42 Reacties

3 jaar geleden

Hi!! Ik snap je gevoel idd iedereen om mij heen zegt meisje maar mijn man en ik zeggen jongen ondanks dat ik wel veel misselijk ben s’ochtends met 1x overgeven. Ene keer switch ik van gevoel, meisje, jongen Wanneer heb je de geslachtecho?? Ben benieuwd wat jullie krijgen

3 jaar geleden

Bij mijn dochter had ik 1 week voor de geslachtsecho het gevoel dat het een meisje was, bij mijn zoon daar in tegen gelijk het gevoel dat het een jongen was. Nu ben ik weer zwanger en kan ik mijn vinger er niet op leggen, ik en papa denken een tweeling, dus we zullen het meemaken ik heb dinsdag de eerste echo. Deze zwangerschap is overigens hartstikke anders dan allebei de zwangerschappen die ik heb gehad, hoeft niet persee iets te zeggen maar sinds mijn intuitie altijd goed was vraag ik me af of ik het nu ook goed heb😊.

3 jaar geleden

Bij mijn dochter toendertijd heel sterk het gevoel dat het een jongen was. Moest toen ook echt even schakelen haha. Nu heb ik weer het gevoel dat het een jongen is, maar pin me er niet meer op vast want vorige keer klopte er dus ook geen hout van 🤣 Ook geen voorkeur verder! Nog even geduld tot eind september.. 💙💗

3 jaar geleden

Mijn man en ik denken beide dat het een meisje wordt, net zoals het overgrote deel van de familie. Dus we gaan het zien🤣

3 jaar geleden

Reactie op zowayh

Hi!! Ik snap je gevoel idd iedereen om mij heen zegt meisje maar mijn man e ...
dat duurt helaas nog wel even, ben pas 8 weken! Ben bij jou ook wel benieuwd of jullie gelijk hebben of de mensen om jullie heen

3 jaar geleden

Bij ons vorige kindje dacht iedereen een jochie.. nu toch echt een meisje van 1.5 jaar rondlopen haha

3 jaar geleden

Bij mijn 1e hadden ik en mijn man al een voorgevoel dat het een meisje zou zijn en het klopte! Nu denken we allebei een jongen. Ben benieuwd of het weer klopt 😊

3 jaar geleden

Zelf weet ik het echt niet. Om ons heen is het ook 50/50 wat iedereen gokt. Een paar zijn er van overtuigd dat het een meisje word, maar wanneer ik bij ze ben denken ze toch een jongetje 😅 Wij willen het niet weten, dus moeten nog heeeeeel lang in "spanning" zitten

3 jaar geleden

Ik gok op een meisje, maar misschien komt dat ook door het feit dat ik geen jongensnaam kan verzinnen😅

3 jaar geleden

Bij mij klopte het juist echt helemaal niet. Ik dacht zelf dat ik een jongen zou krijgen, ook volgens alle mythes. "Geen pukkeltjes te zien, slapen op links, veel hartige cravings" Maar met de 20 weken echo werden we toch verrast .... duidelijk twee schaamlipjes en dus een prachtige dochter 🤣🤣

3 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschappen wist ik het bij de positieve testen al zeker. Allebei meisjes zei mijn gevoel toen. Ik heb nu 2 dochters❤️ Ik ben zwanger van nummer 3 en denk een jongen, ik ben benieuwd of het weer klopt 🤭🥰

3 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een roze tut gevonden in mijn winkelkar net als ik de test had gedaan. Ik was toen ook zwanger van ons dochtertje. Een teken? 😉

3 jaar geleden

Ik heb ergens in een podcast gehoord van een verloskundige die pretecho’s doet dat ze het heel vaak vraagt aan de ouders van te voren wat ze denken en dat het gevoel van de moeder meestal klopt. Ik denk alleen dat we zelf de wens voor een geslacht, de signalen (zin in zoet/zout, wel of niet misselijk etc) verwarren met echt ons gevoel.. Ik voel overigens helemaal niks 😅

3 jaar geleden

Wij weten het zelfs niet ik denk zelf dat het een jongen word heb dit vanaf begin af aan gezegd maar mijn partner denkt vanaf het begin dat het een meisje wordt. Allebij is welkom bij ons

3 jaar geleden

Reactie op Jane97

dat duurt helaas nog wel even, ben pas 8 weken! Ben bij jou ook wel benieuw ...
Ja hou ons op de hoogte :)! Ik heb de geslachts echo pas 11 oktober bij 16 weken🥹 zolang nog

3 jaar geleden

Bij mijn eerste hadden beide ik en mijn man sterke gevoel dat het een meisje was en dat klopte. Bij tweede wist ik zeker dat het een jongen wordt terwijl iedereen eigenlijk meisje zei. Ik had gelijk. Nu niet zo zeker, neig op een meisje net zoals mijn man. Ben benieuwd!

3 jaar geleden

Oh ja en bij mij had die Chinese geslachtkalender beide keren gelijk.

3 jaar geleden

Ik kom even terug op mijn reactie, ik had het dit keer fout! Ik heb één gezonde babytje in mn buik hahahhaha!

3 jaar geleden

Ja ik had wel echt gevoel van meisje eerste keer en dat was ook zo 💗 nu is Norah 7 maand bijna en ben weer in verwachting van ons tweede kindje (3maand) en nu weer sterk dat het een meisje word 🙈 dus ben benieuwd eerste keer miskraam gehad en daar heb ik het gevoel dat dat een jongetje geweest zal zijn maar dat kunnen we nooit meer weten helaas

3 jaar geleden

Reactie op mandytjuhhhh

Ja ik had wel echt gevoel van meisje eerste keer en dat was ook zo 💗 nu is ...
O ik heb precies hetzelfde verhaal! Wat toevallig.. eerste keer mk (gevoel jongen) tweede & 3de gevoel een meisje & klopte beiden. Nu de 4de x zwanger (3de kindje dus) en mijn gevoel zegt een jongen🤭