42 Reacties
3 jaar geleden
Bij mijn dochter had ik 1 week voor de geslachtsecho het gevoel dat het een meisje was, bij mijn zoon daar in tegen gelijk het gevoel dat het een jongen was. Nu ben ik weer zwanger en kan ik mijn vinger er niet op leggen, ik en papa denken een tweeling, dus we zullen het meemaken ik heb dinsdag de eerste echo. Deze zwangerschap is overigens hartstikke anders dan allebei de zwangerschappen die ik heb gehad, hoeft niet persee iets te zeggen maar sinds mijn intuitie altijd goed was vraag ik me af of ik het nu ook goed heb😊.
3 jaar geleden
Bij mijn dochter toendertijd heel sterk het gevoel dat het een jongen was. Moest toen ook echt even schakelen haha.
Nu heb ik weer het gevoel dat het een jongen is, maar pin me er niet meer op vast want vorige keer klopte er dus ook geen hout van 🤣
Ook geen voorkeur verder! Nog even geduld tot eind september.. 💙💗
3 jaar geleden
Bij ons vorige kindje dacht iedereen een jochie.. nu toch echt een meisje van 1.5 jaar rondlopen haha
3 jaar geleden
Bij mij klopte het juist echt helemaal niet.
Ik dacht zelf dat ik een jongen zou krijgen, ook volgens alle mythes.
"Geen pukkeltjes te zien, slapen op links, veel hartige cravings"
Maar met de 20 weken echo werden we toch verrast .... duidelijk twee schaamlipjes en dus een prachtige dochter 🤣🤣
3 jaar geleden
Ik heb ergens in een podcast gehoord van een verloskundige die pretecho’s doet dat ze het heel vaak vraagt aan de ouders van te voren wat ze denken en dat het gevoel van de moeder meestal klopt.
Ik denk alleen dat we zelf de wens voor een geslacht, de signalen (zin in zoet/zout, wel of niet misselijk etc) verwarren met echt ons gevoel..
Ik voel overigens helemaal niks 😅
3 jaar geleden
Wij weten het zelfs niet ik denk zelf dat het een jongen word heb dit vanaf begin af aan gezegd maar mijn partner denkt vanaf het begin dat het een meisje wordt. Allebij is welkom bij ons
3 jaar geleden
Ja ik had wel echt gevoel van meisje eerste keer en dat was ook zo 💗 nu is Norah 7 maand bijna en ben weer in verwachting van ons tweede kindje (3maand) en nu weer sterk dat het een meisje word 🙈 dus ben benieuwd eerste keer miskraam gehad en daar heb ik het gevoel dat dat een jongetje geweest zal zijn maar dat kunnen we nooit meer weten helaas
3 jaar geleden
Reactie op mandytjuhhhh
Ja ik had wel echt gevoel van meisje eerste keer en dat was ook zo 💗 nu is ...
O ik heb precies hetzelfde verhaal! Wat toevallig.. eerste keer mk (gevoel jongen) tweede & 3de gevoel een meisje & klopte beiden. Nu de 4de x zwanger (3de kindje dus) en mijn gevoel zegt een jongen🤭