445 Reacties

één jaar geleden

Reactie op APL92

Hee allemaal, @moonlight wat een schatje is Jaap toch❤️ Hoe is het zo met ...
Dank je wel voor de lieve woorden ❤️ Ik snap wel dat je een angstig bent voor de bevalling. Houd eraan vast dat je het kan. Je bent sterk, je bent al zover, dus dat laatste beetje kan je vast en zeker! You can do this 💪🏽💪🏽

één jaar geleden

Reactie op APL92

Hee allemaal, @moonlight wat een schatje is Jaap toch❤️ Hoe is het zo met ...
Bizar hè hoe onze hormonen ook met ons aan de haal gaan… Ik vind het heel wisselend met ons nieuwe member van het gezin. Ik merk sinds gisteren dat mijn gevoel aan het groeien is. En ondanks dat ik al van hem hou sinds het allereerste begin in de buik, heeft de komst van hem mij helemaal overweldigd vanaf het eerste moment dat hij op de wereld was. Twijfels, kan ik het wel, hou ik net zoveel van hem als van Teun z’n grote broer? Ga ik dit wel kunnen? Wil ik het überhaupt wel? Is dit het dan echt? Al deze vragen zijn voorbij gekomen. De nachten met 2-3 uurtjes slaap hebben hier dan ook wel aan bijgedragen en ik wist niet dat me dit zo zou tegenwerken. Ik keek gisteren naar Jaap en besefte me (werkelijk…. Na een hele maand 😭😭😭) schat, je bent echt ons kindje!!!!! Het gevoel van verbinding kwam ineens heel sterk naar boven en de gelukskriebeltjes!!! Ik heb mezelf vervloekt om het feit dat ik die nog niet zoooo sterk had gevoeld…. Maar had ik het vertrouwen maar meteen gevoeld dat dit zou komen. Grote broer is ontzettend lief voor hem en Jaap hoort er helemaal bij. Hij troost hem en helpt mij als Jaap huilt. Zo fijn! Dit is echt een van de grootste redenen waarom we zo hard gewerkt en gevochten hebben voor Jaap! Die broer-liefde 😭❤️❤️❤️😭😭 Nou ja dit is in een notendop wat er allemaal verandert met een tweede kindje erbij ! Ik vind de verandering en impact 1000000 maal groter dan toen we onze eerste kregen. Maar we komen er en gaan samen de mooiste herinneringen maken en elkaar heeeeel veel liefde geven!!!! We kunnen het niet meer indenken zonder onze Japie 🥰🥰🥰🩵🩵🩵

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Dit is kleine lieve Jaap
Wat een knapperdje!!🩵 dit is mijn lieve Hailey 🩷 al 14 weekjes

één jaar geleden

Reactie op APL92

Wat een leuk en lief snoetje! Ze lacht al, die is er vroeg bij :D Dat zal w ...
Late reactie van mij. Ze gaat 3 dagen in de week naar de gastouder. Gelukkig gaat het goed maar ik mis haar wel ontzettend 🥲 Spannend!! Geniet nog even van deze tijd!

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Ohhh dat is een vreemd vooruitzicht hè, lijkt me weer een stap die eerste d ...
Hi Moonlight87, Ik vond het een grote stap hoor, om weer te gaan werken. Gelukkig gaat ze naar een lieve gastouder 🩷 Ik ben gelukkig helemaal hersteld, heb eigenlijk nergens meer last van. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel erger verwacht had. Ik heb wel erge last van vermoeidheid vanwege ijzertekort van de bevalling maar als dat alles is mag ik niet klagen denk ik. Hoe gaat het met de lieve Jaap?

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Wat een knapperdje!!🩵 dit is mijn lieve Hailey 🩷 al 14 weekjes
Wat een poppetje 😍

één jaar geleden

@lena: Wat een schattig meisje😍😍😍 Wij kregen vannacht even schrik want ik verloor wat bloed en had veel buikpijn (36+2). VK vanmorgen gebeld op de spoedlijn omdat er meer bloedverlies bij gekomen was. VK gaf aan dat dit inderdaad het teken is dat het wel het begin van het einde is, mijn baarmoedermond is aan het verweken maar omdat ik nog geen regelmatige weeën heb is het ook nog niet begonnen ofzo. Om een paar druppels bloed hoefde ik niet ongerust te zijn, dat was normaal bij deze fase. Nou ik zit nu toch een partij op hete kolen, zo spannend wanneer het nu gaat gebeuren. Zal niet tot week 40 gaan duren neem ik aan..

één jaar geleden

Reactie op APL92

@lena: Wat een schattig meisje😍😍😍 Wij kregen vannacht even schrik want ...
Wat spannend!!!

