zal het l ...
Hoi Moonlight,
Wat een spannende tijden voor jullie! Ik hoop ook ontzettend hard mee dat hij blijft zitten, en wat je zegt, over een paar weken is dit sowieso voorbij. En dan is hij er!
Ik ben nu op 2 dagen na 29 weken en ik voel niet of ik harde buiken heb omdat mijn buik altijd enorm op spanning staan (ik ben in het verleden marathon-atleet geweest en dat heeft nogal wat teweeggebracht in mijn buikspieren. Elke keer opnieuw zegt de verloskundige er iets van). Het gaat goed, as we speak een bloeddruk van 108/58. Die is altijd netjes. Het spannende bij ons is dat als de kleine niet zelf in de hoofdligging gaat liggen, vaginaal bevallen niet mogelijk is. De verloskundigen verwachten door mijn buikspieren de kleine niet zelf te kunnen herpositioneren. Ik heb zelf de vurige wens vaginaal te bevallen dus daar ben ik wel enigzins gespannen voor, hij ligt nu namelijk verkeerd. 30 augustus kijken ze weer!
Liefs💗
één jaar geleden
Hallo allemaal,
Ook ik had weer een bezoekje vk op de planning. Ik slaap flink beroerd op het moment door het getrap van Lex dus ik zat er als een vaatdoek bij. Ze heeft weer overal naar gekeken/geluisterd en deed ook een vingerprik voor mijn ijzer. Deze bleek veel te laag dus nu moet ik volgende week terugkomen voor uitgebreid bloedonderzoek en afhankelijk daarvan starten met medicatie. Dat was wel even zo’n domper dat ik het even te kwaad kreeg en het angstzweet me uitbrak met tot gevolg dat ik bijna voor de ogen van mijn vriend en de vk van mijn stokje ging. Gelukkig waren ze er op tijd bij met wat ranja en een koude doek in mijn nek. Ik was opeens zo bang dat er meer mis zou zijn en dit gevolgen heeft voor Lex. De vk stelde me gelukkig gerust dat alles steeds goed is met Lex en dat hij waarschijnlijk de reden is dat mijn ijzer zo laag is. Pfff maar wel het bezoekje wel, ik hoop zo dat ik binnenkort weer ietsjes lekkerder slaap en iets helderder ben. 30 aug krijgen wij weer een groeiecho, daar kijk ik wel enorm naar uit🥰
Ik ben benieuwd hoe het met de rest gaat.
één jaar geleden
@Anna-Peter
Wat balen weer, maar gelukkig kan je er goed aan geholpen worden! Snap de je echt in de stress schiet door dit soort berichten. Komt allemaal goed! 💪🏽 Nog even volhouden en hopelijk kan je binnenkort weer een beetje normaal slapen.
@Moonlight - het einde nadert voor jou! Heb je al een planning wanneer ze je gaan inleiden? Spannend meis, straks zijn jullie ineens met zn 4en ❤️
Hier gaat alles zn gangetje, zware 2e IUI gehad, lichamelijk en mentaal, maar we keep going 💪🏽 ik zit nu op het wachtbankje, 27 augustus officiële testdag. Ben wel vreselijk moe en kan moeilijk in slaap blijven, dus midden in de nacht schaapjes tellen. Lekker bezig blijven en er niet al teveel aan denken. Juist nu ik dat doe staat er 1 naast me of ik al wat voel 😂
één jaar geleden
Moonlight, alvast veel succes want het kan voor jou echt niet lang meer duren! Ik ben net geweest voor een groeiecho en waar hij eerst ondergemiddeld was is hij nu bovengemiddeld, de knoeperd weegt al bijna 2 kilo. Ook nog een leuke (stuk van) gezicht in beeld gehad.
@monastar; ben benieuwd wat er uit jouw test is gekomen, die was afgelopen weekend dus?
Lfs🤰
één jaar geleden
Hallo! Daar ben ik dan! Afgelopen maandag ben ik om 10.01 uur geboren! We zijn vandaag thuisgekomen 🥰🩵 het gaat suuuuper goed met ons allemaal!!
één jaar geleden
Reactie op Monastar
Supermooi om te horen dat alles goed gaat! Hou je het nog vol?
Helaas 2e I ...
Da’s balen zeg Monastar, maar de aanhouder wint sowieso💪🏻
Ik vind het erg zwaar worden want ik heb al een behoorlijke toeter maar ik mag nog tot 29 oktober dus het wordt een joekel ben ik bang. Erg fijn is wel dat hij met zn hoofdje al goed ligt en vermoedelijk al begonnen is met indalen..
één jaar geleden
Reactie op APL92
Da’s balen zeg Monastar, maar de aanhouder wint sowieso💪🏻
Ik vind het er ...
Voor je het weet is het zover! Nog even volhouden! Spannend hoor! 🩵
Hier had ik vandaag weer een afspraak voor de 10 dagen echo, maar mijn afscheiding was vanochtend ineens heel veel. Iets in mij zei, doe een ovulatietest. En ja hoor, deze was positief, totaal onverwacht. Ik had al een ei van 18mm. Morgen is dan ook meteen de inseminatie ipv donderdag/vrijdag. Zet ook geen laatst Ovitrelle prik om de eisprong op te wekken, omdat mijn lichaam dat nu al doet.
Was helemaal verbaasd vanmorgen 😅😅
één jaar geleden
Ohhh monastar wat bijzonder!!! Snap dat je verbaasd was!! Speciale dag gisteren dus! Laat je iets weten??? Ik ga kaarsje branden 🍀🥰
één jaar geleden
Anna Peter ik begrijp je gevoel volledig ik vond het ook al redelijk op tijd erg zwaar om zwanger te dragen. En zeker naarmate de kilo’s erbij kwamen. Mijn benen; voeten, alles deed pijn. Overal spierpijn. Maar verbazend genoeg werd mijn buik wel ronder in laatste weken maar werd het niet zo’n flinke toeter als ik verwacht had. Wie weet is dat bij jou ook!
één jaar geleden
Reactie op moonlight87
Ohhh monastar wat bijzonder!!! Snap dat je verbaasd was!! Speciale dag gist ...
Ja was ook super verbaasd dat het al zo vroeg was!
Ja dinsdag was de inseminatie dus weer een super spannende tijd!
Ik heb afgelopen weekend een last minute vakantie geboekt dus aanstaande zondag gaan we lekker even 12 dagen weg. Even ons hoofd legen!
Alles goed met jou en de kleine? 🩵
één jaar geleden
Reactie op moonlight87
Hallo! Daar ben ik dan! Afgelopen maandag ben ik om 10.01 uur geboren! We z ...
Van harte gefeliciteerd 🥳 ♥️
één jaar geleden
Reactie op APL92
Zo bak ik tegenwoordig pannenkoeken, ik kan echt niet meer zo lang staan😂 ...
Valt niet meer mee he, zo lang blijven staan. Ga je bijna met verlof? Het begint voor jou ook op te schieten nu.
Ik was ook ongeveer 20 kilo aangekomen en kom moeilijk van de zwangerschapskilos af😅