4 Reacties

2 maanden geleden

Onze zoon doet al heel lang geen middagdutje meer dus daar geen tips. Maar wij hebben wel de klink omhoog. Dit geeft mijzelf wat een rustiger gevoel omdat onze oudste de traphekjes zelf open maakt en ik bang ben dat hij (of wij zelf) ze vergeten te sluiten. De klink omhoog werkt prima daarvoor. Maar qua uit bed komen doet hij dat natuurlijk nog net zo goed. 馃槄

2 maanden geleden

Ze komt ook uit bed als je klink omhoog zet dus dat veranderd niet. Onze zoon wil ook niet meer slapen in de middag dus gaan we samen in hrt grote bed en dan slaapt hij zo

2 maanden geleden

Wij hebben bij onze peuter de deurklink omhoog. Als hij in de middag moe is, maar er niet aan toe wil geven, vertel ik hem dat hij niet hoeft te slapen, maar wel even op zijn kamer gaat rusten. Als ie na een kwartier niet in slaap is gevallen, heeft hij in elk geval wel wat rust gehad. Kleine sidenote is wel dat al zijn speelgoed beneden staat en niet op zijn slaapkamer

2 maanden geleden

Onze peuter doet ook geen dutjes meer. Maar wij hebben ook de deurklink omhoog. Het werkt goed om haar in de slaapkamer te houden maar ik streef er natuurlijk naar dat ze ook tevreden in bed blijft liggen, lukt niet altijd haha. Moet zeggen dat ze begint die klink te snappen, het gaat niet lang meer duren of ze krijgt m open. In principe zou ik dan nog de deur op slot kunnen doen, maar wil dat eigenlijk niet gaan doen.