één jaar geleden

Reactie op APL92

Wat spannend! You can do this 💪🏽💪🏽 op je laten afkomen 🫶🏽

één jaar geleden

Reactie op APL92

Oooo dat is schrikken zeg… echt heel spannend en snap dat je nu hartstikke ‘aan’ staat! Is de buikpijn een beetje weg gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Hi Moonlight87, Ik vond het een grote stap hoor, om weer te gaan werken. G ...
Hé wat vervelend die vermoeidheid.. heb je die nu nog steeds? En wanneer zijn ze bij jou achter het ijzertekort gekomen? En hoe ga jij ermee om? Drink jij ferro ranja of pillen of..? Bij mij hebben ze ook getest dat ik bloedarmoede heb. Heb alleen geen nacontrole gepland. Had jij dat wel?

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Hé wat vervelend die vermoeidheid.. heb je die nu nog steeds? En wanneer zi ...
Toen ik naar het ziekenhuis ging werd al bloed afgenomen. Toen bleek dat ik al erge bloedarmoede en ijzertekort had. De volgende ochtend werd nog een keer bloedgeprikt en was het nog verder omlaag (logisch) Ik had tijdens de zwangerschap al ijzertekort maar het was verder omlaag gegaan. Ik heb toen ijzertabletten gekregen en 6 weken later moest ik weer bloed laten prikken. Is daarna nog verder omlaag gegaan😨mijn waarde is nu 6 geloof ik. Ik krijg verder geen nacontrole of wat dan ook. Vind ik persoonlijk wel slecht. Hoe voel jij je nu?

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Toen ik naar het ziekenhuis ging werd al bloed afgenomen. Toen bleek dat ik ...
Oh dat is echt slecht zeg, zeker in jouw situatie. Ga je het zelf nog aanvragen een nacontrole? Ik voel me goed! Ben steeds meer mens! Hoe doet de kleine het nu mama weer werkt?

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Toen ik naar het ziekenhuis ging werd al bloed afgenomen. Toen bleek dat ik ...
Bloedonderzoeken moet je echt zelf achteraan gaan, is echt vreselijk. Ze roepen je echt niet zelf op. Ik heb 2 maanden terug geprikt en toen had ik een waarde van 9. Ook niet om blij van te worden 😅

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Oh dat is echt slecht zeg, zeker in jouw situatie. Ga je het zelf nog aanvr ...
Ik ga denk ik binnenkort aan de huisarts vragen of ik nog een keer mijn bloed kan laten testen. Fijn! Hoe doet grote broer het? De kleine doet het best goed. Ik heb er zelf denk ik meer moeite mee 😅

één jaar geleden

Reactie op Monastar

Bloedonderzoeken moet je echt zelf achteraan gaan, is echt vreselijk. Ze ro ...
Nee dat is echt erg laag! Heb je er iets voor gekregen qua advies ofzo? En ik begrijp dat jij dus ook geen nacontrole hebt staan? Ik heb het net na gezocht en mijn ijzerwaarde was 6,8. Ik denk dat ik volgende week toch even ga bellen om het te laten checken. Is wel fijn om te weten hoe het zit in je lichaam vind ik

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Ik ga denk ik binnenkort aan de huisarts vragen of ik nog een keer mijn blo ...
Oh snap ik zo goed! Maar wel echt heel fijn dat ze het best goed doet. Knap hè hoe flexibel kinderen altijd zijn poe! Mooi is dat. Ik denk wel verstandig dat je het zelf nog gaat navragen. Ik ga volgende week ook even een bloedtestje aanvragen. Wil het wel weten. Heb je veel last gehad van de ijzertabletten?

één jaar geleden

Reactie op Monastar

Bloedonderzoeken moet je echt zelf achteraan gaan, is echt vreselijk. Ze ro ...
Daar word je ook niet blij van inderdaad. Vin het zo slecht eigenlijk

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Oh snap ik zo goed! Maar wel echt heel fijn dat ze het best goed doet. Knap ...
Ja ontzettend knap! Ik had last van obstipatie en dat was nogal vervelend aangezien ik uitgescheurd en ingeknipt was😅 Jou ijzerwaarde is dan ook echt laag! Heb jij er iets voor gekregen? Is dit gekomen na je bevalling?

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Ja ontzettend knap! Ik had last van obstipatie en dat was nogal vervelend ...
Oh ik wil haast niet weten hoe dat voelt voor je en die combinatie vooral! En dan wil je al helemaal dat die tabletten het gewenste effect hebben gehad! Ja blijkbaar was die laag idd ik zag sterretjes en was misselijk en moe. Heb advies ferro ranja gekregen en groene groenten. En als ik tabletten Wilde mocht ik dat aanvragen maar was niet eerste advies dus heb ik zo gelaten. Het vreemde is dat het idd gekomen is na bevalling. Had keizersnede en ik had gewoon prima bloedverlies. Diezelfde dag werd ik niet goed van de naweeen en had ik een stolsel van 350gram. Dat was het. Ja wel een hoop stolsels erna nog maar volgens mij is dat normaal. Dus waar het door is gekomen weer ik niet Heb jij wel een duidelijke oorzaak?